MuscleMeat

3 32" LCD tv's. Dillema.

• Topic Starter Topic Starter
Toch beter als je bv nu 1000 euries betaald en 2 maanden later bv 700.
Toch weer een paar euries in je zak;)

Bedoel waarom verwacht je een prijsdaling dan?

Maar goed, deze TV hier is stervende dus ik moet gewoon een nieuwe. En met zoveel dingen zal het naw goedkoper worden als je een tijdje wacht, dat heb je nu eenmaal. :)

Bedoel waarom verwacht je een prijsdaling dan?

Maar goed, deze TV hier is stervende dus ik moet gewoon een nieuwe. En met zoveel dingen zal het naw goedkoper worden als je een tijdje wacht, dat heb je nu eenmaal. :)

Inderdaad. Dan kan je net zo goed helemaal niets meer kopen. Elke maand worden dingen goedkoper, beter, mooier of wat dan ook.

Ik wil zelf binnenkort ook iets in die richting gaan kopen. Het is alleen gruwelijk moeilijk. Er is gewoon teveel keus. Maar goed, je hebt je al beperkt tot 3 modellen. Ik zou gewoon even naar de winkel gaan en ze daar in het echt bekijken. De specs zijn hetzelfde dus neem je gewoon de mooiste..

Die viel af dmv user reviews. :)

Ik heb twee Samsungs.. een in mijn slaapkamer en een in m'n zitkamer... ben er heel tevreden over.. Niet dat ik me blindstaar op specs en revieuws.. eerst heb ik er eentje (LCD) voor mijn slaapkamer gekocht en was er zodanig tevreden over dat ik mijn Tv in de zitkamer heb vervangen door een Samsung LCD scherm..

Mijn Samsung is ook HD ready maar het schijnt dat je er niks aan hebt..

Heb vorige week een Samsung telefoon gekocht en een een Samsung mp3 speler... lol.. toevallig ...

:haha:

je bent mijn held ik heb ook een samsung telefoon :windup:

Laatst bewerkt:
Gast koop een Philips, we moeten ons Nederlandse trots steunen in deze bange dagen waar de concurentie moordend is :thumb:

Ik denk dat het de Toshiba wordt. Weet het nog niet zeker echter.

De Toshiba heeft ontzettend goede reviews overal. Het enige 'minpuntje' is het merk. Toshiba associeer ik met laptops en PC toebehoren, niet met een A klasse LCD TV. :)

Ik was laatst in de mediamarkt en daar hadden de LG's het beste beeld en waren nog erg mooi ook! Heb je daar al naar gekeken?

Net iets boven mijn budget helaas. :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven