MuscleMeat

3 en half jaar bezig... , 19 jaar - 88 Kg

Tidus

Cool Novice
10 media-items
Waardering
0
Wou nog is actief meedoen aan het forum na een jaartje op passief te hebben gestaan , dus post ik bij deze nog maar eens wat foto's ,Greetz

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit, misschien wat meer borst.
Aardige triceps dat wel

Ziet er zeker goed uit, wat is je lengte?

Goede armen en schouders, borst mag iets voller.

Niet verkeerd. Lekker doorgaan.

Zeker op de goede weg!
Wat is je lengte idd
Maar zorg dat de borst ook meekomt bro!

• Topic Starter Topic Starter
een meter 81

Gaat de goede kant op:thumbs:

En heb je nou 2 navels?
Ik begrijp je avatar opeens:D

Borst mag inderdaad iets voller, maar zeker een mooi gewicht voor die lengte :thumbs:

Klasse ga zo door kerel looking good, toch niet die tidus van al die anime forums of wel?

wat is dat met die 2 navels of lijkt dat zo?

borst is wat zwak maar algemene indruk is goed

• Topic Starter Topic Starter
Nope , hou me ni bezig met zo'n forums en das een litteken net boven men navel van iets na men geboorte...

ZIet er prima uit, borst lijkt wat achter te lopen.

ik vind het er goed uitzien! Borst kan idd beter. Zo doorgaan en dan gaat dat vast ook lukken!
Greetz

ziet er vrij goed uit hoor :) nu lekker hard doortrainen en goed eten. succes !

ja man hoe ziet dat met die 2 navels ??? anyway je borst heeft nog wat meer massa nodig vind ik en je moet werken aan je abs ;) als dat in orde is zie je er top uit !

Heb het idee dat je nog wel iets meer kunt eten??? of eet je je al helemaal de t*ring? Ziet er wel supernetjes uit!!

extra werk aan je borst kerel verder net resultaat heel goed

Hiekie zei:
Heb het idee dat je nog wel iets meer kunt eten??? of eet je je al helemaal de t*ring? Ziet er wel supernetjes uit!!
Hoezo meer eten? Wie weet eet ie al heel veel, jij wilt zeker dat ie er net zo uit komt te zien als al die dikke pafzakken hier op het forum die zichzelf volproppen met vreten en met elke boterham een stukje lichaamsdefenitie verdwijnt en dan toch trots zijn omdat de weegschaal een kilotje extra aangeeft! :rolleyes:

Terug
Naar boven