Fitness Seller

2e kuur

benchpresser84

Cool Novice
Waardering
0
hallo allemaal. ik ben van plan mijn 2e kuur te gaan beginnen. mijn 1e kuur was:
wk 1-4 30 mg dbol/dag
wk 1-11 500 mg test enth/week
wk 13-17 20 mg nolva/dag

resultaten vielen wat tegen, waarschijnlijk was de kwaliteit niet heel denderend (ug lab). haal het nu ergens anders vandaan en heb wat onderzoek gedaan. een vriend van mij (die dezelfde kuur gaat doen) stelde dit voor, aangezien we geen orals meer willen:

wk 1-3 100mg test prop elke 3dagen.
wk 1-13 test enth 500mg/wk
wk 1-11 deca 400 mg/wk
wk 15-19 20 mg nolva/dag

lijkt mij wel een goede kuur, op 1 ding na: ik had de vorige kuur al last na de injecties en vrees dat ik met test prop hier nog meer ellende van ga krijgen. heeft iemand een alternatief voor de test prop als kickstart?

alvast bedankt

hallo allemaal. ik ben van plan mijn 2e kuur te gaan beginnen. mijn 1e kuur was:
wk 1-4 30 mg dbol/dag
wk 1-11 500 mg test enth/week
wk 13-17 20 mg nolva/dag

resultaten vielen wat tegen, waarschijnlijk was de kwaliteit niet heel denderend (ug lab). haal het nu ergens anders vandaan en heb wat onderzoek gedaan. een vriend van mij (die dezelfde kuur gaat doen) stelde dit voor, aangezien we geen orals meer willen:

wk 1-3 100mg test prop elke 3dagen.
wk 1-13 test enth 500mg/wk
wk 1-11 deca 400 mg/wk
wk 15-19 20 mg nolva/dag

lijkt mij wel een goede kuur, op 1 ding na: ik had de vorige kuur al last na de injecties en vrees dat ik met test prop hier nog meer ellende van ga krijgen. heeft iemand een alternatief voor de test prop als kickstart?

alvast bedankt

Ziet er goed uit! Alleen waarom 13 weken en geen 12? En de test prop kan je best eod zetten op 100 mg..

Verder vrees ik dat er geen alternatief is als je geen orals wilt gebruiken..

Frontload

• Topic Starter Topic Starter
ja, wou nog wel een weekje langer pakken, of is dat geen goed idee?

frontloaden? dan moet je ineens heel veel spuiten toch?

Frontload is k*t.. Maar idd, het is een alternatief ;)

Frontload moet je kunnen, ik doe het ALTIJD, maar ik hoor ook veel verhalen van mensen die snel last krijgen van test flu..

mijn eerste kuur was:

1-2 500mg sustanon e4d (4x500)
3-10 250mg sustanon e4d (14x250)

12-15 nolvadex 20mg ed

doe dat samen met deca en knallen maar:)

Terug
Naar boven