AndroidHealthClinic

3 maal beroofd op dezelfde dag.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Als het geen bejaarde zou betreffen zou de glimlach op mn mond een luidruchtige schaterlach geweest zijn:

Driemaal beroofd op 1 dagEen bejaarde man is gisteren driemaal beroofd door dezelfde dader. De 82-jarige jarige man uit Leeuwarden was gistermiddag om 14.00 uur voor het eerst de sigaar. De dader praatte zichzelf met een smoes de woning van de man binnen en kreeg daar 13 euro uit de portemonnee van het slachtoffer. Om 21.00 uur kwam de dader nogmaals langs. Dit keer nam hij de complete portemonnee mee. De derde keer vond vannacht plaats. De dader verschafte zichzelf toegang tot de woning via een kelderraam. De bejaarde man werd hier wakker van en ging poolshoogte nemen. In de keuken kwam hij de indringer tegen die hem vervolgens naar de grond sloeg. De man heeft daarna een laptop buit gemaakt.

Bron: geen sT

82 jaar. Durven die helden wel? :mad: :thumbd:

sja.. vraag me niet om een alibi :rolleyes:

Ik vraag me af of ze die marrokaan te pakken hebben gekregen.

zielig voor die man,

en de dader die het gedaan heeft is een looser

Moven naar "Samenleving en Politiek".

Stigmatisering!!

en wederom dwaalt een discussie af naar het uitgekauwde onderwerp allochtonen....

kom op guys, lijkt me meer dat het slachtoffer onderwerp moet zijn....

we kunnen beter eens gaan nadenken over wat kunnen we voor dergelijke mensen doen ipv altijd maar te lullen dat we de misdadigers langer op moeten sluiten of doodmaken, das zoooo 2004 :D
terugkijken kan iedereen, vooruitzien is een stuk moeilijker....

builderB zei:
en wederom dwaalt een discussie af naar het uitgekauwde onderwerp allochtonen....

kom op guys, lijkt me meer dat het slachtoffer onderwerp moet zijn....

we kunnen beter eens gaan nadenken over wat kunnen we voor dergelijke mensen doen ipv altijd maar te lullen dat we de misdadigers langer op moeten sluiten of doodmaken, das zoooo 2004 :D
terugkijken kan iedereen, vooruitzien is een stuk moeilijker....

Komt omdat het zo makkelijk is. Alle problemen in Nederland worden veroorzaakt door allochtonen en Balkenende.

Wat een lafaard en een man van 82, en dan nog 3 keer, ben je te lomp om het ineens goed te doen ofzo?

builderB zei:
Tja, wie het schoentje past, trekke het aan...

De dader mogen ze direct terugsturen naar eigen land kunnen ze meteen 3 ledematen afkappen, 1 voor elke misdaad.

Ik vind het heel triest voor die man. Die voelt zich echt niet meer veilig

• Topic Starter Topic Starter
Te misselijk voor woorden zo'n actie.

Maar ga toch ff uitzoeken of het niet toevallig echt een Marokkaan is geweest!

Mss kunnen we hem dan vasthouden terwijl opa met zn rollator in de achteruit hem 3 keer aanrijdt. :cool:

Terug
Naar boven