MuscleMeat

3 maanden bulk vooruitgang

sieusc

Cool Novice
Waardering
3
Begin januari had ik hier een foto gepost en een vetpercentage check gevraagd. Schattingen waren rond de 12-13% en ik ging verder met bulken ( zat toen 1 maand in bulk ).
Het tijdsverschil tussen de eerste en de andere foto's is 3 maanden. Ik vind zelf dat ik veel vet erbij heb gepakt, en dan eigenlijk alleen maar rond mijn buik. Kan het ook zijn dat ik water heb vastgehouden? In ieder geval ik ga nu cutten, denken jullie dat het wat gaat worden na de cut?

alvast bedankt

3 maanden geleden ( toen 1 maand in de bulk ) wel met betere belichting dan de recente pics
34xgbvo.jpg

recente pics:
9095rp.jpg

6jiql4.jpg

znl94h.jpg

1499jzt.jpg

In ieder geval ik ga nu cutten, denken jullie dat het wat gaat worden na de cut?

Nee

Je bent flink in de bulk misschien iets te veel vet aangekomen idd. Maar probeer gewoon door te knallen. ik zou Clean doorbulken, met iets in de vorm van cardio 1/2 keer in de week.

Maar je BF loopt echt té snel op als er 3 maanden tussen die foto zit.

ik denk dat je nu wel bijna boven de 20% zit. dus in 3 maanden bijna 10% gestegen. gaat wat te ver natuurlijk ;)
Iedereen zal wel zeggen dat het minder dan 20 is maar dat oogt het niet iig.

Succe ermee!

gast 20% hou toch snel op..Ik vind het wel nette vooruitgang eigenlijk. gewoon nog even doorknallen als ik jou was, als je je niet op je gemak voelt met zoon vet%, gewoon licht k*tten en clean doorbulken daarna

Nette vooruitgang.. gaat zo voort!

Denk trouwens ook niet dat dit 20% is

• Topic Starter Topic Starter
thanks for the reacties,

sowieso ga ik cutten want ik vindt mezelf veel te vet, en ja in 3 maanden tijd veel vet aangekomen, wel elk weekend zuipen maar de rest van de week at ik clean. Ik heb altijd gehad dat ik heel snel dik wordt, dus dat is gewoon klote

goede voorruitgang toch :thumbup: , een beetje vetter wordt men meestal bij bulken, helaas heel lastig te vermeiden.
Wel een teken dat je een pietsje "te" hebt gebulkt, dus even minder in de KHs..dan gaat het weer helemaal goedkomen.

jazeker als ik na de cut weer ga bulken ga ik het anders aanpakken.
Dit is hetgene wat ik at in de bulk :

-1 liter magere melk met brinta (zoveel mogelijk brinta tot het geen dikke niet te vreten pak wordt, komt volgens mij neer op ong. 75 gram brinta )
-ong. 14-15-16 boterhammen allemaal met kipfilet/pindakaas/slankie
-500gr kwark voor het slapen
-en avondeten natuurlijk

Ik had het aantal kilocaloriëen niet uitgerekent, maar volgens mij kunnen sommige mensen dit met gemak eten en daarbij weinig aankomen.
Volgende keer zal ik het een stuk rustiger aanpakken, geen zin om weer zo dik te worden :p

pak die massa nu maar lekker.. je bent straks blij dat je het gegained hebt.

Respect dat je zo doorgeknad bent!! ik heb het ook gedaan afgelopen winter en ik eindigde op 20%. Ik schat jou toch ook wel in die richting hoor, in ieder geval niet onder de 18%.

Ik zou inderdaad nu eerst weer gaan cutten, en de volgende keer misschien toch ietsje cleaner bulken want je vetpercentage is nu wel erg omhoog gegaan. (maar nogmaals: ik heb zelf precies hetzelfde gedaan, dus het is zeker geen aanval ofzo)

@hckid en de rest;)

znl94h.jpg

Als ik deze foto zie, zie ik 20% +

Ik word er echt gek van dat alle bitches hier bij iedereen het percentage altijd -5 doen ;)
Mijn bf ligt boven de 20% maar ik zie "vettere" foto's langskomen waar mensen beweren op 15% te zitten.... jammerlijk

het heeft ook met vocht te maken, en als ik hier zo kijk is er voornamelijk vet rond de buik en vrij droog rond de schouders, kortom 17% zou ik schatten. Maar goed, wat zegt zoon getal nou? het gaat om waar je je zelf prettig bij voelt.

@hckid en de rest;)

znl94h.jpg

Als ik deze foto zie, zie ik 20% +

Ik word er echt gek van dat alle bitches hier bij iedereen het percentage altijd -5 doen ;)
Mijn bf ligt boven de 20% maar ik zie "vettere" foto's langskomen waar mensen beweren op 15% te zitten.... jammerlijk

:stupid:

Gooi voor de volgende keer het brood uit je schema in de bulk. Vervang het door rijst, pasta, havermout... Daar haal je meer kwaliteitsgains uit.

Ik zou wel willen maar ik kan moeilijk in de schoolkantine gaan zitten met meegenomen rijst van thuis :p
Maar je zegt dat rijst,pasta en havermout beter is dan brood, is het ook beter dan volkorenbrood? Ik dacht altijd dat dit gewoon goede koolhydraten zijn

Als je dat zuipen in het weekend laat zal dat nuikje imo wel verdwijnen

ff nieuw fototje

Heb net even een nieuwe foto genomen met betere kwaliteit. De belichting van de foto's die ik gisteren nam is echt schijt, deze is beter en vindt ik zelf eerlijker te vergelijken met de before-photo. Ik heb ze naast mekaar gezet, maar zie zelf niet zo veel verschil, terwijl ik in shirt toch een heel stuk groter lijk

2coqxx4.jpg

Jawel het verschil is wel zichtbaar hoor ;) alleen je kijkt er misschien zelf anders tegenaan dat heb ik ook terwijl andere dan wel verschil bij me zien!

Netjes verder alleen vet in de gaten houden.

iets meer clean bulken in de toekomst voorzichtiger zijn dus met je voeding

Heb net even een nieuwe foto genomen met betere kwaliteit. De belichting van de foto's die ik gisteren nam is echt schijt, deze is beter en vindt ik zelf eerlijker te vergelijken met de before-photo. Ik heb ze naast mekaar gezet, maar zie zelf niet zo veel verschil, terwijl ik in shirt toch een heel stuk groter lijk

http://i27.tinypic.com/2coqxx4.jpg[/IM][/QUOTE]

Verschil is wel zichtbaar idd. Maar veel verschil kun je ook niet verwachten van 3 maand.

Terug
Naar boven