MuscleMeat

---

begin er niet aan man, het is gewoon troep!!
ga gewoon goed eten, van weightgainers wordt je alleen maar vet!!
als je echt niet eten kunt neem dan een shake van melk, havermout en whey nog een paar eetlepels olie erdoor en je hebt een super goedkope en veel gezondere en lekkere weightgain shake!;)

Ik ben ook wel te spreken over Mass Perfection na gelezen te hebben over één van de ingrediënten Palatinose. Also known as Isomaltulose. De andere carbs zijn havermout en rijst. En de eiwitten zijn zeer snel, snel en langzaam. Ook prima dus.

Weightgainers zijn niet per definitie troep. Er zijn er veel die wel troep zijn. En een paar niet. Onthoud toch dat je het normale voeding niet moeten vervangen met een weightgainer. Het is een aanvulling.

Dus: Precies hetzelfde blijven eten, daarnaast een shake met weightgainer naar binnen werken.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik hoor blijkbaar veel goeds over die mass perfection, maar hoe is het te vergelijken met gewoon fine oats mixen met whey perfection?

@AwesomeSauce ja wil het gebruiken als een aanvulling, maar het is een vervanger van een paar boterhammen aangezien ik geen tijd en ruimte heb voor 9 boterhammen om die kh te krijgen

ja ik hoor blijkbaar veel goeds over die mass perfection, maar hoe is het te vergelijken met gewoon fine oats mixen met whey perfection?

@AwesomeSauce ja wil het gebruiken als een aanvulling, maar het is een vervanger van een paar boterhammen aangezien ik geen tijd en ruimte heb voor 9 boterhammen om die kh te krijgen

Mass perfection is prima

Mass perfection zou ik aanraden.

begin er niet aan man, het is gewoon troep!!
ga gewoon goed eten, van weightgainers wordt je alleen maar vet!!
als je echt niet eten kunt neem dan een shake van melk, havermout en whey nog een paar eetlepels olie erdoor en je hebt een super goedkope en veel gezondere en lekkere weightgain shake!;)

I lol'ed :D

deze lijkt me ook goed;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar die Mass Perfection heeft een mooie intro prijs momenteel ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik ga voor mass perfection toch, dank jullie wel

Terug
Naar boven