AndroidHealthClinic

-

Beste DBB'ers,

Ik weet dat de oude ervaren rotten in het vak hier op voorhand al gaan zeggen dat ik voor injects moet gaan. Echter heb ik een vraag over een oral only kuur als kennismaking.

Ik had bijna het prohormoon epistane gekocht, maar zie hier toch vanaf omdat veel mensen bloeddrukproblemen en/of hartproblemen ervaren en het prohormoon niet goed onderzocht is zodat de lange termijn bijwerkingen niet bekend zijn.

Voordat ik mijn vragen wil stellen zal ik mijn doel aangeven. Volgende week ga ik twee weken op vakantie en als ik terug ben zal ik na tien weken voor een weekje naar Turkije gaan. Ik wil er op beide vakanties in principe redelijk bijlopen maar ik heb zojuist een mini-cut achter de rug. In deze tien weken wilde ik voor epistane gaan omdat ik op zoek ben naar 3-5kg toenname en hetzelfde vetpercentage.

Ik heb ook al informatie gevraagd aan Cools die adviseert om 4 weken Anavar op 30mg te nemen. Ik vroeg hem ook of er een oral is waarbij het mogelijk is dat je libido verhoogd wordt. Cools gaf aan dat dit ook bij anavar (4 weken 30mg) voor kan komen.

Ik ben 22 jaar en voor mijn mini-cut stond ik op 70kg bij 164cm en een vetpercentage van 11/12%. Wat zouden jullie mij (buiten het gebruiken van injects aanraden). Mijn vraag voor een verhoogd libido komt voort uit het feit dat ik van nature (oorzaak bij endocrinoloog niet bekend en zij willen mij niet meer helpen, ook geen test toedienen) een laag testosteron heb, als nakuur zal ik daarom ook voor clomid kiezen.

Jongens als jullie adviezen hebben zou dat top zijn. Samenvattend in een periode van tien weken vooral droog 3-5kg gainen. Training en voeding is genoeg kennis over. Zonder gear ben ik al strikt met het afwegen van mijn voeding.

Bij voorbaat dank voor jullie moeite.
als je 10 weken een oral gebruikt wil ik je lever niet zien man gewoon test kuurtje met oral kickstart misschien test prop voor 8 weken

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Dus wacht even. Je hebt al een behoorlijke endocriene ontregeling, en wil dan gaan lopen kutten met orals? Was jij niet die dude die we iig hebben geadviseerd een second opinion te gaan regelen? Andere endocrinoloog?

Je bent niet goed als je in jouw situatie nu (al) op deze (verkeerde) manier hier mee aan de slag gaat. Als je wil kijken wat het voor je doet mentaal/fysiek met alle klachten in het achterhoofd, dan vind ik het legitiem om gewoon eens 10 weken test op 250mg EW te zetten, dat zou voor jouw al een behoorlijke ervaring worden in alle opzichten, zowel in de gym als voor je algehele welzijn (want je had het over zeer serieuze klachten). Dat is bij uitstek iets wat je, als je dan toch met aas bezig wilt gaan, goed kan proberen en echt wat van kan leren (of het ook echt wat bijdraagt aan verbetering van hoe je je voelt).

Orals is helemaal in jouw situatie gewoon niet waar je aan wil beginnen man. Niet voor de gains niet, niet voor de rest niet. Je moet gewoon eerst die second opinion regelen en dat hele proces hebben doorlopen. Niet met orals gaan beginnen nu. Voor het geval je nu eigenwijs gaat lopen doen: Tbol lijkt me dan het meest interessante goedje voor je, 60mg-80mg ED voor 6 weken moet een leuke ervaring opleveren en kenmerkend is de verhoging in libido. Een ervaring die met test 250mg EW als basis in alle opzichten beter is overigens. Bloedbeeldje lijkt me gezien je recente historie overbodig, neem aan dat alle interessante waardes daar wel mee zijn genomen.

