XXL Nutrition

2x kuurtjes per jaar of 1 kuur half jaar met bridge

killingmen

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
wat vinden jullie er van
en wat is gezonder

2 kuurtjes per jaar met 3 maanden rust klinkt mij ongezonder aangezien je toch redelijk kort rust

met half jaar kuur met bridge van 6weken en half jaar rust zou dat niet veel beter zijn voor je lichaam

meningen graag!

wat vinden jullie er van
en wat is gezonder

2 kuurtjes per jaar met 3 maanden rust klinkt mij ongezonder aangezien je toch redelijk kort rust

met half jaar kuur met bridge van 6weken en half jaar rust zou dat niet veel beter zijn voor je lichaam

meningen graag!

Wat en hoeveel telt natuurlijk ook mee..

Jaa wat hierboven staat, het is maar net wat je kuur is

Beter een kuur van een week of 12 dan nakuur en pas weer beginnen als na een bloedtest blijkt dat je hersteld bent.

Heb ergens gelezen van een amerikaanse trainer (aas en training) en hij zegt, je kan beter één keer hard en lang kuren tot je een bepaald doel hebt bereikt, en dan werkt om dit zo goed mogelijk te onderhouden en behouden. Ipv kleine korte kuurtjes

wat vinden jullie er van
en wat is gezonder

meningen graag!

dit is bro science van mij en ik hoop eigenlijk dat iemand die zich hier heel erg in heeft verdiept ff me verbeterd of juist aansterkt.

Lijkt me dat het voor je lichaam ansich slechter is( lever enz) maar dat als je nog baby's wil dat je beter wel korter kan blijven kuren? aangezien je ballen dan regelmatiger weer zelf gaan produceren?

Terug
Naar boven