AndroidHealthClinic

...

grote kans dat die anavar winstrol is denk je niet?

edit: als he merk ook is van die site heb je rotzooi dacht ik zo.

allemaal niet zeker hoor wat ik nu zeg, maar meen dat het niet zo betrouwbaar was

Zonde van je geld, maar doseer de winstrol maar op 50mg per dag en de anavar op 40mg per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Het is nu al betaald. Maakt me niet uit, dat geld. :D
Maar volgens mij gaat anavar niet veel doen op 40mg.. ?

Winstrol ook niet op 50, zeker als je een oral only doet.

Als je alleen orals wil doen kan je beter Tbol op 80-100mg per dag pakken

Ik ga dus +- 10pilletjes/dag innemen (100mg in totaal)
Hoe ga ik die verspreiden, of niet verspreiden?

Het is nu al betaald. Maakt me niet uit, dat geld. :D
Maar volgens mij gaat anavar niet veel doen op 40mg.. ?
40mg zou voldoende moeten zijn als je goede anavar hebt. En ik zou een beetje aan je lever denken en het niet gaan overdrijven.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Ik zou bij 9 a 10 pilletjes per dag ook wel gaan spreiden. Normaal neem ik orals in een keer 1,5 uur voor het trainen, maar 9 pilletjes zou ik wel verdelen. Bijvoorbeeld 's ochtends, 's middags en 1,5 voor trainen.

40mg zou voldoende moeten zijn als je goede anavar hebt. En ik zou een beetje aan je lever denken en het niet gaan overdrijven.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Ik zou bij 9 a 10 pilletjes per dag ook wel gaan spreiden. Normaal neem ik orals in een keer 1,5 uur voor het trainen, maar 9 pilletjes zou ik wel verdelen. Bijvoorbeeld 's ochtends, 's middags en 1,5 voor trainen.

Hmm.. oké! Ik train altijd 's avonds rond 19uur.
Dus bijvoorbeeld:
's morgens- 10mg winny & 20mg var
's middags- 20mg winny & 10mg var
1.5u voor trainen- 10mg winny & 20mg var

Ik ga dus +- 10pilletjes/dag innemen (100mg in totaal)
Hoe ga ik die verspreiden, of niet verspreiden?

zou je beter inlezen twee orals is niet slim en goede anavar is duur en moeilijk te krijgen grootte kans dat het idd winstrol is

zou je beter inlezen twee orals is niet slim en goede anavar is duur en moeilijk te krijgen grootte kans dat het idd winstrol is
Zo ziet mijn anavar eruit
e1cin5.jpg

Volgens mij is het wel echt. Nog nooit over een fake gehoord of gelezen ivm het merk Euro Pharma. Of zou dit wel kunnen? :s

Anavar en Winstrol hebben een synergetisch effect als je ze samen stacked waardoor je ze beide niet hoog hoeft te doseren..

Zo ziet mijn anavar eruit

Volgens mij is het wel echt. Nog nooit over een fake gehoord of gelezen ivm het merk Euro Pharma. Of zou dit wel kunnen? :s

Anavar en Winstrol hebben een synergetisch effect als je ze samen stacked waardoor je ze beide niet hoog hoeft te doseren..

is real!

Neem s Ochtends 50mg var en 50mg winstrol een uur voor je training (als je s Avonds traint)

Ik heb die oxandrolone ook liggen, is gewoon winny.

Ik heb heel je verhaal nog niet gelezen omdat het een flut kuur is.

Ga injecten! Ik wou eerst ook n oral only doen, toch maar geprikt en geen spijt van gehad. Voor mij niks anders meer.

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

is real!

Neem s Ochtends 50mg var en 50mg winstrol een uur voor je training (als je s Avonds traint)

Hoe weet jij dat dit real is? Iedereen hier roept real over euro pharma? Kom met iets concreets! Heb jij t geprobeerd?? Nou n maat van me wel en die is ervaren en heeft test e gestacked met echte var en test gestacked met winny.. En uit zijn ervaring spreek ik dat ep var gewoon 80% winny is.

laat je naderhand weten of je nog leeft met zoveel orals per dag?

Als je ze zo graag wilt stacken zou ik eerst minimaal een week anavar nemen en kijken of je geen winstrol sides krijgt.
Zo niet dan winstrol toevoegen.
Het is veel nagepraat maar als je var echt winny is zit je met 100mg winny per dag 6 weken lang, laat dan minimaal naar een week of 4 je leverwaardes prikken.

Ik heb die oxandrolone ook liggen, is gewoon winny.

Ik heb heel je verhaal nog niet gelezen omdat het een flut kuur is.

Ga injecten! Ik wou eerst ook n oral only doen, toch maar geprikt en geen spijt van gehad. Voor mij niks anders meer.

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Hoe weet jij dat dit real is? Iedereen hier roept real over euro pharma? Kom met iets concreets! Heb jij t geprobeerd?? Nou n maat van me wel en die is ervaren en heeft test e gestacked met echte var en test gestacked met winny.. En uit zijn ervaring spreek ik dat ep var gewoon 80% winny is.

EP Is nog geen fake van zover ik weet .

En of jij nu var of winstrol heb daar zul je nooit achterkomen.

Als je er lekker hard en vasculair van word vind ik het al de moeite om deze oral als kickstart te gebruiken.

Ik spreek uit eigen ervaring jij spreekt uit iemand anders zijn ervaring en speculeert alleen maar,daarbij weet je 80% zeker dat var winny is en is dit dus weer een post is van je die je niet kan onderbouwen en gewoon wat lucht typt.

anyway, thanks voor je input maar zonde van je tijd.

Terug
Naar boven