XXL Nutrition

2de kuur test-e/primo/winstrol

ik vind zelf 14 weken op test e wat lang waarom niet beginnen met sustanon de eerste helft dan de tweede helft over op test e bv

week 1-6 500mg sustanon
week 1-14 primo ( 400mg)
week 1-6 30mg d-bol
week 7-14 250 mg test e
week 7-14 300 mg test prop

eventueel week 8-14 3 x 50mg winstrol depot per week

Ziet er ook niet slecht uit, maar wat is het voordeel van beginnen met sustanon en eindigen met prop ten opzichte van 14 weken Enanthaat?
En mag je de Winnie Depot vervangen door tabs of niet? En persoonlijk denk ik dat 4 weken d-bol al genoeg is (ik zat vorige keer 4 weken op 40mg)

• Topic Starter Topic Starter
ik vind zelf 14 weken op test e wat lang waarom niet beginnen met sustanon de eerste helft dan de tweede helft over op test e bv

week 1-6 500mg sustanon
week 1-14 primo ( 400mg)
week 1-6 30mg d-bol
week 7-14 250 mg test e

eventueel week 8-14 3 x 50mg winstrol depot per week

Geen slecht gedacht om in het begin sustanon te gebruiken. persoonlijk wil ik niet kickstarten met d-bol, zou toch liever de test prop nemen 100mg eod dan omdat sustanon ook al korte esters heeft. en de kuur eindigen met winstrol depot of tabs dan.

zou eventueel dit kunnen doen dan:

week 1-6 100mg test prop 3x/w
week 1-6 250mg sustanon 2x/w
week 7-14 250mg/w test e
week 1-14 600mg primo
week 11-14 50mg winstrol tabs ed of depot 3x/w

week 1-14 hcg 500iu/w
week 16-19 20mg nolvadex

Ziet dit er wat uit? is een beetje jouw gedacht verwerkt in mijn voorstel. vindt het wel iets hebben. schema ziet er al helemaal anders uit als mijn eerste gedacht, wat je allemaal weer niet bijleert als je een topic opent ;)

Grtzz :lifter:

Laatst bewerkt:
zou eventueel dit kunnen doen dan:

week 1-6 100mg test prop 3x/w
week 1-6 500mg sustanon 2x/w = 1gr/week?
week 7-14 250mg/w test e misschien eerder dit 2x/wk, niet?
week 1-14 600mg primo
week 11-14 50mg winstrol tabs ed of depot 3x/w

week 1-14 hcg 500iu/w
week 16-19 20mg nolvadex

Leuk schema, gaan sustanon en prop goed samen?

Leuk schema, gaan sustanon en prop goed samen?

begrijp niet goed wat je bedoeld van wat je in het rood hebt geschreven...

sustanon 250mg/ml
test e 250mg/ml

sustanon korte en lange esters dus 2x per week 1ml spuiten
test e lange esters dus 1x per week 1ml spuiten

of sustanon met test prop goed samen gaan wil ik ook wel weten...??

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

ok kan al volgen nee
sustanon 250mg 2 x per week en niet 2 x 500mg :D

Ziet er uit als een mooie kuur..... als je er over nadenk. Maarja aan de andere kant lees je ook weer altijd; keep it simple :)

Ik denk dat ie bedoelt 'veel' middelen (dus liever zo min mogelijk, keep it simple). Al valt dat wel mee.

Ik denk dat ie bedoelt 'veel' middelen (dus liever zo min mogelijk, keep it simple). Al valt dat wel mee.

ahzo ja
ben simpel begonnen met test e primo winstrol, ondertussen na veel tips heb ik de kuur idd wat moeilijker gemaakt.

Maar kheb eens ergens gelezen dat je beter veel verschillende middelen gebruikt dan veel van één middel. Je lichaam reageert telkens op de verschillende middelen en hierdoor werkt de aas beter... weet niet goed wat ik hiervan moet denken, alleszins het enige nadeel wat mij lijkt is als er iets mis gaat ik niet weet waar bijvoorbeeld de sides vandaan komen.

Alloewel test e en winstrol heb ik al gedaan, primo is niet zo'n zwaar middel. Dus susta en test prop kunnen nog afwachten zijn, maar deze zijn in het begin van de kuur dus dat zal ik dan wel zien.

