AndroidHealthClinic

300 Veronica NU

Leuke films voor eens te kijken, maar 5 sterren waardig is het niet..

Wel lache hoe leonidas loopt te dissen in de film :p

Kortom, leuke film voor een potje mee te schreeuwen op de bank. :)

10/10 masterlijke film (de gevechtscenes dan).

Kijken naar commercials zeker

Idd ik heb in geen 10j meer een film op een tv zender gezien denk ik. Altijd eigen films. Maar moest ik ooit een film zien die uitgezonden wordt dan neem ik 'm wel digitaal op, kan je later doorspoelen door al die reclame.

Ik blijf het een prachtige film vinden. Een virtueel verzonnen hoogstandje over de Spartaanse helden. Op het moment dat de film werd afgespeeld zat ik in de kroeg en was iedereen - van bierbuik tot magere ecto - vol bewondering de film aan het bekijken. Verplichte kost voor iedere mannelijke heteroseksueelin deze verwijfde samenleving. :D

http://www.youtube.com/watch?v=CDlNoEUSm8s

Laatst bewerkt:
Ik blijf het een prachtige film vinden. Een virtueel verzonnen hoogstandje over de Spartaanse helden. Op het moment dat de film werd afgespeeld zat ik in de kroeg en was iedereen - van bierbuik tot magere ecto - vol bewondering de film aan het bekijken. Verplichte kost voor iedere mannelijke heteroseksueelin deze verwijfde samenleving. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

300_ratings.gif

Het is een film voor de man die denkt dat hij een wandelende testo bom is. Vrouwen vinden die film nog geweldiger, dat zegt weer genoeg.

Laatst zag ik de legendarische film "wrong bet" op tv.. dat is pas een testosteron driven spektakel. Heel wat anders dan dit gepauper.

Heb ook nooit begrepen waarom die film zoveel waardering kreeg. CGI-fest met verder bijzonder weinig diepte. Je kan dit toch moeilijk een knappe film noemen. Alleen naïeve tienertjes die geilen op dit soort shit geven dit 8/10 of meer. Meer dan 7,5 kan ik er echt niet van maken.
Omdat spartanen de bom zijn en ze maken alles dood wat op hun pad komt tjakka pats boem speer hier daar pak aan tjak tjoek YEAHHH

Terug
Naar boven