Fitness Seller

...

Zo ziet mijn anavar eruit
e1cin5.jpg

Volgens mij is het wel echt. Nog nooit over een fake gehoord of gelezen ivm het merk Euro Pharma. Of zou dit wel kunnen? :s

Anavar en Winstrol hebben een synergetisch effect als je ze samen stacked waardoor je ze beide niet hoog hoeft te doseren..

Heb deze ook gehad, is goed spul.
Werking is anders dan de winny van het zelfde merk wat rond dezelfde tijd werd gebruikt door een kennis van me, dus het is zeker niet 'gewoon hetzelfde'.
Ook is winny wel goedkoper in grondstof maar als men anavar 2x zo duur prijst kiest niemand er meer voor en gaan ze naar een lab wat goedkoper levert, en kopen ze daar dus ook vaak de rest van de producten. Daarom nemen veel dealers/labs de mindere opbrengst van anavar voor lief.

EP Is nog geen fake van zover ik weet .

En of jij nu var of winstrol heb daar zul je nooit achterkomen.

Als je er lekker hard en vasculair van word vind ik het al de moeite om deze oral als kickstart te gebruiken.

Ik spreek uit eigen ervaring jij spreekt uit iemand anders zijn ervaring en speculeert alleen maar,daarbij weet je 80% zeker dat var winny is en is dit dus weer een post is van je die je niet kan onderbouwen en gewoon wat lucht typt.

anyway, thanks voor je input maar zonde van je tijd.

Ik zeg niet dat we voor 80% zeker weten dat het winny is, ik zeg dat de pillen voor zeker 80% uit winny bestaat. En dat het merk niet fake is wil nog niet zeggen dat erin zit wat erop staat. Als jij denkt dat je voor zo goedkoop echte var hebt...............

Ik zeg niet dat we voor 80% zeker weten dat het winny is, ik zeg dat de pillen voor zeker 80% uit winny bestaat. En dat het merk niet fake is wil nog niet zeggen dat erin zit wat erop staat. Als jij denkt dat je voor zo goedkoop echte var hebt...............

Je heb de klok horen luiden.......juist.

Papegaai ben je .

Beide orals spreiden ivm halfwaardetijd. Neem 's morgens de ene helft van de pillen (helft oxan, helft winny) en 12 uur later de andere helft.

Vraagje;

Ik ben op zoek naar een goed merk van anavar, hier hoor ik ep voorbij komen.
Wil er zeker van zijn dat ik een goed product heb!
Iemand nog andere voorstellen of ervaringen waar ik wijzer van kan worden.

Gr.

Vraagje;

Ik ben op zoek naar een goed merk van anavar, hier hoor ik ep voorbij komen.
Wil er zeker van zijn dat ik een goed product heb!
Iemand nog andere voorstellen of ervaringen waar ik wijzer van kan worden.

Gr.

Succes met je inbox vanavond.... :headbang:

Terug
Naar boven