AndroidHealthClinic

2de kuur sust only

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
ok jongens men eerste kuur was sust 500 per week proviron 50 mg per week
nu wou ik er wel iets bij voegen de 2 de keer maar zit met het volgende probleem/heb heel veel schrik voor slechte/nep pruducten en ug labs gebruik ik gewoon weg niet omdat ge nooit 100 procent weet wat je gebruikt en het probleem met human grade is dat je er moeilijk aangeraakt zonder voorschrift . ik weet dat je hg producten ook op de zwarte markt kan krijgen maar hier weet je ook nooit zeker als het echt spul is
dus gaan we het volgende doen als 2 de kuur

sust 750mg/week (ma 375 en do 375mg)

proviron 50 mg/dag

ventipulmin op 40mcg per dag

emcortic 1 pilletje per dag

dit alles voor 10 weken

wat vinden jullie ervan??

stats 1m87 93kg 14pr bf

Vraag me dat dus ook af he, die prijsverschillen tussen HG en UG zijn behoorlijk, maar wat is er nou minder betrouwbaar aan UG? je hebt toch gewoon dezelfde doseringen e.d alleen staat er geen merknaampje op?

Zou je sust dan 3 * per week prikken. 250mg per keer, lekker makkelijk.

Wat doet die ventipulmin daartussen?

Zou ipv die emcortic een aromatse inhibitor inzetten. Zo heb je meer aan je test en heb je ook minder last van gyno/vocht/hoge bloeddruk.

• Topic Starter Topic Starter
ventipulmin (clen) is om een paar pr bf te zakken en voor eigen testproductie is dit ook goed wat stel jij voor ipv emcortic

Clen heeft geen effect op je testproductie.
Die paar % zal je niet zakken als je niet in kcal deficiet zit.

Arimidex ipv emcortic, kan je ook in hg krijgen maar is wel vrij duur. Maar als je goeie hebt is een kwart tabje ed al goed om meeste klachten weg te krijgen, je kan nog altijd iets hoger gaan als je het niet genoeg vind naar halfje ed.

In emcortic zit een beta-blocker? Zoja dan zal het vetwinst in de hand werken en zal je 0 van je clen voelen.

emcortic is ook een vochtafdrijver

Ja heb het opgezocht en het is idd diureticum en betablocker. Laat dat maar achterwege als je clen erbij zal pakken. Betablockers kan je zien als nolva maar dan voor adrenalinereceptoren.

idd tis trouwens doping voor bepaalde concentratie sporten zoals snooker boogschieten etc:-) doe dit voor de bloeddruk en het vochtafrijven
nog een vraagje stel ik neem arimidex is het dan nog een must een proviron te nemen?

Nee provi is geen must, is zelf overbodig in mijn ogen.

Doping omdat je er niet nerveus door bent, niet trillen, geen droge mond, etc.

Maar je pakt het probleem van je hoge bloeddruk en vocht niet aan bij de oorzaak maar bij de symptomen met die emcortic. Je zit dan ook weer met bijwerkingen van betablockers en duiretica, als die er zijn natuurlijk. Diuretica en blockers zijn niet nodig behalve als je het voorgeschreven bent door aandoening of wedstrijd/fotoshoot.

Ik zou emcortic nooit nemen en al helemaal niet preventief. Betablokkers zijn niet geschikt voor sporters die zich echt inspannen. Dat licht anders bij concentratiesporten maar voor BB zou ik niet met een beperker van mijn hartslag 100% ervoor durven gaan met sporten.
En het plasmiddel deel uit die pil levert snel een kalium tekort op. Kalium is onmisbaar voor een goede spierfunctie en geeft onder andere kramp bij een tekort (en je hart is ook een spier die last heeft van een kalium tekort) Tel daar Clen bij op en je hebt een vrij risicovolle cocktail.

Voor bloedvaten en bloeddruk bestaat Hawtorn berries oftewel meidoorn (kruidvat). En zoutarm eten aangevuld met dit soort eten http://forum.dutchbodybuilding.com/f167/lijst-vochtafdrijvend-voedsel-10664/ lijkt me een stuk gezonder.

Laatst bewerkt:
Ik zou emcortic nooit nemen en al helemaal niet preventief. Betablokkers zijn niet geschikt voor sporters die zich echt inspannen. Dat licht anders bij concentratiesporten maar voor BB zou ik niet met een beperker van mijn hartslag 100% ervoor durven gaan met sporten.
En het plasmiddel deel uit die pil levert snel een kalium tekort op. Kalium is onmisbaar voor een goede spierfunctie en geeft onder andere kramp bij een tekort (en je hart is ook een spier die last heeft van een kalium tekort) Tel daar Clen bij op en je hebt een vrij risicovolle cocktail.

Voor bloedvaten en bloeddruk bestaat Hawtorn berries oftewel meidoorn (kruidvat). En zoutarm eten aangevuld met dit soort eten http://forum.dutchbodybuilding.com/f167/lijst-vochtafdrijvend-voedsel-10664/ lijkt me een stuk gezonder.

Die clen zou nooit wat doen aangezien die receptoren bezet zijn door die blocker. En je zou geen problemen moeten hebben met "durven" voluit te gaan want je hartslag zou nauwelijks stijgen. Voluit kunnen gaan is een ander probleem als je geen adrenaline boost krijgt voor een lift.

Terug
Naar boven