AndroidHealthClinic

2e kuur advies nodig

Gelieve eerst een duidelijk schema'tje op te geven in mg , is veel makkelijker voor ons en je zal ook veel meer reacties krijgen dan.

Aanloop?? wat is dat nou weer)
Op en afbouwen achterhaald.

Je voorstel is voor je 2e kuur dit dus?
Week 1-14 250 MG sustanon per week
week 4-11 50 MG Winstrol depot eod
week 12-14 pregnyl.

Het kuurtje slaat duidelijk nergens op. (ook je vorige trouwens).
De redenen kan ik wel uit gaat leggen, maar het is denk ik makkelijker als mr J je even de juiste links gaat geven, om eerst een hoop te lezen over a.s. Dus begin maar alsvast hier op het forum te lezen.

Mocht ik je toch nog onderschatten over je kennis en/of stats of ervaring. (dus die even geven) zijn we de slechtste niet om een een beter kuurtje voor te stellen. Maar vertel eerst maar wat over jezelf en begin met lezen
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
okey ik heb jullie advies gevolgd en gelezen wat er op de site staat en nog wat andere sites bezocht.

Ben er idd achter gekomen dat, wat er mij verteld is geworden op de sportschool (waar ik me door bijna iedereen heb laten informeren) niet klopt of anders aangepakt word.

21 jaar
1.76 m
82 kg
Biceps : 37cm
BP : 100 kg * 3

Kuur:

week 12-14 pregnyl.

:o zoals ik begrepen heb van jullie reacties is dit dus bulshit. Zou je me dit misschien kunnen uitleggen. want als ik de kuren lees op de site voor beginners zou ik het beste:

Light Solid Cycle - Beginner
Kuur:

Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

Nakuur:

Week 13-15: 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Ik hoop dat jullie hier meer mee kunnen.
thankss

Zou voor 600mg gaan. Heb al heel dikwijls gelezen op dit board dat 400 weinig doet.

scaffa187 zei:
Kuur:

week 12-14 pregnyl.

:o zoals ik begrepen heb van jullie reacties is dit dus bulshit. Zou je me dit misschien kunnen uitleggen. want als ik de kuren lees op de site voor beginners zou ik het beste:

Light Solid Cycle - Beginner
Kuur:

Week 1 tm 10: 400 mg EQ /EW
Week 5 tm 10: 50 mg Winny /ED

Nakuur:

Week 13-15: 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Ik hoop dat jullie hier meer mee kunnen.
thankss

Sustanon zou om goed te zijn zeker om de 4 dagen moeten gezet worden.Anders moet je voor de enanthaat gaan, kan makkelijk één maal in de week gezet worden.
En 14 weken is een beetje teveel van het goede hoor

Goed zo gozer dat je bent gaan lezen!
Maar ik denk dat een Test-Deca of Test-Tren kuurtje lekkerder is dan EQ (boldenone)

• Topic Starter Topic Starter
wat is er dan zo verkeerd aan sustanon vraag ik me af?? daar zitten er toch drie(4) test in???

sustanon/winny kuur komt regelmatig voor bij mij op de sportschool.

Terug
Naar boven