- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Mogguh!
Aangezien mijn oude TV op sterven na dood is ben ik nu druk op zoek naar een nieuwe TV.
Het zal voor mij een 32" LCD TV worden. Ik heb mijn selectie tot de volgende 3 geminimaliseerd.
1) De Sony KDL-32U2000
Sony KDL-32U2000 lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews
2) De Panasonic TX-32LX60F
Panasonic TX-32LX60F lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews
3) De Toshiba 32 WL 66 Z
Toshiba 32 WL 66 Z lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews
Qua specs kan ik zelf niet zoveel verschil zien. We heeft de Toshiba kennelijk aardig wat prijzen in de wacht gesleept en is (dacht ik) de Panasonic deze maand door de consumentenbond uitgeroepen tot beste koop.
Wie o wie kan mij voorzien van info waarmee mijn keuze een stuk makkelijker wordt?
Aangezien mijn oude TV op sterven na dood is ben ik nu druk op zoek naar een nieuwe TV.
Het zal voor mij een 32" LCD TV worden. Ik heb mijn selectie tot de volgende 3 geminimaliseerd.
1) De Sony KDL-32U2000
Sony KDL-32U2000 lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews
2) De Panasonic TX-32LX60F
Panasonic TX-32LX60F lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews
3) De Toshiba 32 WL 66 Z
Toshiba 32 WL 66 Z lcd televisie - prijsvergelijk, productvergelijk en reviews
Qua specs kan ik zelf niet zoveel verschil zien. We heeft de Toshiba kennelijk aardig wat prijzen in de wacht gesleept en is (dacht ik) de Panasonic deze maand door de consumentenbond uitgeroepen tot beste koop.
Wie o wie kan mij voorzien van info waarmee mijn keuze een stuk makkelijker wordt?

stel je even voor wil je