XXL Nutrition

2è kuur heluuuppp

bodypainter

Novice
Waardering
0
hallooo iedereen

ik train nu ongeveer 8 jaar en heb in die tijd 2 kuurtjes gehad
mijn eeste was alleen een pillen kuurtje wat ik toen die tijd niet zoveel info van had.
mijn 2è kuur was vorig jaar december met de bedoeling om rond deze tijd mijn 3è kuur te nemen.
deze 2è kuur bestond uit : 2ml testo per week+ 6 methandienoni pillen per dag+4stanozolol pillen per dag.deze duurde 6 weken
deze kuur deed het wel goed voor mij .
nu wil ik een grotere en betere kuur maar zoals je weet kan je niet bij iedereen aanklopen voor een advies.
dus mijn vraag is kan iemand mij de juiste info over wat ik voor 2è kuur kan pakken dus wat hoeveel en hoelang
bij voorbaat dank stefan ;)

Oei!!!

Jij gaat geen leuke reacties krijgen maat.

Ik moet zeggen dat je 2e kuur wel erg zwaar was voor je lever.
Het beste is om ff wat info te verzamelen. Aan de hand daarvan een kuurschema opstellen en dan vragen of wij je willen corrigeren.

Zoals je nu doet zal niemand je helpen.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
ja kijk jij hebt me nu al geholpen.thanks
maar weet je wat de elende is je bent zo afhankelijk van wat er is,ik kan wel wat info opdoen maar als je een leek bent dan kan je elke hulp gebruiken toch.
kijk en dat hij zwaar voor mijn lever was ,zijn dat niet de meeste kuren?
thanks voor je bericht
groetjes van een ononwetende iemand
???

bodypainter zei:
ja kijk jij hebt me nu al geholpen.thanks
maar weet je wat de elende is je bent zo afhankelijk van wat er is,ik kan wel wat info opdoen maar als je een leek bent dan kan je elke hulp gebruiken toch.
kijk en dat hij zwaar voor mijn lever was ,zijn dat niet de meeste kuren?
thanks voor je bericht
groetjes van een ononwetende iemand
???

Alle orale steroiden zijn extra belastend voor die lever aangezien de stof de lever vaker passeerd dan bij een injectie product. Das 1. Dubbele orals, zoals jij deed, is dus ook dubbel zo erg.

Daarbij is het een stuk handiger in hoeveelheden mg werkzame stof te praten dan ml, het kan per product en merk nogal eens verschillen hoeveel mg een ml bevat.

Laatste: Wat wil je er mee bereiken, wat voor nakuur wil je nemen.

We wachten op MrJ om deze thread te verblijden met zijn uitermate interessante links :)

Je geeft zelf al aan dat je onwetend bent op dit gebied, hetgeen mij doet vermoeden dat je waarschijnlijk ook niet aan nakuren hebt gedaan ???

Wat zijn je stats? Het beste advies wat je hier kunt scoren is denk ik: Lees jezelf in, bedenk wat je fout hebt gedaan, begrijp wat je fout heb gedaan, stel een doel voor jezelf en kom dan met een zinnig kuurvoorstel.

Succes

Ik zou tonnen aan informatie opdoen als ik jou was topicstarter. Koop boeken, surf over het internet, lees de topics hier is door en discusseer vooral verder hier op het board. Als je dit soort kuurtjes blijft volgen ga je later echt grote gezondheidsproblemen krijgen.

Maar je hebt door dat je iets fout deed :D Foutje moet kunnen :cool:

Kijk anders even bij de logboeken hier in het steroiden deel. Daar kun je wat ideeen opdoen en kijken hoe mensen er op reageren.

thanks voor jullie antwoorden
ga mijn eigen verdiepen in dit onderwerp en zal nog veel van jullie kenis gebruik willen maken.
dus tot later
groetjes van mij ;)

He zandhaas.
Welkom!
Zorg dat je de komende tijd `s flink aan het lezen gaat hier op `t board en op internet zodat je wat meer thuisraakt in de materie voordat je je kuur samenstelt. Kan je een hoop elende besparen...
Succes d`rmee.

