AndroidHealthClinic

2x250mg of 1x500mg

Status
Niet open voor verdere reacties.

IronFreak18

Novice
Waardering
5
Lengte
1m60
Massa
68kg
Vetpercentage
14%
Hallo forum-gebruikers, ik had een vraag ik ben momenteel begonnen met een kuur met Test-E erin, de kuur bestaat uit - Anadrol 75mg / 1-4 weken
- Test-E 500mg / 1-10 weken
- Nolvadex / 12-14 weken

Maar mijn vraag is nu de Testestron eenmaal per week 2 ml dus 500mg injecteren?
Of is het praktischer om dit te splitsen met vriendelijke groet!
IronFreak18

2x ivm stabielere bloedwaardes

Wat jij prettig vindt.

Niet.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven