AndroidHealthClinic

2de kuur ryan !

Ryan23

Cool Novice
Waardering
0
eerst even melden wat de stats en het verleden heeft geweest .

Stat's ,

174 cm
78 kg
7% BF

Eerst kuurtje gehad 500mg testo 10 weken lang . Nakuur was 12de week 1500ui HCG en 40 mg nolva . Dannog 2 weken op 20mg nolva en klaar .

10kg bij 7 over of zo .

Maar zoals bij vele misschien net iets te vroeg dat eerste kuurtje geplaatst . Maar goed klok draai je niet terug en tijd om te zeuren heb ik niet . Ik doe al een jaartje of 8 aan thai box en een jaar of 2 erg intensief samen met gewichtjes .

Planning 2de kuurtje .

Week 1 tot 4 , 30mg dbol .
Week 1 tot 10 , 400mg deca .
Week 1 tot 12 , 500mg testo E .
Week 8 tot 15 , 50mg anavar .
Week 15 start nakuur met 2x 1500 ui pregnyl en nolva . Dan nolva zolang ik het nodig vind .

Hoop dik over de 80kg te raken . En toch niet te traag te worden met men boxen . Zal er wss wel even last van hebben maar goed . Zolang ik niet super vet wordt dan valt het wel mee volgens mij . Kuren is kuren uiteraard !

Kuur ziet er goed uit, alleen eindigd hij niet zo lekker in mijn ogen.

Beter is de Anavar in week 13 te laten eindigen en in week 14 voor 5 weekjes 20mg Nolva te nemen.

Zou de pregnyl eerder plaatsen die plaats je meestal in de laatste week van je kuur en dan moet je klaar ermee zijn VOOR je aan je nakuur/PCT begint. Persoonlijk zou ik de anavar laten vallen. Waarom nog langer je axis onderdrukken dan nodig??

Zou eerder eindigen met winny, wat meer massa en is stukken goedkoper ook! Voor de rest ziet het er wel goed uit. 200mg deca zou voor eerste keer wel voldoende zijn, maar dat kies je zelf.

Gaan met die banaan zou ik zeggen

• Topic Starter Topic Starter
Kuur ziet er goed uit, alleen eindigd hij niet zo lekker in mijn ogen.

Beter is de Anavar in week 13 te laten eindigen en in week 14 voor 5 weekjes 20mg nolvadex te nemen.