AndroidHealthClinic

2de kuur ryan !

Ryan23

Cool Novice
Waardering
0
eerst even melden wat de stats en het verleden heeft geweest .

Stat's ,

174 cm
78 kg
7% BF

Eerst kuurtje gehad 500mg testo 10 weken lang . Nakuur was 12de week 1500ui HCG en 40 mg nolva . Dannog 2 weken op 20mg nolva en klaar .

10kg bij 7 over of zo .

Maar zoals bij vele misschien net iets te vroeg dat eerste kuurtje geplaatst . Maar goed klok draai je niet terug en tijd om te zeuren heb ik niet . Ik doe al een jaartje of 8 aan thai box en een jaar of 2 erg intensief samen met gewichtjes .

Planning 2de kuurtje .

Week 1 tot 4 , 30mg dbol .
Week 1 tot 10 , 400mg deca .
Week 1 tot 12 , 500mg testo E .
Week 8 tot 15 , 50mg anavar .
Week 15 start nakuur met 2x 1500 ui pregnyl en nolva . Dan nolva zolang ik het nodig vind .

Hoop dik over de 80kg te raken . En toch niet te traag te worden met men boxen . Zal er wss wel even last van hebben maar goed . Zolang ik niet super vet wordt dan valt het wel mee volgens mij . Kuren is kuren uiteraard !

Kuur ziet er goed uit, alleen eindigd hij niet zo lekker in mijn ogen.

Beter is de Anavar in week 13 te laten eindigen en in week 14 voor 5 weekjes 20mg Nolva te nemen.

Zou de pregnyl eerder plaatsen die plaats je meestal in de laatste week van je kuur en dan moet je klaar ermee zijn VOOR je aan je nakuur/PCT begint. Persoonlijk zou ik de anavar laten vallen. Waarom nog langer je axis onderdrukken dan nodig??

Zou eerder eindigen met winny, wat meer massa en is stukken goedkoper ook! Voor de rest ziet het er wel goed uit. 200mg deca zou voor eerste keer wel voldoende zijn, maar dat kies je zelf.

Gaan met die banaan zou ik zeggen

• Topic Starter Topic Starter
Kuur ziet er goed uit, alleen eindigd hij niet zo lekker in mijn ogen.

Beter is de Anavar in week 13 te laten eindigen en in week 14 voor 5 weekjes 20mg nolvadex te nemen.

Zou de pregnyl eerder plaatsen die plaats je meestal in de laatste week van je kuur en dan moet je klaar ermee zijn VOOR je aan je nakuur/PCT begint. Persoonlijk zou ik de anavar laten vallen. Waarom nog langer je axis onderdrukken dan nodig??

Zou eerder eindigen met winny, wat meer massa en is stukken goedkoper ook! Voor de rest ziet het er wel goed uit. 200mg deca zou voor eerste keer wel voldoende zijn, maar dat kies je zelf.

@mrj ik zet tot in week 12 testo , dus zit ik met een halfwaarde tijd ?

@Jamesss ikneem HCG net voor men nakuur . kleine crash dosis !

@night Winnie is erg toxis en ga niet prikken met winnie ivm voorzienheid naar een volgende kuur waar ik mast wil zetten op het einde . En kuur jij om goedkoop klaar te zijn ? Man ik zit aan men lichaam en probeer er het beste van te maken . Als het de eerst kuur was zou wss deca op 200 voldoende zijn . Maar heb wa bang nu niet . IK zou toch wat willen gainen ,en ben eigenlijk niet echt een voorstander van deca . Maar goed zal zeker voelen aan men axis wat het zegt en mss dat ik hem wat verlaag . Maar dat zou alleen maar met de onderukking te maken hebben en niet met de dosis als 2de kuur .

Laatst bewerkt:

@Jamesss ikneem HCG net voor men nakuur . kleine crash dosis !

@night Winnie is erg toxis en ga niet prikken met winnie ivm voorzienheid naar een volgende kuur waar ik mast wil zetten op het einde . En kuur jij om goedkoop klaar te zijn ? Man ik zit aan men lichaam en probeer er het beste van te maken . Als het de eerst kuur was zou wss deca op 200 voldoende zijn . Maar heb wa bang nu niet . Maat zou toch wat willen gainen en ben eigenlijk niet echt een voorstander van deca . Maar goed zal zeker voelen aan men axis wat het zegt en mss dat ik hemwat verlaag . Maar dat zou alleen maar met de onderukking te maken hebben en niet met de dosis .

De reden waarom ik zeg voor een lagere dosis is niet omdat het veel meer zou onderdrukken, maar gewoon omdat het niet echt nodig is. Anavar kan een leuke toevoeging zijn voor wat meer kracht op het einde.

De reden waarom ik zeg voor een lagere dosis is niet omdat het veel meer zou onderdrukken, maar gewoon omdat het niet echt nodig is. Anavar kan een leuke toevoeging zijn voor wat meer kracht op het einde.

