AndroidHealthClinic

2de kuur:alternatief miss

haris

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoi allemaal,
Ga in maart beginnen met men 2de kuur,
dan ben ik 5 maanden off geweest.
kuurverleden
Test e en Deca voor 6 weken ( te kort imo ).
stats: 1m75, 84 kg, vet% 10.
zo gaat ongeveer men 2de kuur eruit zien
Test E 1/10 600 mg EW
Deca 1/9 500 mg EW ????
Dianabol 1/40 40 mg ED
nakuur nolvadex
Nu men vraag is,
zijn er soms alternatieven voor die Deca.
Wat me zorgen baart is die terugval.(spreek uit ervaring)
Wat zou ik als alternatief kunnen nemen ipv Deca.
Test E hou ik al zeker in men kuur
Denken jullie dat ik Trenbolone erbij zou kunnen nemen ipv Deca.
Doel is om schoon te bulken met vetvrije massa en dat is met Deca meestal niet het geval.
mvg

Laatst bewerkt:
als alternatief zou je EQ kunnen nemen, dit zou je wel hoger moeten doseren.

denk dan aan :

Test e 500mg EW
EQ 800mg EW

• Topic Starter Topic Starter
Is 800 mg Ew niet een beetje veel voor een product dat ik voor de 1ste x zou gebruiken.
Ik weet dat je eq hoog moet doseren wil je echt de results zien maar 800 mg.

Bold moet heel mild zijn, dus dat zou prima gaan heb ik zo het idee.
Miss dat tren op 200 mg ew iets voor je is..

Al heeft bold theoretisch gezien wel mijn voorkeur..

De deca 2weken eerder stoppen dat zou goed kunnen helpen tegen je terug, je zou trenbolone kunnen nemen maar dat is ook een 19nor zoals deca.

Overigens zou ikzelf niet kiezen voor dbol als je schoon gaat bulken, liever winstrol of masteron.

Is 800 mg Ew niet een beetje veel voor een product dat ik voor de 1ste x zou gebruiken.
Ik weet dat je eq hoog moet doseren wil je echt de results zien maar 800 mg.

Bold word vaak hoog gezet omdat het dan het gewenste effect geeft, eerste kuren worden vaak al gezet met 600mg ew, je zou voor 600mg ew kunnen kiezen en uppen als het niet bevalt.

hmmm klinkt allemaal interessant,
Zou dit goed zijn voor te schoon te bulken
week 1/10 Test E 600 mg EW
week 1/10 Boldenone 800 mg EW
week 6/12 Masteron 100 mg EOD
heb gekozen om die Masteron door te trekken tot week 12 zodat ik schoontjes uitkom voor men nakuur, alhoewel ik niet zeker ben om Masteron erbij te zetten evenals Boldenone

Zou de masteron nog 1week langer doortrekken ivm lange esther van boldeone. Uit dit kuurtje zou je vrij schoon moeten komen, bold maakt het eten nog is makkelijker omdat je er een hongergevoel van krijgt. Ik kreeg het iniedergeval wel.

Hoe zit het met Boldenone en je bloed.
Op steroid.com kreeg ik dit te lezen.

One of the most pronounced effects in Equipoise is its ability to raise your RBC´s (red blood cells). This is very typical of anabolic steroids; however, Equipoise would appear to do it to a slightly greater degree than most. One of the other effects most Equipoise users report is an increased appetite. I can say that this is true of me, also; this factor makes it impossible for me to diet on it. It´s because of this ability to increase appetite that many will include Equipoise in a mass cycle, and it´s for the quality of muscle gained on it that many will include it in a cutting cycle. It´s probably the most versatile injectable compound, next to testosterone. People even use a low dosed version of Equipoise to blend with irritating injectable drugs suck as testosterone suspension or Propionate. I´m thinking of the old Ganabol version which was dosed at 50mgs/ml, here... it´s not that Equipoise is especially good to cut other steroids with, but the low dose and cost of Ganabol made it ideal to do this with, when sterile oil wasn´t available or desirable. This low dosed version was also very popular with women, who were comfortable shooting 1cc of this stuff every few days or every week.

Equipoise will cause a suppression of your hormones, such as endogenous testosterone, so I would also recommend using injectable testosterone in any cycle containing it. Failure to do so could result in possible coïtusual dysfunction and other sides.

Vanwaar de Test op 600mg? Dat wor4dt pielen omdat voor elkaar te krijgen angezien 250/ml is. Mijn voorkeur zal uitgaan naar Tren ipv Bold...

Nou precies wat er staat. Je krijgt meer rode bloedlichaampjes.

Mannen in ieder geval bedankt voor al jullie reacties
Ik denk dat ik nog moet uitzoeken wat het beste voor mij is
doel is om aan te komen met zoveel vetvrije massa

Na wikken en wegen over wat ik zou nemen ben ik tot het volgende gekomen:
Test E: 1/10 500 mg EW
Boldenone: 1/10 600 mg EW (later eventueel uppen)
Stanazolol tabs: 8/12 50 mg ED
nakuur met nolvadex

Heb voor dit gekozen omdat ik wil aankomen in Vetvrijemassa en ook omdat ik over Boldenone en winstrol niet veel slechts kan vinden ivm sides op het net en via ervaren gebruikers.
Iedereen bedankt voor jullie hulp.

Boldenone: 1/10 600 mg EW (later eventueel uppen)

zo goed heb je dus niet nagedacht...uppen met eq heeft pas na enkele weken het gewenste effect. je zet eq meteen vanaf het begin goed in of niet. halverwege uppen zet geen zoden aan de dijk. geldt btw voor alle lange ester producten

Dus de Boldenone op 600 mg houden gedurende de hele kuur.
Of denken jullie dat ik het op 800 mg ineens moet wagen.
alvast bedankt

vind 10 weken tekort voor boldone ivm de undecanoate ester.

-rodge

Wie van jullie hier heeft er al ervaring met Test E, eq en winny in een kuur.
Beviel het goed en pakte je er veel kilos in vvm?
bedankt alvast

Die 3 in 1 kuur?
Ik zou Rodge vragen.

De kans dat hij een kuur ooit heeft gedaan met juist die 3 dingen ligt vrij hoog.
Hij heeft vrij snel naar de aas gegrepen en heeft er enorm misbruik van genomen....gepest op school, geen vriendinnetjes....etc....etc is de reden hiervan!!

ON TOPIC
De eq vond ik pas nuttig bij extreem hoge dosering.
Test e is altijd lekker.
Winny is 1 van mn favorieten.:D

Die 3 in 1 kuur?
Ik zou Rodge vragen.

De kans dat hij een kuur ooit heeft gedaan met juist die 3 dingen ligt vrij hoog.
Hij heeft vrij snel naar de aas gegrepen en heeft er enorm misbruik van genomen....gepest op school, geen vriendinnetjes....etc....etc is de reden hiervan!!

ON TOPIC
De eq vond ik pas nuttig bij extreem hoge dosering.
Test e is altijd lekker.
Winny is 1 van mn favorieten.:D

haha jammer van rodge
dus wat ik conqludeer is dat die 3 samen in een kuur best wel goed is,
het is men doel om schoon te bulken, dat was in men eerste kuur met deca niet het geval.

Terug
Naar boven