AndroidHealthClinic

3 en half jaar bezig... , 19 jaar - 88 Kg

Netjes bro en ga zo door. Borst is zwak maar dat compenseer je met de rest van je lichaam. Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje.

Goed fysiek, borst kan voller maar totaalplaatje oogt goed mooie vormen

Mooi resultaat, zo blijven verder doen!

Totaal plaatje is netjes!
Borst mag beter en rug mist ook wat massa.

Netjes hoor. Rug kan wat dikker en natuurlijk de borst, maar dat is bij 75% van alle bodybuilders een probleempunt volgens mij.

Ziet er goed uit! Mooie armen, misschien iets meer dikte en wijdte in de rug maar voorderest toppie, ga zo door.

HEEL goed voor nog maar 19 jaar te zijn!!

Keep up the good work!

Dimi P zei:
Hoezo meer eten? Wie weet eet ie al heel veel, jij wilt zeker dat ie er net zo uit komt te zien als al die dikke pafzakken hier op het forum die zichzelf volproppen met vreten en met elke boterham een stukje lichaamsdefenitie verdwijnt en dan toch trots zijn omdat de weegschaal een kilotje extra aangeeft! :rolleyes:
slaat nergens op:rolleyes:

Ziet er netjes uit, had alleen niet gedacht dat je 88 kg zou wegen. Wat meten die armen en benen ?

Waarom je hoofd blurren op de eerste foto om er vervolgens alsnog in volle glorie op te gaan staan ?

88 bij 1.81?

zo ziet het er niet echt uit :)

maar je bent goed op weg, mooie aderen over je schouders etc

goeie armen wat meer focussen op je borst

2 navels?!?!??!

ben ik de enige die dit niet zo geweldig vind na 3,5 jaar trainen?

Ziet er er goed uit. Vind het er wel 88kg uitzien als ik het vergelijk met mezelf. :cool: Goede armen ook, 40cm?

• Topic Starter Topic Starter
Hey ,wou een paar reactie's geven , ben niet 3 jaar en half intensief aan het trainen ,dan mag je daar een jaar vanaf doen ,armen zijn 41 cm , en men gezicht had ik geblurred omdat die er op die foto niet echt ui zag :)

Voor die 2,5 jaar is het dan best netjes. Goede biceps, ga zo door :o

ps, je rear double bicep pose, armen naar achter en misschien beetje naar boven ;)

pas 19 en dan toch al zo'n body... mag je tevrede mee zijn. Meisjes zullen kijken bij de zwembad :D

ziet er nice uit maar borst moet je nog ff flink trainen

Terug
Naar boven