Dolphin
Cool Novice
- Waardering
- 0
Heeft er iemand ervaring met 30mm Muscle Clamps? Ik kwam er een week geleden achter dat ze die ook in een 1" (2.54cm) versie verkopen.
Meteen een mailtje gestuurd:
Dear Sir, Madam,
Does the standard 1" size Muscle Clamp work with European 30mm dumbbell bars?
Regards,
Dolphin
Omdat ik geen geld heb voor een complete dumbbellset of een paar Bowflexen/Powerblocks/Ironmasters, leek dit me wel een leuke manier toch snel gewichten te kunnen verwisselen. Hier al op het forum gelezen dat de Olympische versie wel stabiel is, maar nog niets over de 1" Muscle Clamp.
Ik wil graag weten of het bij deze versie ook mogelijk is de dumbbell vertikaal te houden, en of de schijven bij DB cleans en presses goed blijven zitten.
Meteen een mailtje gestuurd:
Dear Sir, Madam,
Does the standard 1" size Muscle Clamp work with European 30mm dumbbell bars?
Regards,
Dolphin
Dolphin,
Thanks for your inquiry of the Muscle Clamps. We can size our standard clamps to fit the European 30mm bars. Thanks again.
James
MCR Strength, Inc.
PO Box 872966
Vancouver, WA 98687
ph. 360-944-1370 or 800-252-6748
fx. 360-896-4041
muscleclamp.com / mcrclamp@aol.com
Thanks for your inquiry of the Muscle Clamps. We can size our standard clamps to fit the European 30mm bars. Thanks again.
James
MCR Strength, Inc.
PO Box 872966
Vancouver, WA 98687
ph. 360-944-1370 or 800-252-6748
fx. 360-896-4041
muscleclamp.com / mcrclamp@aol.com
Omdat ik geen geld heb voor een complete dumbbellset of een paar Bowflexen/Powerblocks/Ironmasters, leek dit me wel een leuke manier toch snel gewichten te kunnen verwisselen. Hier al op het forum gelezen dat de Olympische versie wel stabiel is, maar nog niets over de 1" Muscle Clamp.
Ik wil graag weten of het bij deze versie ook mogelijk is de dumbbell vertikaal te houden, en of de schijven bij DB cleans en presses goed blijven zitten.