XXL Nutrition

2e kuur

Never1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hey mensen ik ben nu nog in mijn 1e kuur bezig (Ben er pas net aan begonnen maar bevalt tot nu toe al super Boven verwachting:eek:), en ben al aan het plannen voor mijn 2e kuur..
Dus Wat raden jullie me aan..
En hoelang rust tussen de kuren door??

Ik ben nu nog bezig met
week 1-5 Dianabol 40 mg ED
week 1-10 Test-E 500 MG EW
week 12-13 Nolvadex 40 mg
Week 14-15 Nolvadex 20mg

Ik zat zelf te denken aan:
Week 1-8 Deca Durabolin 400 MG EW
Week 14-15 Nolvadex 20mg

Laatst bewerkt:
Ziet er niet slecht uit.. Beetje standaard, maar een goede keuze voor 1ste kuur.
Welke dosis deca wil je toevoegen in je volgende ?

Groeten

10-12 weken af is mijn standaard. Ik heb getracht eerder te beginnen weer maar houdt het op 10-12 weken.

edit:ts is nog geen 21

ik zou de tweede kuur de diana eruit laten,samen met deca word je een enorme vochtbal
en de nolva gewoon 4 weken op 20mg,is meer dan zat.
@porterhouse,inderdaad nog geen 21,maar hij is toch al begonnen,dus kunnen we maar beter advies geven imo

• Topic Starter Topic Starter
Deca Durabolin wil ik dan op 400 mg EW zetten.

Die nolvadex 20mg 4weken lang ook voor mijn eerste kuur zo doen,, of bij die niet??
En waarom juist 20mg lees bij heel veel dat ze week 1-2 40 mg doen en week 3-4 20mg??

En maat van mij zei dat 3 middelen stacken super werkt zijn jullie het hiermee eens.. zoja wat zou ik dan beter inplaats van dianabol nemen? (voorkeur gaat wel uit naar injects, maar wilde dianabol erbij pakken als kickstart zeg maar)

(inderdaad nog geen 21 maarja dat jaartje gaat het hem ook niet doen denk haha.. en je leeft maar 1x dus kan je er beter wat van maken:D)

Hey mensen ik ben nu nog in mijn 1e kuur bezig (Ben er pas net aan begonnen maar bevalt tot nu toe al super Boven verwachting:eek:), en ben al aan het plannen voor mijn 2e kuur..
Dus Wat raden jullie me aan..
En hoelang rust tussen de kuren door??

Ik ben nu nog bezig met
Week 14-15 Nolvadex 20mg

Ik zat zelf te denken aan:
week 1-4 Dianabol 40 mg ED
week 1-12 Test-E 500 MG EW
Week 1-10 Deca Durabolin 400 MG EW
week 14-17 Nolvadex 20 mg

Zie bovenstaande. Lekker standaard bulk kuur.

Suc6

Het is maar wat je verwacht van een kuur, met jouw stats zou ik geen vocht ballon willen worden.

Dus kies voor andere producten.

Ook al is TS al begonnen geen adviezen onder 21.....

idd onder de 21 groeit je rug krom en ga je hersenvloeistof lekken

LEES DE REGELS

• Topic Starter Topic Starter
Ook al is TS al begonnen geen adviezen onder 21.....

Board regels puntje 7 er staat nergens dat je 21 moet zijn.. er staat niet voor mensen onder de 20.. Hieruit kan je dus opmaken dat mensen van 20 oud genoeg zijn ;)

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen "anabole androgene steroïden">AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen "anabole androgene steroïden">AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Nee ik zie zo al dat je te jong bent....21 is minimummmmm

Terug
Naar boven