AndroidHealthClinic

3 maand bezig

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Ik Ben nu 3 maand bezig met trainen,,,,,De reden dat ik nog maar 3 maand bezig ben,,,en al niet veel langer is omdat ik vorig jaar ( toen ik net een maand begonnen was) te maken heb gekregen met kanker ( tumor aan hart en long, linkerlong moest verwijderd worden dus vandaar dat liteken). Ik neem geen supplementen ofzo,,,ik train eet en slaap. ben ik op goeie weg ??

DSCN8136.jpg

DSCN8146.jpg

DSCN8191.jpg

DSCN8200.jpg

Zit flink wat massa onder het vet.. je bent zeker op de goede weg.

Vrij hoog BF, maar voor de rest wel ok denk'k :)

Ai pittig verhaaltje...

Maar verder zou ik eerst die laag vet wegwerken. bf lijkt boven de 25%.
Dus persoonlijk zou ik eerst gaan cutten en daarna clean bulken.

Succes!

Wow, serieus littekentje! Maar er zit idd wel al behoorlijk wat massa onder het wintervachtje :) Komt wel goed!

Idd er zit toch aardig wat massa onder het bf. Spijtig verhaalt maar je doet he goed zo te zien.

Zit duidelijk wel wat massa onder!
Nu zeg je dat je maar één long hebt; ondervindt je hierdoor geen problemen bij de ietwat zwaardere compounds zoals squat, bench, deadlift,.... Of doe je ze niet?

Heel veel succes met het trainen verder!

• Topic Starter Topic Starter
Zit duidelijk wel wat massa onder!
Nu zeg je dat je maar één long hebt; ondervindt je hierdoor geen problemen bij de ietwat zwaardere compounds zoals squat, bench, deadlift,.... Of doe je ze niet?

Heel veel succes met het trainen verder!

K ondervindt daar niet zoveel last van hoor!,,,,niet bij de bench en ook niet bij de squat,,,,de deadlift heb ik nog nooit gedaan. Bedankt iedereen voor de comments

Er is nog tijd genoeg om te cutten... Cutten kan je in 2maand, maar massa opbouwen daarin tegen, Ga ervoor kerel!! Je hebt al voor hetere vuren gestaan door je ziekte, dus kan je alleen maar sterker maken nu!
Succes

Respect makker. Doorvreten, en cutten als het tijd is ;)

Suc6 man!

goed bezig!

Ik hoop dat jij een grote bb wordt precies zoals je wenst, dat zou een mooie prestatie zijn. Respect!!!

Nu train je dus met 1 long? Succes man en respect!

Mooie pics! Ik zou ook nog niet gaan cutten.. 't is toch geen zomer.

Ik vind het litteken trouwens wel vet.

Redelijk hoog in BF maar eronder zit duidelijk massa! Doe zo verder en je komt er!

Btw, ondervind je nog last van je ziekte? Succes!

Terug
Naar boven