MuscleMeat

2de kuur test-e/primo/winstrol

Beasst

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
100kg
Hallo,

Een tijd geleden heb ik mijn eerste kuur na afraden van deca (waar ik dankbaar voor ben :p) volgende kuur gedaan:
test-e 500mg/w 10w
winstrol 40mg/d 4w
met nolva nakuur

was zeer tevreden van mijn eerste kuur, mijn lichaam reageerde super op de test enanthaat -- 12 kilo's gewonnen ondertussen spijtig genoeg wel weer wat spiermassa verloren (ziek geweest enzo..)

Nu ben ik van plan om een tweede kuurtje te beginne met dezelfde roids alleen stack ik primobolan erbij, heb goede dingen hierover gehoord -schone massa- als je het hoog genoeg doseert. dus ik dacht als volgt:

test-e 500mg/w 10w
winstrol 4mg/d 4w (terug als kickstart, werkte super!)
primo 600mg/w 10w
nakuur terug nolva.

Doel is droge massa winnen mis zelfs een kilotje verliezen. eetschema is clean dus zit op mijn calorieën. Ik wil zeker niet omhoog gaan in vetpercentage.

Heb juist nog een paar bedenkingen:
Mijn eerste gedacht was om de test op 250mg/w te zetten omdat ik droger uit de kuur zou komen, maar wil toch wel wat kilo's winnen, goed idee op 500mg/w houden omdat ik die hoeveelheid in mijn eerste kuur heb gebruikt?

En ten slotte is 10 weken primobolan genoeg of moet je dit langer spuiten zoals boldenone?

Goeie commentaar evenals kritiek welkom ;) voor wie ook zoiets in de aard wil doen, mis hou ik wel een logje dan! ok menseeeen.
Grtzzz :lifter:

Laatst bewerkt:
Ik zou heel duidelijk een keuze maken cutten of bulken; ik lees tussen je regels door dat je er tussenin zit. Zowel wat eten als kuren betreft zou ik echt gaan cutten of echt gaan bulken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou heel duidelijk een keuze maken cutten of bulken; ik lees tussen je regels door dat je er tussenin zit. Zowel wat eten als kuren betreft zou ik echt gaan cutten of echt gaan bulken.

de bedoeling is gewoon clean bulk eigelijk. Ik wil gewoon niet in vetpercentage omhoog gaan. alleen droge massa bijkomen! vandaar deze gear. Cutten is niet echt de bedoeling

Zeer interessant, zat aan exact dezelfde kuur te denken voor maart. Mijn eerste was test only + dbol en heb er 10 kilo mee gewonnen.

Had wat deze kuur betreft gelijkaardige vragen:

- dosering primo(min 400mg/wk?) + duur (min 12 wkn?)
- dosering test in deze combo (250-500?)
- kan je deze combo ook kickstarten anders dan met winstrol?

Is deze combo geschikt om te bulken of te cutten? Of beide?

PS Wil je topic niet kapen maar zit met quasi exact dezelfde kuurplannen, vandaar...

Laatst bewerkt:
Zeer interessant, zat aan exact dezelfde kuur te denken voor maart. Mijn eerste was test only + dbol en heb er 10 kilo mee gewonnen.

Had wat deze kuur betreft gelijkaardige vragen:

- dosering primo(min 400mg/wk?) + duur (min 12 wkn?)
- dosering test in deze combo (250-500?)
- kan je deze combo ook kickstarten anders dan met winstrol?

Is deze combo geschikt om te bulken of te cutten? Of beide?

PS Wil je topic niet kapen maar zit met quasi exact dezelfde kuurplannen, vandaar...

haha geen probleem man ;) zit al een tijdje met deze vragen heb er nog nooit echt een antwoord op gevonden.

