AndroidHealthClinic

2e kuurvoorstel

Little Daddy

Monstrous Giant
Waardering
711
Ben net klaar met mn 1e kuur

8 weken test e 500 mg per week, 10 kg gegained, kijken wat ik ga overhouden.
Kon beter maar ik klaag niet, nou heb ik wat gelezen over hoog doseren en niet te lang kuren, ken zelf een paar jongens die helemaal geen idee hebben wat ze in hun lichaam stoppen en toch huge worden, ze kuren 6 tot 8 weken dus ik wou het zo doen.

1. 750/1000 mg test e voor 6-8 weken
500 iu hcg elke week omdat mn ballen echt krimpen heb ik gemerkt

2. 500 mg test-e
400 mg deca

Voor 6-8 weken en ik hoor hier dat je lang moet kuren door de esters maar heb zelf gasten gezien die echt aanzienlijk hebben gegained hiermee, dus ik ga het ook gewoon doen.

Nog iemand wat erbij toe te voegen?

Ik ga over 4 dagen nakuren (totaal 3-4 weken) 20 mg nolva en dan 2 maanden off en dan bloedprikken en als alles goed is begin ik opnieuw.

als je kort wil, doe dan test prop... fast in, fast out.
en kort nakuren na lange esters gaat niet werken. zit nog wel aardig wat weken in je lichaam ;-)

200mg EOD, of 100mg ED.

• Topic Starter Topic Starter
als je kort wil, doe dan test prop... fast in, fast out.
en kort nakuren na lange esters gaat niet werken. zit nog wel aardig wat weken in je lichaam ;-)

200mg EOD, of 100mg ED.
Dat is ook een optie maar ik ben volgens mij gevoelig voor iets in de gear en elke keer als ik inject zwelt de plek voor een week op dus 4x per week injecteren gaat het niet worden, ik gebruik de 0.8x40 en injectereen helemaal erin etc weet zkr dat het niet komt door de injectmethode

Dat is ook een optie maar ik ben volgens mij gevoelig voor iets in de gear en elke keer als ik inject zwelt de plek voor een week op dus 4x per week injecteren gaat het niet worden, ik gebruik de 0.8x40 en injectereen helemaal erin etc weet zkr dat het niet komt door de injectmethode

Switch dan even van merk gear. Ik heb bij sommige merken ook meer last dan bij andere.

Ik vind het echt te veel voor een tweede kuur. Als je al tweede kuur 250 test en 200 deca pakt kun je ook genoeg winnen.

Wat zijn je stats eigenlijk?

400 tren 250 test 500 iu hcg

Ben net klaar met mn 1e kuur

8 weken test e 500 mg per week, 10 kg gegained, kijken wat ik ga overhouden.
Kon beter maar ik klaag niet, nou heb ik wat gelezen over hoog doseren en niet te lang kuren, ken zelf een paar jongens die helemaal geen idee hebben wat ze in hun lichaam stoppen en toch huge worden, ze kuren 6 tot 8 weken dus ik wou het zo doen.

1. 750/1000 mg test e voor 6-8 weken

2. 500 mg test-e
400 mg deca

Voor 6-8 weken en ik hoor hier dat je lang moet kuren door de esters maar heb zelf gasten gezien die echt aanzienlijk hebben gegained hiermee, dus ik ga het ook gewoon doen.

Nog iemand wat erbij toe te voegen?

Ik ga over 4 dagen nakuren (totaal 3-4 weken) 20 mg nolva en dan 2 maanden off en dan bloedprikken en als alles goed is begin ik opnieuw.

Hey. heb je last gehad van haaruitval? ik vraag dit omdat dit toen een van je grootste angsten was.

''Je wou het zo doen'', maar waarom niet gekozen voor een traditionele 10 of 12 weken? 8 is wel een beetje kort en 10/12 is toch redelijk normaal voor de eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
''Je wou het zo doen'', maar waarom niet gekozen voor een traditionele 10 of 12 weken? 8 is wel een beetje kort en 10/12 is toch redelijk normaal voor de eerste kuur.
Omdat ik niet meer optimaal kan eten vanwege al dat hoesten en braken + 0 eetlust, heb net goed de 8 weken kunnen doen, geen zin om mn herstel langer uit te stellen voor bijna tot geen gains. Liever genees ik eerst en dan kuur ik als de eetlust en al beter is.

Ken gasten die 6 weken kuren doen en huge zijn, onderschat het niet. Moet wel zeggen dat ik meeste gains in 6 weken heb gehaald nu blijft mn gewicht op 90

Aha ok, dan is het te begrijpen.

Terug
Naar boven