MuscleMeat

3-AD pro-hormoon te koop met PayPal

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Ik snap daar dus geen snars van, allereerst pro-hormonen zouden gebanned zijn in the US, staat ook op de index van bb.com en dat ze alternatieven hebben die net zo goed werken.

Nu gaan we op zoek naar 3-AD:
http://www.bodybuilding.com/store/ax/3ad.html
Anabolic Xtreme’s 3-AD is the first revolutionary pro-hormone to go beyond the narrow scope of generating lean mass and strength.etc.
Of dat niet weird genoeg is, kun je met miereneuker bedrijf PayPal gewoon afrekenen, terwijl je een product als Supercharge Labrada bijv. daar niet mee kan betalen.
Ik weet wel dat dat door de IGF komt, maar waarom kan 3-AD wel gewoon verkocht worden op deze manier, snap de logica echt niet...

Snap je punt,ze hebben xxl ook geband om die reden en bij bb.com idd doen ze niet moeilijk.
Denk alleen niet dat het aan gaat komen mocht je het willen bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
Snap je punt,ze hebben xxl ook geband om die reden en bij bb.com idd doen ze niet moeilijk.
Denk alleen niet dat het aan gaat komen mocht je het willen bestellen.
Oh well hoor heb hem zaterdag ontvangen, ik kies altijd voor de 7-14 dagen verzending, nooit problemen itt Fedex waar ik altijd naheffingen van kreeg of het pakketje wordt weer bij de douane vastgehouden altijd gezeik...drama.

bekjam zei:
Oh well hoor heb hem zaterdag ontvangen, ik kies altijd voor de 7-14 dagen verzending, nooit problemen itt Fedex waar ik altijd naheffingen van kreeg of het pakketje wordt weer bij de douane vastgehouden altijd gezeik...drama.
heeft er niets mee te maken. op welke manier je het ook laat opsturen, de kans voor douanecontrole is even groot. je hebt gewoon chance gehad. het kan zijn dat je drie keer iets bestelt en dat het niet gecontroleerd wordt. soms zul je drie zendingen krijgen die allemaal gecontroleerd worden. dhl, post, fedex, ups. douane controle heeft er niets mee te maken. je hebt gewoon chance of je hebt geen chance.

Wat zou er mis zijn met SuperCharge dan? is toch niet verboden?

Wat zit er nou eigenlijk in?
2-Androstenol Acetate Ester, Androsteron, en alle rommel die erin zit samen is 661 mg per 2 capsules...lekker duidelijk wat je slikt dus :rolleyes:
En wat dat 2-Androstenol Acetate Ester nou eigenlijk is? Die naam is niet geheel eenduidig voor een chemische structuur en ik vind er ook nergens een structuur van.

check bb.com is daar VOLLEDIG besproken wat het is

In principe is het hetzelfde als 11-oxo van Ergopharm, simpelweg een cortisol blocker met 11-alpha.

heeft de "Nederlandse" supercharge dezelfde samenstelling als die uit de VS?

In principe is het hetzelfde als 11-oxo van Ergopharm, simpelweg een cortisol blocker met 11-alpha.

fout, oude versie van 3-AD (die oorspronkelijk gepland was) ging hetzelfde zijn als 11-oxo van ergopharm.De versie nu op de markt van 3-AD (enige versie die ooit de markt heeft gehaald) is helemaal NIET hetzelfde als 11-oxo.

fout, oude versie van 3-AD (die oorspronkelijk gepland was) ging hetzelfde zijn als 11-oxo van ergopharm.De versie nu op de markt van 3-AD (enige versie die ooit de markt heeft gehaald) is helemaal NIET hetzelfde als 11-oxo.

Excuse me :rolleyes:

Sloeg nergens op wat hier stond.

Laatst bewerkt:
hallo

zijn er nog mensen die met 3-AD ervaring hebben?en ja wat waren de resultaten daar
van? ik ga die binnekort gebruiken lees er veel positieven reviews over op bodybuilding.
com

bestaan eigenlijk ook oliebollen en appelflappen in vlamingen ?

zie e mensen da is mijn vraag ni vlaams of geen vlaams weten jullie hier iets meer van??

zijn er mensen die met 3-AD ervaring hebben?en ja wat waren de resultaten daar
van? ik ga die binnekort gebruiken lees er veel positieven reviews over op bodybuilding.
com

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven