XXL Nutrition

2è kuur heluuuppp

ik ben nu ook bezig. heb er 4 van de 8 weken opzitten. ik zet morgenvroeg nummer 5. (deca200/sus250) . ik heb hcg . hoe kan ik dat het beste aanpakken heer WINDMILL of andere kenners

ja ok bedankt voor de moeite maar dat had ik allemaal al gelezen. ik bedoelde eigenlijk waar jullie voorkeur naar uit gaat. jij had het over 500 elke week maar als ik 500 per week pak, ben ik dan nu nog op tijd met mijn hcg of kan ik beter laatste week 3 x groot doen

Als je ballen nog niet erg gekrompen zijn ben je op tijd. :)

Nou ik merk er dus allemaal nix van behalve wat geiler zijn. verder heb ik nu na 5 van de 8 injects minder als 1 kilo erbij (van het eten). Maar over de ballen: NEE MIJN BALLEN KRIMPEN (NOG) NIET. Heb samen met dat geilere wel eens iets dikkere lul :cool:

maar bedankt ..ik ga zo even de verpakking erbij pakken en nog even denken wat ik het best kab doen. ik zo udus liever dan safe doen ...steeds 500 maar dan vraag ik me nog of dat kan zonde rzelf voor water te zorgen

Je moet even bacteriostatisch water zien te regelen dan. :)

ok dan wee rde vraag: waar ken je dat allemaal verkrijgen? staat niet op dbb denk :rolleyes: hoop ik haha. het is pregnyl wat ik heb 3 x 5000 I U ofzo

Bij 1fast400.com kan je dat bestellen of het zelf maken.

is het hetzelfde als gedestileerd water? nee zeker of toch wel

Terug
Naar boven