Fitness Seller

Pijn dag 2/3/4/5 na injectie

Bezoekers in dit topic

Dondergod

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
102
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Pas begonnen en voor deze keer spullen gehaald om in de quat te injecteren.
1e prik was in een bloedvat, meteen eruitgehaald nieuwe spuit/naald enz en opnieuw geprikt. 2e prik ging perfect en eigenlijk beiden zonder pijn geprikt. 1ml test en 2ml primo trouwens en dus 3ml in 1 spuit.
Dag 1 geen last maar vanaf dag 2 best oplopende pijn naar dag 3/4 en bijna niet meer kunnen lopen op dat been.
Ik dacht ivm bloedvat wellicht daarom zoveel last gehad en heb week 2 in mijn andere been geprikt. Deze keer in 1 keer goed en ook hier weer zonder pijn. Nu zit ik 3 dagen laten weer met een behoorlijk pijnlijke quat..
Is 3ml teveel in 1 x? En zou ik met verdelen wellicht minder pijn hebben?
Ik heb direct nog eens gekeken of ik toch niet mn bil kon doen omdat ik daar vroeger veel minder last had, maar het is echt bijna onmogelijk daar fatsoenlijk te injecteren voor deze stijve hark. Injecteren zou nog wel gaan, maar even checken voor bloed lukt me gewoon niet "fatsoenlijk"
Nu ga ik dit zo wel vol kunnen houden al zou ik liever even willen weten of ik wat kan verbeteren ergens?
 
Cyp kopen ipv E. staan al recente topics over.
(3ML kan in je schouder, dus daar ligt het niet aan)
 
Ah das eigenlijk beetje balen dus.. wilde graag 1xweek inject zetten. Voor de volgende keer dan toch maar test c dan.. en voor nu even bekijken wat ik ermee ga doen. Test c is in principe zo besteld natuurlijk en een mini voordeel is dat ik dan toch alles zal moeten verdelen en wat minder hoef te injecteren per keer.
Bedankt voor de tip in iedergeval!
 
3ml moet je wel langzaam injecteren, en de spuit er sec of 10 in laten zitten(zonder vast te houden). als je staand injecteert kun je je been/bil ontspannen door je hiel iets te lichten
 
Ik probeer het indd rustig te injecteren, spul wat op te warmen en even na masseren ook. Ook haal ik niet direct de spuit eruit na injecteren dus dat gedeelte gaat wel aardig denk ik.
Bedankt!
 
Cyp kopen ipv E. staan al recente topics over.
(3ML kan in je schouder, dus daar ligt het niet aan)
Zijn alle test-e van momenteel dan slecht misschien? Heb het niet echt gevolgd maar heb je het nog weten vermelden in andere topics
 
Zijn alle test-e van momenteel dan slecht misschien? Heb het niet echt gevolgd maar heb je het nog weten vermelden in andere topics
Weet niet of het met de laatste poeder zo is, ik gebruik Cyp. maar de E-poeder zorgt al paar jaar voor PIP. aangezien productie vaak aantal jaar in roulatie blijft..
 
Ik heb nu cyp van een ander merk en 0,0 last ten opzichte van grote hompen na test e.
 
Ah das eigenlijk beetje balen dus.. wilde graag 1xweek inject zetten. Voor de volgende keer dan toch maar test c dan.. en voor nu even bekijken wat ik ermee ga doen. Test c is in principe zo besteld natuurlijk en een mini voordeel is dat ik dan toch alles zal moeten verdelen en wat minder hoef te injecteren per keer.
Bedankt voor de tip in iedergeval!
1x per week is sowieso onverstandig
 