Hopelijk kan iemand ons voorthelpen dat we spoedig kunnen knallen :D

grtzz

oke tx sorry voor het ongemak

even een aanpassing ga het volgende doen:

test-p 100mg/eod w1-3
test-e 500mg/w w1-14
primo 600mg/w w1-14
winstrol tabs 50mg/d w12-15

nakuur
nolva 20mg/d w16-19

kga test-prop gebruiken als kickstart ipv de winstrol
en de winstrol gebruiken om iets harder uit de kuur te komen en de 2 weken tussen kuur en nakuur te overbruggen

de test hou ik toch op 500mg/w omdat ik deze hoeveelheid mijn eerste kuur al heb genomen en de primo gewoon op 600mg/w, ook trek ik beide door tot 14 weken omdat primo traag opkomt en voor optimaal behoud

gaan jullie akkoord?

Grtzz

mooie kuur,wil ik ook gaan doen eind van het jaar.
ga je geen pregnyl mee laten lopen?

...

Laatst bewerkt:
mooie kuur,wil ik ook gaan doen eind van het jaar.
ga je geen pregnyl mee laten lopen?

thx man
goeie vraag, kzou het bij de hand kunnen houden moesten de ballen krimpen.
weet niet echt welk doel het anders heeft?
of bedoel je in de nakuur?

Ziet er goed uit. Ik vraag me af, kan je de test prop ook 4 weken laten lopen in het begin? (zoals een kickstart met d-boll van 4 weken)

Bij mij sloeg de test E vorige keer pas echt goed aan vanaf week5-6.

Ziet er goed uit. Ik vraag me af, kan je de test prop ook 4 weken laten lopen in het begin? (zoals een kickstart met d-boll van 4 weken)

Bij mij sloeg de test E vorige keer pas echt goed aan vanaf week5-6.

dat kan je zeker, de test-e sloeg bij mij ook pas in op week 5. mis geen slecht idee wat je zegt maar dan moet ik weer een vial test-p kopen. met 100mg eod kom ik 3 weken toe, waar stopt het ooit :D
mis 2 vials kopen en 150 eod voor 4 weken, een goede kickstart vind ik belangrijk.
Grtzz

Kickstart vind ik ook belangrijk ja. Ziet er naar uit dat ik exact dezelfde kuur ga doen. Wanneer begin je? Ik normaal op 1 maart, ga zeker weer een logje bijhouden.

Zal met de test prop ook de eerste keer worden dat ik EOD zet. Zette de Test E steeds in dezelfde bil elke week. Dat zal met prop niet meer gaan vrees ik :)
Kan je dan links en rechts afwisselen of moet je ook in quads of delts zetten dan?

Kickstart vind ik ook belangrijk ja. Ziet er naar uit dat ik exact dezelfde kuur ga doen. Wanneer begin je? Ik normaal op 1 maart, ga zeker weer een logje bijhouden.

Zal met de test prop ook de eerste keer worden dat ik EOD zet. Zette de Test E steeds in dezelfde bil elke week. Dat zal met prop niet meer gaan vrees ik :)
Kan je dan links en rechts afwisselen of moet je ook in quads of delts zetten dan?

ik denk ook 1 maart dan ben ik lang genoeg off geweest... en dat is zowat de perfecte moment kom je mooi uit naar de zomer toe :D

ja met test-e wisselde ik af per bil met test-prop ga ik bil en quads zette denk ik. quads heb ik nog niet gedaan dat moet ik wel nog eens bekijken ;)

ga je de test prop 100 of 150 eod zetten?

thx man
goeie vraag, kzou het bij de hand kunnen houden moesten de ballen krimpen.
weet niet echt welk doel het anders heeft?
of bedoel je in de nakuur?

hcg nooit in je nakuur,beste is de gehele kuur op lage dosis mee laten lopen,bijv 500iu per week of 2x 250iu per week zetten,inderdaad tegen het krimpen van je ballen en voor een beter herstel.

hcg nooit in je nakuur,beste is de gehele kuur op lage dosis mee laten lopen,bijv 500iu per week of 2x 250iu per week zetten,inderdaad tegen het krimpen van je ballen en voor een beter herstel.

