XXL Nutrition

3 middelen per dag injecteren

fitness007

Cool Novice
Waardering
0
heej

Ik vraag me af hoe jullie het volgende zouden doen...

Een vriend van mij die is nu aan het kuren over 2 weken komt hij op het punt dat hij 3 middelen tegelijk moet gaan injecteren. Hij injecteerd om de dag en dit moet dus allemaal op 1 dag.

Hij gebruikt alleen middelen op oliebasis en dus kan je dit bijelkaar in 1 inject doen. Maar dit komt op een totaal van 3,5 ml.
Ik heb er veel over gelezen en in Anabolics 2004 stond dat je max 3 ml per keer mocht injecteren (ivm abcess vorming), en dat je zelfs maar 1 keer in de week op 1 plek mocht injecteren.

Hoe moet je dit dus doen;

bijvoorbeeld; 2 x 1 ml in de ene schouder en 1,5 ml in de andere?

of elke dag injecteren?

Maarja waar... is het het beste dan dag 1 in het been, dag 2 in je bil, dag 3 in je schouder???

alvast bedankt voor de reacties...

2ml voor 1 schouder is erg veel.

gewoon in bil injecteren, dan is die hoeveelheid voor 1 injectie ook geen probleem

nooit geen probleem met 3 ml gehad in ieder geval, ik hoor zelfs al mensen over 5 ml

Ik heb wel eens 2 ml in me schouder geinjecteerd geen problemen mee hoor ???

2 ml in de schouder is geen probleem. In de benen/glutes tot 5ml nog nooit problemen gehad.

idd 2 ml in de schouders is normaal en voor je glutes en benen kan je makkelijk 5 zetten

5 is in de bil wel te doen, vind ik.
Bij frontload moet ik toch normaal totaal iets van 10+ ML zetten :D

Ik heb wel geregeld 2ml in mn pecs gespoten. Daarna heb je wel n paar dgn n verharde 'bult' op die plek.

ik zou middelen op oliebasis alleen in been of bil zetten. dit zijn de grootste spieren in het lichaam en zorgt voor een optimale verdeling ivm groot spierweefselverbinding.

sjittttttt.... mijn been... leer t waarschijnliijk nooit :S
**** man, als ik die te pakken heb gehad (cker met een winstrolletje) loop ik een hele week niet..
damn.

fitness007 zei:
heej

Ik vraag me af hoe jullie het volgende zouden doen...

Een vriend van mij die is nu aan het kuren over 2 weken komt hij op het punt dat hij 3 middelen tegelijk moet gaan injecteren. Hij injecteerd om de dag en dit moet dus allemaal op 1 dag.

Hij gebruikt alleen middelen op oliebasis en dus kan je dit bijelkaar in 1 inject doen. Maar dit komt op een totaal van 3,5 ml.
Ik heb er veel over gelezen en in Anabolics 2004 stond dat je max 3 ml per keer mocht injecteren (ivm abcess vorming), en dat je zelfs maar 1 keer in de week op 1 plek mocht injecteren.

Hoe moet je dit dus doen;

bijvoorbeeld; 2 x 1 ml in de ene schouder en 1,5 ml in de andere?

of elke dag injecteren?

Maarja waar... is het het beste dan dag 1 in het been, dag 2 in je bil, dag 3 in je schouder???

alvast bedankt voor de reacties...

Hoe ziet de kuur er precies uit eigenlijk.?

• Topic Starter Topic Starter
fitnessboy zei:
Hoe ziet de kuur er precies uit eigenlijk.?

hij gebruikt

test propionate
masteron
tren acetate

week 1-2 e.o.d. 150 mg test propionate

week 3-8 e.o.d. 150 mg test propionate en 100 mg Masteron

week 5-8 e.o.d. 150 mg test propionate en 100 mg masteron en 100 mg tren acetate

daarnaast elke dag van week 1-8 50 mg Proviron, hij is namelijk ook gevoelig voor gyno

Terug
Naar boven