kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik denk dat de meeste vragen zijn beantwoord dus ik ga het niet herhalen maar hou wel rekening wat test en bold doet met je eetlust.
Je geeft aan dat je vorige x al moeite had met je dieet en he woont nog thuis?
Test en bold (kunnen) je eetlust enorm verhogen waardoor veels teveel gaat vreten. Want "vocht" vasthouden is niet dat je rug "helemaal opblaast"..... Dat is iets teveel lekkere eten naar binnrn werken! ;-)
Tip is idd masteron mee laten lopen.... Vind dat persoonlijk heerlijk spul maar dat verschilt per persoon, je zit op 9%volgens je profiel dus dan werkt het beter dan met een hoog bf%.
En 16 weken? Kan natuurlijk, alles kan. Maar hou dan na week 10 bij wat je vorderingen zijn qua kracht en spiermassa en wat de nadeken zijn qua vermoeidheid, acne, libido en eetlust.
Dat is namelijk de beste indicatie ipv wat er doorgaans wordt gezegd.
Nog een tip, koop een mini koelkast voor in je kamer, waar normaal paar blikjes of zo in kunnen.
Succes en laat hiren wat je doet!
Ja alle vragen zijn beantwoord!
naja niet moeite denk dat ik het toch net te verkeerd had aangepakt..volgende keer moet het echt super clean gedaan worden kwa voeding ook omdat het dus blijkt als ik een beetje afwijk dat gelijk hoop vocht vast hou..zoveel mogelijk zuivel en zout vermijden. Geen snelle carbs of suikers etc.
Ja masteron zie je ook veel verschillende meningen waardoor het ook moeilijk is om ervoor te gaan, me bf is geen 9 ik denk dat me bf rond de 12-14% nu zit.
Ik vind 10 weken eerlijk gezegd wel lang zat dus vind 16 weken wel wat veel..twijfel ook tussen deca/bold/masteron etc daarom dacht ik toch maar weer test only te gaan doen met een kickstart..test-e is toch wel de king der anabolen en altijd goed!
Haha die tip is zeker goed! toen ik het las dacht ik aan zo een klein redbull koelkastje, is zeker een goeie tip om te overwegen!
thanks en zal ik doen! zit nog in twijfels maar het is geen makkelijke keus..1e kuur is makkelijk en simpel 2e kuur is toch wat ingewikkelder en lastiger.
Ik heb nog nooit bold gebruikt dus zou niet uit eigen ervaring kunnen praten en de meningen zijn er nogal over verdeeld.
Ja de meningen zijn er erg over verdeeld wat het moeilijk maakt..iig bedankt