XXL Nutrition

300 Veronica NU

Pauperfilm.

• Topic Starter Topic Starter
n*ger is daar de eindbaas JESAJA

K*t film.

n*ger is daar de eindbaas JESAJA

Xerxes-300.jpg

Die guy is gay as hell.

This is SPARTAAAAAAAA, doet mij denken aan Markus Ruhl(qua hoofd).

verschrikkelijk slechte film, sommige mensen geven die film 5 sterren, waardeloos

Zeikwijf

hahaha masterlijke film.

This is madness...

Wat een schreeuwbek is die baardaap zeg :eek:,je zal hem er toch zo een paar voor geven :mad:

mooie vechtfilm, meer niet

Goeie film, 5 sterren.

Amusante film, en dat is ook exact wat het tracht te zijn. Ik heb complete discussies voorbij zien komen waarin men zeikt over de historische onjuistheid, alsof de makers iets anders wilden maken dan een flitsende actiefilm gebaseerd op een comic.

Toffe film

Amusante film, en dat is ook exact wat het tracht te zijn. Ik heb complete discussies voorbij zien komen waarin men zeikt over de historische onjuistheid, alsof de makers iets anders wilden maken dan een flitsende actiefilm gebaseerd op een comic.
Klopt ja, is daardoor in Iran ook nooit in de bioscoop verschenen. Ze vonden dat hun voorouders belachelijk gemaakt werden

Heb ook nooit begrepen waarom die film zoveel waardering kreeg. CGI-fest met verder bijzonder weinig diepte. Je kan dit toch moeilijk een knappe film noemen. Alleen naïeve tienertjes die geilen op dit soort shit geven dit 8/10 of meer. Meer dan 7,5 kan ik er echt niet van maken.

Terug
Naar boven