Fitness Seller

3 maal beroofd op dezelfde dag.

alweer een blanke, godver is schaam echt de t*ring voor mn ras :(

Ja ik zou me ook schamen als ik jou was. Je bent eigenlijk niet waard dat je blank bent :eek: Maar ben je zeker dat je niet stiekem een blanke marokkaan bent?

Laatst bewerkt:
het boeit wel, het loopt nu echt uit de hand met mijn ras!
Het komt ook allemaal door die zakkenvullers uit Den Haag :mad:

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
het boeit wel, het loopt nu echt uit de hand met mijn ras!
Het komt ook allemaal door die zakkenvullers uit Den Haag :mad:

Das waar, steeds meer en meer hardwerkende Nederlanders kunnen de eindjes niet meer aan elkaar knopen en zoeken naar minder legale wegen om hun tekort aan te vullen.

Hetzij zwartwerken, hetzij 'tuinieren'.....noem maar op.

Dan ben je echt een ontzettende kl***zak. Stel je voor dat je het vertrouwen weet te winnen van een 82 jarige man door bij hem binnen gelaten te worden en hem dat vervolgens te beroven??? En dan nog een keer en dan nog eens inbreken en zo iemand tegen de vlakte slaan.

Als ik rechter was zou ik hier 10 jaar voor geven en nog een 10 jaar dwangverpleging met TBS :mad:

Nekschot!!!:d

Maar euhhh hebben ze die marrok nou al ???

Das wel echt zielig ik vind het sowieso niet kunnen diefstal van particulieren.... :(

bartp zei:
Das wel echt zielig ik vind het sowieso niet kunnen diefstal van particulieren.... :(

Ligt eraan hoeveel centen die particulier heeft en hoe ie eraan komt.

Ik zou zonder blikken of blozen zo'n zwaar overbetaalde ambtenaar van zn centen kunnen ontdoen als de nood zo hoog was.

Leviathan zei:

Ik zou zonder blikken of blozen zo'n zwaar overbetaalde ambtenaar van zn centen kunnen ontdoen als de nood zo hoog was.

Ik heb het sowieso niet zo op diefstal... maar als er echt iets te halen valt vind ik dat anders... bij bedrijven is er over het algemeen veel meer te halen dan bij de meeste particulieren.

Leviathan zei:

je zou ook kunnen gaan werken aars

Leviathan zei:
Das waar, steeds meer en meer hardwerkende Nederlanders kunnen de eindjes niet meer aan elkaar knopen en zoeken naar minder legale wegen om hun tekort aan te vullen.

Hetzij zwartwerken, hetzij 'tuinieren'.....noem maar op.
En dan krijg je daar weer reacties op dat dat te wijten is aan de allochtone profiteurs.
Zo kan je natuurlijk voor alles een oorzaak vinden...

Leviathan zei:

boogie zei:
je zou ook kunnen gaan werken aars

Das waar. Maar ik krijg bij lange na niet betaald wat een groot deel van hen wel betaald krijgen. En dat terwijl ik in het verleden echt niet met grote regelmaat minder lange dgn draaide als diezelfde ambtenaars.

Dan doel ik ff op het feit dat ze soms lang moeten vergaderen (lees: zittend koffiedrinken).

En die heren hebben met grotere regelmaat met loonsverhogingen en andere bonussen te maken als elk ander werkend mens.

Santoz zei:
En dan krijg je daar weer reacties op dat dat te wijten is aan de allochtone profiteurs.
Zo kan je natuurlijk voor alles een oorzaak vinden...

Nee, want allochtone profiteurs werken niet!

Leviathan zei:
Das waar. Maar ik krijg bij lange na niet betaald wat een groot deel van hen wel betaald krijgen. En dat terwijl ik in het verleden echt niet met grote regelmaat minder lange dgn draaide als diezelfde ambtenaars.

Dan doel ik ff op het feit dat ze soms lang moeten vergaderen (lees: zittend koffiedrinken).

En die heren hebben met grotere regelmaat met loonsverhogingen en andere bonussen te maken als elk ander werkend mens.
och och wat heb ik toch een medelijden met je jongen! Jij kan net zo goed ambtenaar worden hoor en geld verdienen en koffie drinken :rolleyes: tegelijkertijd. Dus ik zie het probleem niet zo. Mss had je wat meer moeten studeren of iets dergelijks, maar goed daar kan de overheid natuurlijk weinig aan doen.

En wat betreft de beloningen; je generaliseert op een vervelende manier op dit punt. Tuurlijk zal er vast wel lui tuig tussen, maar waar niet? Mn vader is zelf ambtenaar en leidt een afdeling, ik geloof niet dat jij helemaal doorhebt hoe hard hij daarvoor werkt en welke stress het oplevert om verantwoordelijkheden te dragen. Verder snap ik niet echt waar je vandaan haalt dat de meeste ambtenaren enorme bedragen vangen. Misschien aan de top ja, maar als je dat vergelijkt met het bedrijfsleven dan is het een peuleschil.

Er zijn wel een hoop nutteloze ambtenaren, maar dat is niet zozeer hun schuld maar die van de inefficiente overheid als geheel. Er wordt heel veel dubbel werk verricht, nutteloze procedures doorlopen enz.

En er zit toch ook echt wel een kern van waarheid in dat ambtenaren over het algemeen in een lagere versnelling werken dan werknemers in het bedrijfsleven (met name in de lagere functies). Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er ook hele drukke banen bijzitten.

ontopic: afschieten

boogie zei:
och och wat heb ik toch een medelijden met je jongen! Jij kan net zo goed ambtenaar worden hoor en geld verdienen en koffie drinken :rolleyes: tegelijkertijd. Dus ik zie het probleem niet zo. Mss had je wat meer moeten studeren of iets dergelijks, maar goed daar kan de overheid natuurlijk weinig aan doen.

En wat betreft de beloningen; je generaliseert op een vervelende manier op dit punt. Tuurlijk zal er vast wel lui tuig tussen, maar waar niet? Mn vader is zelf ambtenaar en leidt een afdeling, ik geloof niet dat jij helemaal doorhebt hoe hard hij daarvoor werkt en welke stress het oplevert om verantwoordelijkheden te dragen. Verder snap ik niet echt waar je vandaan haalt dat de meeste ambtenaren enorme bedragen vangen. Misschien aan de top ja, maar als je dat vergelijkt met het bedrijfsleven dan is het een peuleschil.

Jij hoeft geen medelijden met mij te hebben knulletje.

Ik doe het financieel prima en hoef me niet ergens druk om te maken. Ik hoef ook geen mensen te beroven om aan mn geld te komen....dat was hypothetisch maar wellicht is dat je ontgaan :cool:

Ik zeg ook niet dat elke ambtenaar mega bedragen verdient maar in een groot aantal gevallen wel degelijk.

Tja....en wat je vader betreft. Wellicht had hij ook maar een andere carriere moeten kiezen, want voorlopig is het WEL de schuld van de overheid dat er op bepaalde ambtenaren zoveel druk komt te liggen.

Terug
Naar boven