Fitness Seller

2e kuur: aan te raden?

Welja, 't stoort me an sich zoveel niet.
Maar ik merkte dat ik zonder iets te doen thuis al enorm aan't zweten was.. Zonder iets te doen.

Qua trainen maak ik me geen zorgen gezien ik mijn power cage heb staan thuis e.d.

Maar 't is vooral: ik werk 's nachts 12u shiften en als ik dan zweet is dat al vrij pijnlijk want dat is lang werken... En als je daar dan zweet is dat enorm onaangenaam...

En hiernaast ga ik dan nog regelmatig naar de les (unif) ook en je weet zelf hoe onaangenaam een onfris geurtje is denk ik :)

Een beetje oké, maar meer dan dat ik had met Test hoeft echt niet :-)

bold prima conditioneel, clean gainen lukt maar zeer traag!
npp test, of deca test goede gains maar mits goede voeding!

Ben wel nieuwsgierig wat je met die test e only kuur hebt gepakt? last van vocht?

Gr

Tinuzzzz je lult bold is crap

Ik ben tot op heden ook niet zo enthousiast over Bold...

Maarja...wat voor de een werkt, hoeft natuurlijk niet te werken voor een ander..

ja heb ook nog nooit bold gehad,
je .....of ik......moet het toch een x proberen om te kijken hoe het je bevalt....

Bold is lekkah :P

Maar goed als je scherp wilt komen te staan en schone kilo's wilt pakken, pak dan geen of bijna geen test. Test = veel vocht en what you see is not what you get.
Pak Bold met masteron ofso. Of primo, heb ik zelf nog geen ervaring mee maar schijnt ook lekker te zijn :)

ben benieuwd ....is reden.... om er ff overna te denken hehehe

Zal ik me maar opofferen? ik begin over twee weken en dan hou ik een logje bij. Zet ik de bold op 1000 en de test op 500. Objectiever dan via Lean oordelen kan bijna niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel nieuwsgierig wat je met die test e only kuur hebt gepakt? last van vocht?

Gr

Ik had bijna 10kg gepakt maar wat vocht ook en vet ook. Heb nu een iets hoger vet% met zo'n 7kg winst.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Ok perfect, het zou toch maar om ergens in februari te beginnen te zijn ten vroegste.

En waarom is bold zo slecht??

Dat vocht is geen probleem, dat trekt nadien weer weg...

Ik had bijna 10kg gepakt maar wat vocht ook en vet ook. Heb nu een iets hoger vet% met zo'n 7kg winst.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Ok perfect, het zou toch maar om ergens in februari te beginnen te zijn ten vroegste.

En waarom is bold zo slecht??

Dat vocht is geen probleem, dat trekt nadien weer weg...

Ja Kriel kan je dat vertellen. Wil ik oko wel weten

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik me maar opofferen? ik begin over twee weken en dan hou ik een logje bij. Zet ik de bold op 1000 en de test op 500. Objectiever dan via Lean oordelen kan bijna niet.

Meer en meer ingelezen, vooral over de Tren dan en ik neig toch nog net iets meer naar Bold.

Wat is je doel met deze kuur?

En quid om er extra scherp uit te komen?

Terug
Naar boven