1x per week is sowieso onverstandig
Ik weet dat 2x de pieken/dalen wat beter opvangt, maar was geen fan van naalden en vond dit wel een prettige manier om er weer mee te beginnen. Volgende kuur is sowieso met test c/ sust oid dus dan zal het sowieso 2x week zijn. Maar bedankt voor je tip! En de rest ook uiteraard! Aan een kant blij dat ik niets verkeerds doe, andere kant had het een prettigere ervaring geweest met wat minder pijn achteraf. Duurde nu gelukkig maar 3dagen en kon mooi dag 4 weer benen trainen dus heb niet te klagen.. beetje passen en meten 😁
 
Pas begonnen en voor deze keer spullen gehaald om in de quat te injecteren.
1e prik was in een bloedvat, meteen eruitgehaald nieuwe spuit/naald enz en opnieuw geprikt. 2e prik ging perfect en eigenlijk beiden zonder pijn geprikt. 1ml test en 2ml primo trouwens en dus 3ml in 1 spuit.
Dag 1 geen last maar vanaf dag 2 best oplopende pijn naar dag 3/4 en bijna niet meer kunnen lopen op dat been.
Ik dacht ivm bloedvat wellicht daarom zoveel last gehad en heb week 2 in mijn andere been geprikt. Deze keer in 1 keer goed en ook hier weer zonder pijn. Nu zit ik 3 dagen laten weer met een behoorlijk pijnlijke quat..
Is 3ml teveel in 1 x? En zou ik met verdelen wellicht minder pijn hebben?
Ik heb direct nog eens gekeken of ik toch niet mn bil kon doen omdat ik daar vroeger veel minder last had, maar het is echt bijna onmogelijk daar fatsoenlijk te injecteren voor deze stijve hark. Injecteren zou nog wel gaan, maar even checken voor bloed lukt me gewoon niet "fatsoenlijk"
Nu ga ik dit zo wel vol kunnen houden al zou ik liever even willen weten of ik wat kan verbeteren ergens?
Begin maar eens met je dosis te verspreiden over meerdere injectie dagen. Wellicht 3x pw elke prikdag 1ml, scheelt kans op PIP en beter voor je gezondheid.

Zorg er ook voor dat je de juiste naald gebruikt en niet zelf prikt met een dolk.
 
Hoe is je primo gedoseerd per ml?
 
Is er primo ook in 200mg omdat je dit vraagt? Heb nu 100mg. Hoger zou ideaal zijn voor mij.
Heb trouwens de juiste naalden, heel het prikken is het probleem denk ik niet.. vroeger wel met dolken geprikt.. 40mm voor optrekken en meteen prikken😅.. nu optrekken met 40mm en prikken met 25mm
 
Zijn alle test-e van momenteel dan slecht misschien? Heb het niet echt gevolgd maar heb je het nog weten vermelden in andere topics
Ik heb in me eerste cycle zo goed als geen last van PiP gehad.
0,8 ml Test-e e3,5d in de delts.
 
Ik moet ook eerlijk zeggen, als het zo gaat zoals nu hou ik dit makkelijk vol tot einde.. mijn 1e week was gewoon rottiger door 2x prikken en bloedvat geraakt.. kon dag 3 echt haast niet lopen en nu is na dag 3 het weer bijna weg.. volgende keer ga ik het toch wel iets anders aanpakken.
Even rustig opstarten was voor mij gewoon erg prettig..
 
Subc met slin ~.4ml geeft ook geen PIP, en kan goed voor langere termijn gedaan worden.(TRT)
 
Begin maar eens met je dosis te verspreiden over meerdere injectie dagen. Wellicht 3x pw elke prikdag 1ml, scheelt kans op PIP en beter voor je gezondheid.

Zorg er ook voor dat je de juiste naald gebruikt en niet zelf prikt met een dolk.
Idd veel beter. Met 3ml in 1 keer krijg je eerder last misschien de een niet maar die heeft dan mazzel denk ik. En de E die ik altijd heb hoor ik nooit van dat iemand er pip van krijgt. Mag hier alleen geen merk noemen maar is voor vele een verademing geweest.
 
Back
Naar boven