-

Laatst bewerkt:
Waarom probeer je niet eerst drie maanden een lichte dosis clomid (25mg per dag) om te zien of dit je testosteronprobleem en libidoprobleem oplost. Als dat zou gebeuren, neem je tenminste iets wat je lange tijd kan nemen zonder gevaar. Daar bestaan onderzoeken over. Ik geloof trouwens dat ik je dat toen ook al aangeraden had. Die medicatie kan je dan ook zonder problemen op vakantie meenemen. Ik Turkije kan je clomid bij de apotheker kopen indien je geen medicatie wil meenemen. Nu ga je de zaak verergeren door beginnen te klooien met AS. En blijf van die US boards weg. Amerikanen zijn nu juist de idioten die je niet moet geloven. En je bent al zo naief op dat gebied als ik je posts lees in de prohormonentopic.

-

Laatst bewerkt:
Die ph's worden het niet, klonk aantrekkijk maar is te weinig over bekend. Anavar, wat cools aanraadde, geen optie? En tbol kan dat libido verhogen (side is wel vochtretentie las ik:( )

als je op je 21 libido problemen hebt zonder aas zou ik t niet doen enkel als je gaat cruisen

-

Laatst bewerkt:
Beste DBB'ers, Ik weet dat de oude ervaren rotten in het vak hier op voorhand al gaan zeggen dat ik voor injects moet gaan. Echter heb ik een vraag over een oral only kuur als kennismaking. Ik had bijna het prohormoon epistane gekocht, maar zie hier toch vanaf omdat veel mensen bloeddrukproblemen en/of hartproblemen ervaren en het prohormoon niet goed onderzocht is zodat de lange termijn bijwerkingen niet bekend zijn. Voordat ik mijn vragen wil stellen zal ik mijn doel aangeven. Volgende week ga ik twee weken op vakantie en als ik terug ben zal ik na tien weken voor een weekje naar Turkije gaan. Ik wil er op beide vakanties in principe redelijk bijlopen maar ik heb zojuist een mini-cut achter de rug. In deze tien weken wilde ik voor epistane gaan omdat ik op zoek ben naar 3-5kg toenname en hetzelfde vetpercentage. Ik heb ook al informatie gevraagd aan Cools die adviseert om 4 weken Anavar op 30mg te nemen. Ik vroeg hem ook of er een oral is waarbij het mogelijk is dat je libido verhoogd wordt. Cools gaf aan dat dit ook bij anavar (4 weken 30mg) voor kan komen. Ik ben 22 jaar en voor mijn mini-cut stond ik op 70kg bij 164cm en een vetpercentage van 11/12%. Wat zouden jullie mij (buiten het gebruiken van injects aanraden). Mijn vraag voor een verhoogd libido komt voort uit het feit dat ik van nature (oorzaak bij endocrinoloog niet bekend en zij willen mij niet meer helpen, ook geen test toedienen) een laag testosteron heb, als nakuur zal ik daarom ook voor clomid kiezen. Jongens als jullie adviezen hebben zou dat top zijn. Samenvattend in een periode van tien weken vooral droog 3-5kg gainen. Training en voeding is genoeg kennis over. Zonder gear ben ik al strikt met het afwegen van mijn voeding. Bij voorbaat dank voor jullie moeite.

Je zou ook een test booster als Xtreme Test kunnen proberen voor je libido problemen met vitamine D erbij. Hebben ze bij de endo al een bloedtest gedaan om te uit te sluiten dat het een hormoon probleem is?

250mg EW wat zou dat voor positieve invloed hebben op gesteldheid in en buiten de gym en wat kan je er +- op gainen? (En prijs?)

Heb je mijn bericht wel gelezen?

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Je zou ook een test booster als Xtreme Test kunnen proberen voor je libido problemen met vitamine D erbij.

Laat dan voor de naïevelingen die daarin geloven. Vit D is altijd goed om te nemen maar zijn probleem moet hij oplossen met iets waarvan het bewezen is dat het werkt bij hypogonadale mannen. Namelijk clomid. Dat gebruikt de geneeskunde ook. Werkt dat ook niet weet hij dat zijn probleem niet aan de hypofyse ligt maar aan zijn ballen en dan is enkel TRT wat helpt. Geen rommel waarvan niets bewezen is.

Summer body hero's...

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven