Fitness Seller

2e kuur test e + deca

Deca heeft de goude generatie van bodybuilding voortgebracht (Frank Zane,Arnold etc). Je zet er inderdaad veel vocht van aan maar je houdt er genoeg massa aan over. Als Deca alleen maar vocht was dan zou het nooit zoveel gebruikt worden en nagemaakt worden.

Als er iemand veel tren gebruikte was het Frank Zane wel.... denk je echt dat hij die look van deca had?
Dat Arnold veel deca gebruikte is ook maar een speculatie.

Ja, voor mij wel. Ik ben erg gevoelig voor vocht. Ik pak zelfs vocht op test prop...
Ik gain slecht op deca...en enorme libidodip achteraf

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 14:47 ----------

Enorme libidodip
Veel vocht vasthouden
Sterk aromatiserend

Maar die libido dip is toch eender met Tren? Of mis ik iets?

Ik ben gelukkig niet heel vochtgevoelig en een beetje provi erbij werkt prima bij mij.

ga binnenkort aan de deca, zal jullie op de hoogte houden graag gedaan

Als er iemand veel tren gebruikte was het Frank Zane wel.... denk je echt dat hij die look van deca had?
Dat Arnold veel deca gebruikte is ook maar een speculatie.

Tren was nog lang niet op de markt toen Frank Zane op zijn top zat. Daarom was zijn fysiek toen der tijd zo bijzonder

Ja, voor mij wel. Ik ben erg gevoelig voor vocht. Ik pak zelfs vocht op test prop...
Ik gain slecht op deca...en enorme libidodip achteraf

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 14:47 ----------

Enorme libidodip
Veel vocht vasthouden
Sterk aromatiserend

Integendeel. Deca zet minder om in oestrogeen dan testosteron zelf. Dit geld eigenlijk voor alle nor19
steroiden ( deca & tren ).

Haha ja de choco is er bijna uit geloof ik.
Vannacht was ik nog zeiknat zeg :eek: Vrouwtje ook :roflol: Kwaad dat ze was dat ik tegen haar aan was gaan liggen :D

cherso

....

Hey,

ik ga binnen kort beginnen aan mijn tweede kuur test+ deca.

mijn eerste kuur is Test 500mg geweest + winstrol tabs 40mg/pd
daar heb ik 4 kilo uit gehaald.

dit was wat ik in gedachten had
week 1-12 test 500mg
week 3-12 deca 200mg
week 14-17 tamoxifen 20mg/pd

Graag eventueel nog jullie advies?

verder voeg ik nog mijn voeding schema toe misschien dat jullie daar nog opmerkingen over hebben.

alvast bedankt

Lol @ 4kg. Zelfs met een winny only pak ik rond de 6kg dus of je spullen zijn fake of je voeding/rust/training klopt niet..

• Topic Starter Topic Starter
Lol @ 4kg. Zelfs met een winny only pak ik rond de 6kg dus of je spullen zijn fake of je voeding/rust/training klopt niet..

vergeet er wel bij te zeggen dat ik ziek ben geweest tijdens mijn kuur heb noro virus gehad, dat houdt in dat je paar dagen aan de dunne zit en heelt moet overgeven dus gaat veel meer uit dan er in. dit is op de helft van mijn kuur gebeurd.

en ik snap ook niet dat mijn gewicht zo laag blijft, iedereen schat mij 80 kilo plus op de sportschool.
en geloof me ik eet goed.

Niet happen op die kansloze input .. 6kg op de winny zou uitzonderlijk zijn - tenzij het een cycle van 12 maanden was :)

Terug
Naar boven