MightyDuck zei:
Alle orale steroiden zijn extra belastend voor die lever aangezien de stof de lever vaker passeerd dan bij een injectie product. Das 1. Dubbele orals, zoals jij deed, is dus ook dubbel zo erg.

Daarbij is het een stuk handiger in hoeveelheden mg werkzame stof te praten dan ml, het kan per product en merk nogal eens verschillen hoeveel mg een ml bevat.

Laatste: Wat wil je er mee bereiken, wat voor nakuur wil je nemen.

We wachten op MrJ om deze thread te verblijden met zijn uitermate interessante links :)

Eh, ben ik te laat nu? :o

@ topicstarter: Een goede kuur met een goede afloop (voldoende gewonnen, geen zware side effects etc) heb je helemaal zelf in de hand. Mits je hiervoor bereid bent enige kennis hierover op te doen.

Hieronder staan wat linkjes die je op weg kunnen helpen. :)

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

thanks voor jullie rea
ik heb al een kuurtje samengestel hij staat in deze forum; iemand advies
week 1-8 testo 500 mg
week 1-8 deca 400
week 1-6 dbol 25 mg
vanaf week 5 2500 iu hcg
nakuur 4 weken met clomid
wat denken jullie hier van heb al aardig wat reac gehad
groetjes stefan

Laatst bewerkt:
MIss is het een idee als je er ook hoeveelheden bij zet maat :)

die staan er bij... maar dan in de andere forum (is hij klaar of niet)
sorry ben hier nog niet zo lang had hem beter hier bij kunnen zeten maar je :eek:
groetjes stefan

2500IU HCG per week is teveel.

Suat zei:
teveel??

verklaar je nader aub

Als je het van plan bent om wekelijks zetten met als doel atrophie te voorkomen (ipv te verhelpen) volsta je met max. 500IU /w.

Hogere hoeveelheden beschadigen je Leydig cellen.

zo dat is nogal een verschil niet???
heb je daar ervaring mee en was het genoeg???

nee hij verzint het ter plekke :nut:

MrJ zei:
Als je het van plan bent om wekelijks zetten met als doel atrophie te voorkomen (ipv te verhelpen) volsta je met max. 500IU /w.

Hogere hoeveelheden beschadigen je Leydig cellen.

met als doel om atrophie te voorkomen idd. daarover ben ik het met je eens. maar ik vind het onhandig om het zo te doen. en daarom zeg ik dat je ook vanaf week 5 per 2500iu kunt injecteren en dat 3/4x (ligt aan de zwaarte van je kuur) eo5d met als doel te verhelpen.

per 2500iu gebruik is niet schadelijk geloof ik. aangezien het in grotere hoeveelheden gebruikt wordt zal 2500iu denk ik niet schadelijk zijn. want tot nu toe heb ik daar ook nog niets over gelezen dat het schadelijk zou zijn.

Suat zei:
met als doel om atrophie te voorkomen idd. daarover ben ik het met je eens. maar ik vind het onhandig om het zo te doen. en daarom zeg ik dat je ook vanaf week 5 per 2500iu kunt injecteren en dat 3/4x (ligt aan de zwaarte van je kuur) eo5d met als doel te verhelpen.

Kan ook ja. Zou dan niet in week 5 al beginnen maar pas in de laatste week ofzo.

per 2500iu gebruik is niet schadelijk geloof ik. aangezien het in grotere hoeveelheden gebruikt wordt zal 2500iu denk ik niet schadelijk zijn. want tot nu toe heb ik daar ook nog niets over gelezen dat het schadelijk zou zijn.

Boven de 500IU al hoor. Hoe schadelijk precies schadelijk is en of je dat op de koop toe wilt nemen moet ieder voor zich weten. :)

Terug
Naar boven