MuscleMeat

2de Kuur..

Tarzan 69

Cool Novice
Waardering
0
Hey kleerkasten,

Hier ben ik dan weer na een tijdje, niet echt op het forum te zijn geweest.
Ik heb vorig jaar mei een kuurtje winstrol-only gedaan. Een gewicht van rond de 6-7 kilo gegaint, en me vet ietsjes naar beneden voor mijn gevoel. Meten doe ik niet, ben toch al droog zat, sta rond de 8 %. Heb hier nog een kilo’tje of 5 van over, na flink ziek te zijn geweest, de afgelopen weken. Ik heb me massa dus aardig vast weten te houden, dacht ik zo..:D

Ik zit al een tijdje te denken aan een tweede kuurtje, deze keer samen met mijn trainingsmaatje. Dit word wel zijn eerste kuurtje.

Ik heb zelf een aantal voorstellen in me hoofd, ik zal ze hieronder opschrijven, ik ben benieuwd voor welke jullie zouden gaan en waarom niet voor een andere of juist wel.

Kuurvoorstel 1:

1-10 : 500 mg Test E. (EW)
1-6 : 50 mg Winstrol (ED)

Kuurvoorstel 2:

1-10: 500 mg Test E (EW)
1-10: 500 mg Boldeone (EW)

Kuurvoorstel 3:

1-10: 500 mg Test E (EW)
1-10: 500 mg Boldeone (EW)
1-6 : 50 mg Winstrol (ED)

Alles uiteraard met nakuur. Dosering van de Boldeone, hoor ik veel negatieve verhalen over, de meeste zeggen hier dat je veel hoger moet doseren, maar het is wel mijn 2de kuur, eigenlijk pas echte 1ste kuur.

Misschien zeggen jullie, die doseringen zijn veels te hoog, maar Bold. veel lager doseren, heeft volgens veel mensen geen zin.

Ik ben benieuwd wat jullie mij aanraden.

Alvast Bedankt..

ik zou t als ik jou was eerst ff bij test op 500 houden, met evt dianabol of winny erbij.

1e 4 weken dianabol en de winstrol lekker week 8 t/m 12 nemen
en dan je nakuur in....
Ik doseer de boldone op 250 MG in de week net een week mee begonnen,dus kijken wat t doet...

succes ermee ....

• Topic Starter Topic Starter
1e 4 weken dianabol en de winstrol lekker week 8 t/m 12 nemen
en dan je nakuur in....
Ik doseer de boldone op 250 MG in de week net een week mee begonnen,dus kijken wat t doet...

succes ermee ....

Dat zijn best wat orals dan, weet niet wat mijn lever daar van zal vinden..;) Al zal dat waarschijnlijk nog wel meevallen.

" Dennis999 " postte laatst een artikel, waarin uitgelegt stond, dat je beter geen orals, aan het einde van je kuur kon nemen, vandaar dat ik geen oral op het einde van me kuur nam.
Dat verhaal, klonk best geloofwaardig, dus denk dat het beter is om geen oral te nemen in de laatste weken van je kuur..

Weet niet hoe jij hier over denkt ?
En Bold. op 250 Mg per week, ben benieuwd wat dat voor je doet?

Als je een oral fobie hebt moet je t niet doen:D
Ik gebruik altijd orals erbij maar das ieder voor zich...
Dianabol doseer ik nooit zo hoog,maar ik krijg er een lekker honger gevoel van,
dat is ook wel lekker...
ik zit aan de 750 sust en 250 MG bold EW en dianabol 30 MG ED.
knalde vorige keer ook op 500 sust EW met 250MG bold ,ik ga in stappen omhoog en dat gaat best joh ....
Maar ik moet zeggen hoe zwaarder ik word hoe meer je moet doseren,en tis inderdaad zonde van je tijd/geld als je er niet op gaat...

en wat Dennis 999 zegt zit ook een waarheid in natuurlijk,maar nogmaals das ieder voor zich..
als ik zie waar die gasten op me sportschool mee bezig zijn ,doe ik t nog netjes,er loopt een mafketel rond die prikt gewoon door ze trainingsbroek heen ..aardig gek !!!En als je vraagt wat ie in ze reet stopte weet ie t niet,ja ach t is allemaal t zelfde...
jaja....

Laatst bewerkt:
Als je een oral fobie hebt moet je t niet doen:D
Ik gebruik altijd orals erbij maar das ieder voor zich...
Dianabol doseer ik nooit zo hoog,maar ik krijg er een lekker honger gevoel van,
dat is ook wel lekker...
ik zit aan de 750 sust en 250 MG bold EW en dianabol 30 MG ED.
knalde vorige keer ook op 500 sust EW met 250MG bold ,ik ga in stappen omhoog en dat gaat best joh ....
Maar ik moet zeggen hoe zwaarder ik word hoe meer je moet doseren,en tis inderdaad zonde van je tijd/geld als je er niet op gaat...

en wat Dennis 999 zegt zit ook een waarheid in natuurlijk,maar nogmaals das ieder voor zich..
als ik zie waar die gasten op me sportschool mee bezig zijn ,doe ik t nog netjes,er loopt een mafketel rond die prikt gewoon door ze trainingsbroek heen ..aardig gek !!!En als je vraagt wat ie in ze reet stopte weet ie t niet,ja ach t is allemaal t zelfde...
jaja....

Thanks voor je reactie..!!

Nog meer mensen met ideeen..?

kuurvoortel 3 lijkt me wel lekker

allen zou ik zelf bold en test op 12 weke gooien

kuurvoortel 3 lijkt me wel lekker

allen zou ik zelf bold en test op 12 weke gooien

Zit daar zelf ook aan te denken, tenminste kuurvoorstel 3..
Vooral omdat ik toch niet vaker als 1 keer per jaar kuur. Ik wil af en toe namelijk nog weleens een biertje drinken en ik vind dit gewoon niet in een kuurtje passen..

Waarom zou bold en test op 12 weken zetten, is de rek er dan niet al uit..?

rek eruit???

hahah tuurlijk niet gozer, bold moet je altijd lang doseren beste is 12, en test zelf doe ik ook altijd 12 weken.

bij mij kickt de test pas na 5 6 weken in en als je dan 10 weke doet vind ik beetje weinig

sommige doen op 10 weke ik doe op 12, maar vooral bold zou ik zeker op 12 zette

succes gozer

rek eruit???

hahah tuurlijk niet gozer, bold moet je altijd lang doseren beste is 12, en test zelf doe ik ook altijd 12 weken.

bij mij kickt de test pas na 5 6 weken in en als je dan 10 weke doet vind ik beetje weinig

sommige doen op 10 weke ik doe op 12, maar vooral bold zou ik zeker op 12 zette

succes gozer

Thanks gab..

Heeft er iemand anders nog op of aanmerkingen..?

zou alleen die bold hoger pakken, en kuurvoorstel 3 pakken.

bold 16 weken dus..

Terug
Naar boven