Fitness Seller

3 x zelfde per week

hardeappel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Ik trainde altijd 4 daagse split. voor zn jaar nu al weer jaar te klote met breaks van maanden ertussen

nu bedacht ik het volgende.

Fullbody 3x pw (ma wo vr ) 3 sets van 6

Benchpress (3x6)
Millatary press ( seated) (3x6)
Leg press(3x6
Chin-ups (3x6)
lat pull front (3x6)
skull crushes (3x6)
shrugs (2x6)

van vinden julie hiervan ?

PS: kraak me niet af dat ik geen squats, is niet mogelijk in de gym waar ik train

squats je hebt toch een barbell en gewichten in de gym dan kun jij heust wel squaten. doe ik zelf ook alleen niet zo zwaar gewicht. kan toch ook wel een deadlift bij?

en been oefeningen

Drie keer per week fullbody is misschien wat veel, maar als je intensiteit niet te hoog ligt kan het wel. Als je een fullbody schema wil doen zou ik persoonlijk zoiets doen.

Squats (of in jouw geval Leg-Press)
Deadlift
Bench Press
Bent Over Barbell Row
Military Press
Close-Grip Bench Press
Barbell Curls

3x in de week is prima te doen

full body is volgens mij meestal 3x per week.
Je kan het wel wat beter in delen door bvb verschillende schema's te hanteren

Dag 1
FULL BODY
Oefening Sets Herhalingen
Squats 4 8
Bench Press 4 8
Pull Ups 4 8
Military Press 4 8
Barbell Curls 4 8
Crunch 4 max

Dag 2
FULL BODY
Deadlift 5 5
Bent Over Rows 5 5
Dumbbell Incline Bench Press 5 5
Lateral Raises 5 5
Dumbbell Tricep Extensions 5 5
Hammer Curl 5 5

Dag 3
FULL BODY
Lunges 3 12
Dips 3 12
Chin ups 3 12
Barbell Schoulder Press 3 12
Seated Calf Raises 3 12
Decline Oblique Crunch

ik was ook op zoek naar een full body en lijkt me madman 21 zijn schema wel goed .
maar zou ze per week wisselen : 1 week 3 dagen split en de week daarop full body 3 dagen . om meer variatie en anders de spieren aan te kunnen pakken

Drie keer per week tot fail op compounds lijkt me nou niet echt optimaal, maar soit als het voor jou werkt.

fullbody is gewoon 3 keer, helemaal niet teveel. maar per definitie ga je dus gewoon niet telkens tot failure...

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 11:34 ----------

ik was ook op zoek naar een full body en lijkt me madman 21 zijn schema wel goed .
maar zou ze per week wisselen : 1 week 3 dagen split en de week daarop full body 3 dagen . om meer variatie en anders de spieren aan te kunnen pakken

op deze manier versla je juist een van de grootste voordelen van fullbody; hoge frequentie.
niet doen dus.

dus enkel full body dan .
en de 3 dagen split laten .
ok .

Gewoon 3xpw fullbody, je kan daarin nog veel variëren met de oefeningen imo. Zorg dat er altijd een LB Compound in zit, 2 UB Compounds (Push en Pull), een schouderoefening en dan nog twee isolaties voor bv armen, kuiten of traps.

Drie keer per week fullbody is misschien wat veel, maar als je intensiteit niet te hoog ligt kan het wel. Als je een fullbody schema wil doen zou ik persoonlijk zoiets doen.

3x in de week is prima te doen

Drie keer per week tot fail op compounds lijkt me nou niet echt optimaal, maar soit als het voor jou werkt.

fullbody is gewoon 3 keer, helemaal niet teveel. maar per definitie ga je dus gewoon niet telkens tot failure...

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 11:34 ----------

@Barbellman..

Terug
Naar boven