XXL Nutrition

3 bakken kwark p/d

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
zou het slecht zijn om 3 bakken kwark p/d te eten?

dacht zo eentje smorgens eentje smiddags en dan nog eentje voor het slapen gaan.
Melk enzo komt me mijn strot uit en kwark vind ik erg lekker.

op zich kan het weinig kwaad volgens mij, ik eet ook vrij veel kwark maar het is belangrijk dat je voldoende afwisselt in je eiwitbronnen

je kan het een beetje als volgt omschrijven, "het eene eiwit is het andere niet"

Toch weer zo'n 45euro in de maand.... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
na oke maar als avond eten eet ik dan kip en tussendoor altijd nog wel wat tonijn en whey proteine. dan is er toch voldoende afwisseling?

45 euro hmsz 21 x0,50 cent x 4 = 42,00 :D

Nee hoor is prima als je idd ook nog redelijk wat andere eiwitsoorten binnenkrijgt.

Volgens mij zit robocop nog met z'n hoofd in februari ;)
Vol in de bulk haha :D

Nee niet goed: overdosis aan calcium. Je moet zorgen dat je ook genoeg magnesium eet. Door uitlekken raak je ook nog redelijk wat calcium kwijt, naast het feit dat kwark er lekkerder en lactose-arm door wordt.
Calcium is niet verkeerd, maar in die grote hoeveelheden, nou nee, liever niet!

Ik zo sowieso voor wat meer variatie en complexere KH's gaan. Kwark is goed, voor 1, misschien 2 keer per dag...maar 3? Mijn advies zal het niet wezen.

• Topic Starter Topic Starter
ja denk ook dat ik er bij nader inzien toch maar niet ga doen.
Is gewoon net wat teveel van het goede. Inplaats van de bak kwark ga ik wat eitjes eten. (eiwit dan vooral ) is ook lekker.

Terug
Naar boven