Voor de rest denk ik dat het toch een redelijke kuur is voor 2de keer en ik hoop op veel droge massa. Ga er binnen 1 a 2 maanden mee beginnen en ga zeker logje houden en jullie op de hoogte houden. Heb net een nieuw trainingschema dus dit zit goed. Ga me nu nog wat verdiepen op voeding zodat dit ook tip top in orde is :D

Als nog iemand reacties heeft of tips en opmerkingen altijd welkom!!
bedankt al voor het helpen jonges.

Grtzzz

Ga dezelfde kuur doen vanaf maart.

De basis zal zeker dezelfde zijn:

Test en Primo gedurende 14 weken. Starten met prop, eindigen met winstrol.
HCG tijdens de kuur, nakuur met Nolva.

Alleen over de hoeveelheden ben ik nog niet zeker (prop? Primo 400-600?)
En ik weet ook niet of ik ga beginnen met Sustanon en dan overschakel op Enanthaat, of gewoon Enanthaat heel de kuur doe.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

ok kan al volgen nee
sustanon 250mg 2 x per week en niet 2 x 500mg :D

Maar schakel je dan toch over van 500mg Sus/wk naar 250mg Enan/wk?

week 7-14 250 mg test e

waarom zou je dat nou doen? Kan je net zo goed op Sust blijven.

Laatst bewerkt:
Wat zou jij dan doen, Kriel? 14 weken op Sus en kickstarten met prop? Of is kickstart met sus niet nodig?

wel na een nachtje slapen (eerder wakker liggen en denken over de kuur :D) heb ik besloten toch test prop eruit te laten. sustanon heeft korte esters en kickstart zal hierdoor niet nodig zijn...

verder vond ik het goed de eerste weken met sustanon te beginnen. weet niet of ik de test e op 250mg of 500mg ga nemen. als ik eindig op 250mg met primo op 600mg kom ik waarschijnlijk iets droger en harder uit de kuur, zeker als ik de laatste 4 weken winstrol er bij neem.

Dus kdenk nog steeds aan zoiets:

sustanon 500mg w1-5
test e 250mg w6-14
primo 600mg w1-14
winstrol tabs 40mg/d w11-14
hcg 500iu w2-14

nakuur
nolva 20mg w16-19

even een aanpassing ga het volgende doen:

test-p 100mg/eod w1-3
test-e 500mg/w w1-14
primo 600mg/w w1-14
winstrol tabs 50mg/d w12-15

nakuur
nolva 20mg/d w16-19

kga test-prop gebruiken als kickstart ipv de winstrol
en de winstrol gebruiken om iets harder uit de kuur te komen en de 2 weken tussen kuur en nakuur te overbruggen

de test hou ik toch op 500mg/w omdat ik deze hoeveelheid mijn eerste kuur al heb genomen en de primo gewoon op 600mg/w, ook trek ik beide door tot 14 weken omdat primo traag opkomt en voor optimaal behoud

gaan jullie akkoord?

Grtzz

Ik vond dit gewoon je beste voorstel ws helemaal in orde niks op aan te merken,waarrom veranderen?

ja mis heb je gelijk, anders wordt het allemaal wat te ingewikkeld
gewoon op test e houden en primo
thx man

less is more :):)

Volledig mee akkoord. Keep it simple. Hoeveel prop gaan we zetten, Beasst? En voor hoelang?

Sounds good to me! Is het verstandiger om met een lager vetpercentage aan deze kuur te beginnen? Dan doe ik de komende 6 weekjes wat meer cardio en let ik wat op de kh.

Sounds good to me! Is het verstandiger om met een lager vetpercentage aan deze kuur te beginnen? Dan doe ik de komende 6 weekjes wat meer cardio en let ik wat op de kh.

Het is altijd verstandigst om met een lager vetpercentage te kuren al denk ik met deze kuur niet te verhogen in vetpercentage met de primo op 600 en eindigen op whinny mis zelfs iets te zakken ;)

ben er toch nog niet goed uit na het idee van een mede-DBB'er :p zou ik beginnen met
w1-6 sustanon en daarna w7-14 test e

of zou ik de hele kuur (14 weken) met test e doen, aangezien ik ook hcg ga gebruiken vanaf week 4 ofzo...

Of heeft iemand voordelen, waarom wel of niet met sustanon te beginnen.
Graag jullie mening

Grtzz

Terug
Naar boven