XXL Nutrition

2e kuur test-e only?

seetjetoebak

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Eerste kuur was 12 weken teste only, 250mg elke 5 dagen. Natuurlijk gevolgd door 4 weken nolva.

Heb er 4 kg aan overgehouden, en bijna geen sides ondervonden buiten enkele dikke puisten en een tapijtje op mijn rug :rolleyes:

Nu zou ik graag een 2e kuur doen,liefst zo eenvoudig mogelijk weeral en had gedacht aan 500mg test-e ew, 1 maal per week inbrengen,voor 14 weken. Gevolgd door 4 weken nolva.

Is dit een voldoende hogere dosis voor een 2e kuur?
Is 1 maal per week injecteren aangeraden? Mijn gymuitbater zegt dat het moet verdeeld worden over 2 maal per week. Nu moet ik toegeven dat het zelf inspuiten met de week pijnlijker en moeilijker werd:huilen:, en ik het daarom liefst 1 maal per week doe.

Met een lange ester als Test E kan je gewoon 1x pw injecteren. Zal niet/nauwelijks verschil geven in je bloedwaardes. Ik zal kickstarten met bijv. Test P om toch "effectief" langer te kunnen kuren dan je 1e kuur.
Dosis durf ik geen uitspraak over te doen, per persoon verschillend.

Ja je kan nu 500mg test e doen 1x per week injecteren. Je zou er een kickstart de eerste 3 weken bij kunnen doen met dianabol of winstrol op 40mg. Is een leuke tweede kuur

Eerste kuur was 12 weken teste only, 250mg elke 5 dagen. Natuurlijk gevolgd door 4 weken nolva.

Heb er 4 kg aan overgehouden, en bijna geen sides ondervonden buiten enkele dikke puisten en een tapijtje op mijn rug :rolleyes:

Nu zou ik graag een 2e kuur doen,liefst zo eenvoudig mogelijk weeral en had gedacht aan 500mg test-e ew, 1 maal per week inbrengen,voor 14 weken. Gevolgd door 4 weken nolva.

Is dit een voldoende hogere dosis voor een 2e kuur?
Is 1 maal per week injecteren aangeraden? Mijn gymuitbater zegt dat het moet verdeeld worden over 2 maal per week. Nu moet ik toegeven dat het zelf inspuiten met de week pijnlijker en moeilijker werd:huilen:, en ik het daarom liefst 1 maal per week doe.

als je test enanthaat of cypionaat gebruikt kan je inderdaad 1x per week zetten wat voldoende is. 500mg is een goede dosering voor 2e keer, zul je goed op gaan! de nolva kan je op 20mg per dag doen, meer is onnodig. succes!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, ik was eventueel een kickstart met winstrol a 40mg/d voor 4 weken; of 300mg primo/week voor 14 weken ah overwegen maar ik hou het liefst heel eenvoudig dus denk ik van bij test-e only te blijven.

Tnx guys!

Terug
Naar boven