Night beter lezen , het is niet de eerste !

lekker knallen bro ;)

De test. als laatste uit je systeem laten gaan ipv een 17-aa komt de gevoeligheid voor cortisol ten goede.

Daarmee bedoel ik dat 17-aa de gevoeligheid voor cortisol vergroten.

Dus geen over brugging maken van test tot nakuur ?

Dit is de eerste keer dat ik dat hoor . Meestal krijg aangeraden stoppen met een korte ester . dus bv anavar , winstrol .....

Dus geen over brugging maken van test tot nakuur ?

Dit is de eerste keer dat ik dat hoor . Meestal krijg aangeraden stoppen met een korte ester . dus bv anavar , winstrol .....

Tuurlijk is dat aangeraden om dat te doen, hij raad het je toch niet af?

Ik zou de anavar eruit gooien. Wel erg veel tabs zo in je kuur. Anavar is natuurlijk niet zo vreselijk levertoxisch. Persoonlijk zou ik ze eruit gooien. Een stack van 4 soorten vindt ik persoonlijk wat veel voor een 2de kuur.
Als je overweegt om deze eruit te gooien kun je de dianabol nog opschroeven tot 40mg...
Beste 2de kuur bro. Dat wordt lekker groeien!!!!

De test. als laatste uit je systeem laten gaan ipv een 17-aa komt de gevoeligheid voor cortisol ten goede.

Daarmee bedoel ik dat 17-aa de gevoeligheid voor cortisol vergroten.

Tuurlijk is dat aangeraden om dat te doen, hij raad het je toch niet af?

Ok ik versta het , ik laat de anavar net te lang door lopen . goe idd niet bij stil gestaan dat 2 weken na laatste ject test. genoeg is om je nakuur te starten . Zat met de 3weken deca in men hooft .

Jah mss wel night . Ik twijfel al helemaal aan of ik er wel deca in wil . dus mss een optie om 200 te proberen . Dan zal het wss enkel wat eiwitten vast houden en een beetje vocht . Misschien helemaal zo slecht nog niet .

Ik zou de anavar eruit gooien. Wel erg veel tabs zo in je kuur. Anavar is natuurlijk niet zo vreselijk levertoxisch. Persoonlijk zou ik ze eruit gooien. Een stack van 4 soorten vindt ik persoonlijk wat veel voor een 2de kuur.
Als je overweegt om deze eruit te gooien kun je de dianabol nog opschroeven tot 40mg...
Beste 2de kuur bro. Dat wordt lekker groeien!!!!

Dbol is nu enkel om wat eerder te voelen en geen front te moeten doen . anavar op 50mg zal echt wel ni zo erg zijn . En ik wil ze erin voor hardheid en kracht punt uit . En ik neem nog geen 100tabs dbol dus ...

Ok ik versta het , ik laat de anavar net te lang door lopen . goe idd niet bij stil gestaan dat 2 weken na laatste ject test. genoeg is om je nakuur te starten . Zat met de 3weken deca in men hooft .

Jah mss wel night . Ik twijfel al helemaal aan of ik er wel deca in wil . dus mss een optie om 200 te proberen . Dan zal het wss enkel wat eiwitten vast houden en een beetje vocht . Misschien helemaal zo slecht nog niet .

beetje vocht?!!?? Ik denk wel heel wat vocht met deca en testo..

Het vocht is ook wel wat persoonsgebonden. En licht ook aan je voeding. Arimidex kan je altijd gebruiken, maar alleen wanneer het echt nodig is. Mss kan je (als je echt TE veel vocht bijkrijgt) wat nolvadex bijpakken. Maar meestal trekt het vocht toch weg na week of 6 (bij mij toch).

Het vocht is ook wel wat persoonsgebonden. En licht ook aan je voeding. Arimidex kan je altijd gebruiken, maar alleen wanneer het echt nodig is. Mss kan je (als je echt TE veel vocht bijkrijgt) wat nolvadex bijpakken. Maar meestal trekt het vocht toch weg na week of 6 (bij mij toch).

Tuurlijk , zowiso ben ongeveer 7% BF . En heb regelmatig cardio , en wat dan nog is toch een kuur niet ? Met 400deca & 500test ga ik echt ni omhoogvliegen ze . Als je trouwens al arimidex moet bij nemen gaat dat weer je gains in de weg zitten . Was gewoon een antwoord op MR thai .

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Goed vriend , heb wel wat arimidex liggen moest het zo grellig doen ;)

Als je een Anti-A gaat nemen terwijl je dbol neemt dan zal je weinig van de dbol merken, dbol werkt pas goed met aromatiserende middelen erbij.

En als kickboxer zou ik het nou niet bepaald aanraden om aromatiserende middelen te nemen. Het zal je conditie niet goed doen.

Het blijft tot nu toe nog steeds je eigen keus, maar als je voor wat massa en hardheid gaat kan je beter gaan voor:

Test/Mast
Test/Tren
Of nog beter,
Test/Tren/Mast

Met deze middelen zal er minimale aromatisatie plaatsvinden, dit zou ik geschikter vinden voor een kickboxer.

Terug
Naar boven