Fitness Seller

2e cycle?

240lbs

Novice
Waardering
0
Ik wil in het nieuwe jaar aan mijn tweede cycle gaan beginnen. mijn eerste kuur is deze zomer geweest met 9 weken sust 500 mg. Dit kuurtje leverde mij 12 kg op (+- 110 kg). Op dit moment zit ik rond de 106-107 kg. (train al 13 jaar ofzo)

Het volgende wil ik gaan doen:

2 x 250 mg Sust/wk
400 mg eq/boldonon/ wk
laatste 4 weken voor nakuur 50 mg winnie

De sust en eq wil ik 10 weken lang gebruiken (geen frontload).

Wat denken jullie hiervan? Iemand verbeteringen, ideeen?

Nette stats kerel!

Wat je kunt doen is de Sustanon even ruilen voor Test enanthaat en wel voor deze reden:
Zowel Boldenon als Enanthaat hebben lange esters en komen dus pas tot hun recht in de 3e resp. 4e week na eerste injectie-dag.
Sustanon begint al na enkele dagen te werken, althans, een deel van de compositie en zorgt voor veel fluctuaties (schommelingen) in je bloed aangezien Sustanon 4 esters heeft die ieder een andere werking en duur hebben. Dus gaan je bloedlevels steeds op en neer en da's niet bevorderlijk voor je prestaties.

Een mooie kuur zou zijn:

Week 1 t/m 10 EQ 400mg
Week 1 t/m 10 Test enanthaat 500mg
Week 8 t/m 12 50mg Win om de dag

De reden om Winstrol 2 weken uit te laten lopen is omdat zowel de Boldenon en EQ in die tijd nog hartstikke actief zijn.
Voor een tweede kuur is dit, ik waarschuw je, behóórlijk aan de maat maar geheel in overeenstemming met je plannen. Succes!

dbc01 zei:
Nette stats kerel!

Wat je kunt doen is de Sustanon even ruilen voor Test enanthaat en wel voor deze reden:
Zowel Boldenon als Enanthaat hebben lange esters en komen dus pas tot hun recht in de 3e resp. 4e week na eerste injectie-dag.
Sustanon begint al na enkele dagen te werken, althans, een deel van de compositie en zorgt voor veel fluctuaties (schommelingen) in je bloed aangezien Sustanon 4 esters heeft die ieder een andere werking en duur hebben. Dus gaan je bloedlevels steeds op en neer en da's niet bevorderlijk voor je prestaties.

Een mooie kuur zou zijn:

Week 1 t/m 10 EQ 400mg
Week 1 t/m 10 Test enanthaat 500mg
Week 8 t/m 12 50mg Win om de dag

De reden om Winstrol 2 weken uit te laten lopen is omdat zowel de Boldenon en EQ in die tijd nog hartstikke actief zijn.
Voor een tweede kuur is dit, ik waarschuw je, behóórlijk aan de maat maar geheel in overeenstemming met je plannen. Succes!

Geen nakuur?

Nakuur is een ander verhaal :D

Nakuur: (voor de liefhebber)

In week 5 van de kuur 2x 1500IU HCG, evenals in week 10.
Drie weken na laatste shot beginnen met Clomid, eerste 2 dagen 100mg, daarna 50mg gedurende 3 weken.
Ernaast: Nolvadex, 20mg per dag gedurende 3 weken.
Nolvadex is trouwens ook geen verkeerd middel om vanaf dag 1 van je kuur bij de hand te hebben, het kan maar zo zijn dat met deze kuur je wél last gaat krijgen van je tepels!

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard ga ik een nakuur gebruiken dat spreekt voor zich. De reden dat ik sust wilde gaan gebruiken is dat ik heel goed reageer op dat spul ;-). Ik ben ook van mening i.t.t. veel mensen dat je test waarden relatief constant blijven als je het meerdere keren per week injecteert. Ik was inderdaad van plan om winnie te gaan gebruiken op de manier zoals je al aangaf, dit om de drop van mij test levels na het stoppen van de injecties zoveel mogenlijk te beperken. Test enanth. is iets waar ik inderdaad ook over twijfel, vooral omdat ik goed bekend ben met sust en dat relatief goedkoop is.

Wat betreft b*ch tits: daar had ik geen last van tijdens mijn vorige kuur, ik verwacht van eq en winnie geen extra problemen op dit gebied. Nolvadex heb ik nog liggen; heb het niet gebruikt bij mijn eerste kuur.(ben van mening dat je niet moet gaan kuren zonder deze voorzorgsmaatregelen).

Anyway heb er wel zin in en ga de volgende twee maanden gebruiken om hard te trainen om in goede shape te zijn voordat ik aan de kuur ga beginnen.

Ik ga proberen de 114-115 kilo te bereiken zonder extra vet, ik weet niet of het gaat lukken maar ik ga het wel nastreven.

Laatst bewerkt:
Heerlijk om zo'n verstandig idee te lezen!

Je krijgt van mij de weekend-prijs! :D

Terug
Naar boven