AndroidHealthClinic

32-36 weken blast and cruise, of 2 losse kuren.

Blast cruise is ZONDER nolvadex en 3 maanden cruisen is zwaar belachelijk, tenzij je al een flinke tijd blast/cruise'ed en even aan je gezondheid wil denken.

Als je voor 30 weken je axis plat legt kan je dat beter doen op deze manier:
week 1-6 test 1000mg per week
week 7-12 test 125mg per week
week 13-18 test 500 per week
week 13-18 deca 400 per week
week 19-24 test 125 mg per week
week 25-30 test prop 200mg om de dag
week 25-30 tren ace 100mg om de dag
week 1-30 hcg 2x 250iu per week
week 31-38 nolva 20mg per dag
week 31-38 aromasin 20mg per dag

Leuk beginnerskuurtje

En dan kan ik het wel gewoon bij nolvadex houden als nakuur toch ?

Zijn er verder nog supps (van bodyenfitshop) die kunnen bijdrage aan een beter herstel in de weken/maanden na de nakuur?
Sowieso een tijdje creatine, maar ook iets van een testo booster ofzo...?

Daar heb ik mij nooit heel erg in verdiept, maar ga er vanuit dat als je nolvadex neemt de rest onzinnig zal zijn.
Als je nog iets extra's in de nakuur wil nemen om je massa makkelijker vast te houden zou ik eerder richting igf1 of insuline denken.

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 20:09 ----------

Meer voor de wat gevorderde kuurder, maar ik heb de eerste post niet goed gelezen.
Ging er een beetje vanuit dat als iemand het over blasten en cruisen heeft dat ie geen beginner is lol

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb ik mij nooit heel erg in verdiept, maar ga er vanuit dat als je nolvadex neemt de rest onzinnig zal zijn.
Als je nog iets extra's in de nakuur wil nemen om je massa makkelijker vast te houden zou ik eerder richting igf1 of insuline denken.

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 20:09 ----------

Meer voor de wat gevorderde kuurder, maar ik heb de eerste post niet goed gelezen.
Ging er een beetje vanuit dat als iemand het over blasten en cruisen heeft dat ie geen beginner is lol

Ik ben absoluut nog een beginner op aas gebied, maar nu is het in ieder geval duidelijker allemaal, bedankt.

Oke top, bedankt :thumb:

Ik wou eigenlijk 3 maanden cruisen omdat mij verteld was dat als ik na 3 maanden off te zijn geweest weer zou gaan kuren ik misschien beter die 3 maanden gewoon on kon blijven.

Dan kan ik beter in de toekomst een keer een dergelijke kuur doen, en het nu nog even simpel houden op test only lijkt me..

Een papegaai verteld het aan papegaai 2 en die vervormd het door naar papegaai 3..

Lang leven het internet

Terug
Naar boven