AndroidHealthClinic

2de kuur ryan !

• Topic Starter Topic Starter
Als je een Anti-A gaat nemen terwijl je dianabol neemt dan zal je weinig van de dianabol merken, dianabol werkt pas goed met aromatiserende middelen erbij.

En als kickboxer zou ik het nou niet bepaald aanraden om aromatiserende middelen te nemen. Het zal je conditie niet goed doen.

Het blijft tot nu toe nog steeds je eigen keus, maar als je voor wat massa en hardheid gaat kan je beter gaan voor:

Test/Mast
Test/trenbolone
Of nog beter,
Test/Tren/Mast

Met deze middelen zal er minimale aromatisatie plaatsvinden, dit zou ik geschikter vinden voor een kickboxer.

Anders lees je eerst eens alles te goei ;)

En als 2de kuurtje ga ik geen test/tren doen niet kortwerkend of niet lang werkend . Hoe in godsnaam kan je dit nu voorstellen ?

Ik ben bewust van de voordelen en de nadelen , maar als je alles eerst eens rustig door leest zal je zo ook wel uit die conclusie komen .

Grtz R .

dianabol is nu enkel om wat eerder te voelen en geen front te moeten doen . anavar op 50mg zal echt wel ni zo erg zijn . En ik wil ze erin voor hardheid en kracht punt uit . En ik neem nog geen 100tabs dianabol dus ...

Juist je bedoelt een kickstart bro. Een frontload is heel wat anders....

Anders lees je eerst eens alles te goei ;)

En als 2de kuurtje ga ik geen test/trenbolone doen niet kortwerkend of niet lang werkend . Hoe in godsnaam kan je dit nu voorstellen ?

Ik ben bewust van de voordelen en de nadelen , maar als je alles eerst eens rustig door leest zal je zo ook wel uit die conclusie komen .

Grtz R .

En waarom volgens jou zou je niet een test/tren kuurtje doen? Want volgens mij neem je nu klakkeloos over wat de meeste mensen zeggen Tren is niet een licht middel.

Wat denk je dat 17AA`s doen, dan kan je nog beter tren nemen.

Overigens is deca ook een 17-nor dus volgens mij moet jij maar eerst is even wat meer research doen. Ik probeerde je alleen te helpen en dan moet ik maar beter gaan lezen enz.

Als kickboxer wil je kwaliteitsmassa omdat je niet teveel wil inleveren in snelheid. Dit moet je toch met me eens zijn. Dus ook al wil je dat je kuurtje sneller aanslaat moet je toch maar is beter gaan nadenken met wat je hem kickstart.

En waarom volgens jou zou je niet een test/trenbolone kuurtje doen? Want volgens mij neem je nu klakkeloos over wat de meeste mensen zeggen Tren is niet een licht middel.

Wat denk je dat 17AA`s doen, dan kan je nog beter trenbolone nemen.

Overigens is deca ook een 17-nor dus volgens mij moet jij maar eerst is even wat meer research doen. Ik probeerde je alleen te helpen en dan moet ik maar beter gaan lezen enz.

Als kickboxer wil je kwaliteitsmassa omdat je niet teveel wil inleveren in snelheid. Dit moet je toch met me eens zijn. Dus ook al wil je dat je kuurtje sneller aanslaat moet je toch maar is beter gaan nadenken met wat je hem kickstart.

:rolleyes: :rolleyes: jah ok dude .

eerst even melden wat de stats en het verleden heeft geweest .

Stat's ,

174 cm
78 kg
7% BF

Eerst kuurtje gehad 500mg testo 10 weken lang . Nakuur was 12de week 1500ui HCG en 40 mg nolvadex . Dannog 2 weken op 20mg nolvadex en klaar .

10kg bij 7 over of zo .

Maar zoals bij vele misschien net iets te vroeg dat eerste kuurtje geplaatst . Maar goed klok draai je niet terug en tijd om te zeuren heb ik niet . Ik doe al een jaartje of 8 aan thai box en een jaar of 2 erg intensief samen met gewichtjes .

Planning 2de kuurtje .

Week 1 tot 4 , 30mg dianabol .
Week 1 tot 10 , 400mg deca .
Week 1 tot 12 , 500mg testo E .
Week 8 tot 15 , 50mg anavar .
Week 15 start nakuur met 2x 1500 ui pregnyl en nolvadex . Dan nolvadex zolang ik het nodig vind .

Hoop dik over de 80kg te raken . En toch niet te traag te worden met men boxen . Zal er wss wel even last van hebben maar goed . Zolang ik niet super vet wordt dan valt het wel mee volgens mij . Kuren is kuren uiteraard !

Als je een Anti-A gaat nemen terwijl je dianabol neemt dan zal je weinig van de dianabol merken, dianabol werkt pas goed met aromatiserende middelen erbij.

En als kickboxer zou ik het nou niet bepaald aanraden om aromatiserende middelen te nemen. Het zal je conditie niet goed doen.

Het blijft tot nu toe nog steeds je eigen keus, maar als je voor wat massa en hardheid gaat kan je beter gaan voor:

Test/Mast
Test/trenbolone
Of nog beter,
Test/trenbolone/Mast

Met deze middelen zal er minimale aromatisatie plaatsvinden, dit zou ik geschikter vinden voor een kickboxer.

En waarom volgens jou zou je niet een test/trenbolone kuurtje doen? Want volgens mij neem je nu klakkeloos over wat de meeste mensen zeggen trenbolone is niet een licht middel.

Kerel er staat toch duidelijk wat hij wil en wat hij verwacht ?

Waarom zou het uwe zoveel beter zijn ?

Zoalang hij niet na 2 maand de ring in gaat zal het allemaal wel goed komen . omdat hij wat extra boxt moet hij maar andere middellen voor zien ? Ken jij dan zijn doel en weet jij dan voor iedreen wat er moet gebeuren ?

En als 2de kuurtje Tren ? en trenbolone minder zwaar dan wat hij nu gaat nemen ? Man die post's vliegen de pan uit . Kan je niet gewoon zeggen of deze kuur goed inneens steekt of niet ?

Laatst bewerkt:
Anders lees je eerst eens alles te goei ,

Ik ben bewust van de voordelen en de nadelen .

Grtz R .

En waarom volgens jou zou je niet een test/trenbolone kuurtje doen? Want volgens mij neem je nu klakkeloos over wat de meeste mensen zeggen Tren is niet een licht middel.

Je hoeft niet zo strak te staan hoor . IK wil geen kwaliteids massa nu , dat houd ik voor later . mast/prop , IK wil nu verzwaren .En dat kan prima met test/deca .

Ik heb zelf ook gekickboxt in het verleden en die combinatie leek mij gewoon beter, wat extra agressiviteit en weinig vocht waardoor je toch je snelheid kan behouden. Dit leek me gewoon het meest logisch, de beslissing is uiteraard nog altijd aan hem. Alleen ik zou het hem niet aanraden om dan Dbol te gebruiken als je veel vocht vasthoud dan heb ik een mindere conditie. Maar als die dat ervoor over heeft dan moet die zich vooral niet tegen laten houden. Ik vond alleen dat het kuurtje beter kon worden afgestemd omdat die een kickboxer is.

Terug
Naar boven