ja je hebt wel gelijk. moet me eens wat inlezen over HCG... dat is injecteren toch eh?

en voor herstel mis ook beter voor herstel want 14 weken kuren is toch al behoorlijk voor 2de kuur :D

Vind primo veel te duur voor wat het geeft zou het gewoon vervangen door bold op 500 of 750.Dat het zeker voor 14 of 16 weken moet genomen worden kan je wel met een korreltje zout nemen duurt echt niet veel langer dan een enanthaat ester voor het inslaat.

ja met test-e wisselde ik af per bil met test-prop ga ik bil en quads zette denk ik. quads heb ik nog niet gedaan dat moet ik wel nog eens bekijken ;)

ga je de test prop 100 of 150 eod zetten?

Over hoeveelheden prop als kickstart heb ik me nog niet ingelezen, maar ik ga die alleszins 4 weken laten meelopen, dat heeft vorige keer ook goed gewerkt alvorens de test begon te werken.

Quads heb ik ook nog niet gedaan, daar moet je best wel wat kleinere naalden voor gebruiken, niet? (ipv de groene 0.8x40mm)

Ik heb zelfs nog nooit in mijn linkerbil gezet, zette de test E iedere week gewoon in men rechter.

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Vind primo veel te duur voor wat het geeft zou het gewoon vervangen door bold op 500 of 750.Dat het zeker voor 14 of 16 weken moet genomen worden kan je wel met een korreltje zout nemen duurt echt niet veel langer dan een enanthaat ester voor het inslaat.

Heb lang zitten twijfelen tussen Bold en Primo. De kosten/gains verhouding is natuurlijk veel beter bij Bold. Ik geloof dat ze alle twee beschouwd worden als een tamelijk milde steroide met relatief weinig sides. Maar de kracht+droge kwaliteitsmassa-winst van Primo spreekt me wel het meest aan.

Over hoeveelheden prop als kickstart heb ik me nog niet ingelezen, maar ik ga die alleszins 4 weken laten meelopen, dat heeft vorige keer ook goed gewerkt alvorens de test begon te werken.

Quads heb ik ook nog niet gedaan, daar moet je best wel wat kleinere naalden voor gebruiken, niet? (ipv de groene 0.8x40mm)

Ik heb zelfs nog nooit in mijn linkerbil gezet, zette de test E iedere week gewoon in men rechter.

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Heb lang zitten twijfelen tussen Bold en Primo. De kosten/gains verhouding is natuurlijk veel beter bij Bold. Ik geloof dat ze alle twee beschouwd worden als een tamelijk milde steroide met relatief weinig sides. Maar de kracht+droge kwaliteitsmassa-winst van Primo spreekt me wel het meest aan.

kweet niet juist wat voor naalden je gebruikt voor quads, alleszins kleinere denk ik.

boldenone was ook mijn eerste gedacht maar uiteindelijk kwam ik het goedje primobolan tegen en ik moet zeggen de reacties van mensen hier op het forum was enthousiast. Ik heb in de gym van serieuze bodybuilders die al jaren in het vak zitten dat ze dikwijls boldenone gebruiken. Maar ik ga toch voor primo deze keer. Ken ook een gast die echt super vooruitgang heeft geboeid op korte tijd met primo. Dus ben eens benieuwd.

Over de test-prop weet iemand of je die 150 eod kunt nemen voor eerste keer? 4 weken lang als kickstart :)

Grtzz

ik vind zelf 14 weken op test e wat lang waarom niet beginnen met sustanon de eerste helft dan de tweede helft over op test e bv

week 1-6 500mg sustanon
week 1-14 primo ( 400mg)
week 1-6 30mg d-bol
week 7-14 250 mg test e
week 7-14 300 mg test prop

eventueel week 8-14 3 x 50mg winstrol depot per week

Terug
Naar boven