Fitness Seller

-

waarom niet de goedkopere betere 64 gig versie?

samsung-galaxy-note-3-1.jpg

Had je al eerder een iphone of gaat dit de eerste worden?

Naast het verschil in intern geheugen wat je zelf al benoemde is de 5S een veel sneller toestel. Dus het is een beetje afhankelijk van 1) welk toestel je hiervoor had en 2) wat je allemaal met je toestel doet om te zien of de meerprijs van de 5S het waard is voor jou.

edit: Lees nu dat je een iphone had. welke ?

• Topic Starter Topic Starter
Had je al eerder een iphone of gaat dit de eerste worden?

Naast het verschil in intern geheugen wat je zelf al benoemde is de 5S een veel sneller toestel. Dus het is een beetje afhankelijk van 1) welk toestel je hiervoor had en 2) wat je allemaal met je toestel doet om te zien of de meerprijs van de 5S het waard is voor jou.

edit: Lees nu dat je een iphone had. welke ?

Thanks.
Ik had de iPhone 4, daar heb ik ruim 2 jaar mee gedaan toen hij kapot ging helaas. Snelheid daarvan vond ik voor mijn gebruik wel goed.
Nu heb ik een aardappel telefoon met 2G (netwerk, dus lekker traag).

Zoals ik al zei zal ik hooguit de bekende apps (whatsapp, facebook, 9gag, wellicht wat spelletjes, e-mail en dergelijke) gebruiken en foto's/filmpjes en muziek. Ik heb geen idee in hoeverre de 5S en de 5C daarin verschillen?
Is het dat de 5S sneller de data laadt dan de 5C of kan de 5C bepaalde apps niet aan bijvoorbeeld?

Omdat ik een iPhone wil, sinds ik geen iPhone meer heb, ben ik al 5 telefoons verder :roflol:
Ik zoek dus echt de verschillen (ook in gebruik) van die 2 telefoons.

je hebt al 5 telefoons lang een iphone, of heb je 1x een iphone gehad en toen 5 anderen die je niet bevielen?

heb zelf weinig ervaring met iphones maar wat ik zie en hoor is dat mensen voor iphones kopen omdat ze al een gehad hebben en dan constant zeuren dat het zo'n slechte telefoon is voor het geld en altijd gezeur met intern geheugen en batterij.

Laatst bewerkt:
je hebt al 5 telefoons lang een iphone, of heb je 1x een iphone gehad en toen 5 anderen die je niet bevielen?

anyway, heb zelf weinig ervaring met iphones maar wat ik zie en hoor is dat mensen voor iphones kopen omdat ze al een gehad hebben en dan constant zeuren dat het zo'n slechte telefoon is voor het geld en altijd gezeur met intern geheugen en batterij.

Dat laatste, ik heb 1x een iPhone gehad (ruim 2 jaar lang, hij begon al wat langzamer te gaan en toen ik hem liet vallen was het zwart beeld, maken was duurder dan een nieuwe telefoon die ik op het oog had) daarna (de 2 jaar daarna) android toestellen die allemaal vast liepen en nu een nokia, sinds 2 maandjes en whatsapp hangt steeds vast.
Nu moet ik zeggen dat ik veelal wel voor wat goedkopere toestellen heb gekozen, omdat ik android geen fijn systeem vind.

Ik heb juist met de iPhone geen gezeik gehad met intern geheugen en met de andere toestellen wel.
Batterij wel maar ik kan vrijwel overal wel opladen en waar het niet kan gebruik ik hem niet echt.

One+2, Moto X, Lumia 925 zijn allemaal goedkoop en waardig om tr vergelijken met de toestellen van 500+€.

Dat laatste, ik heb 1x een iPhone gehad (ruim 2 jaar lang, hij begon al wat langzamer te gaan en toen ik hem liet vallen was het zwart beeld, maken was duurder dan een nieuwe telefoon die ik op het oog had) daarna (de 2 jaar daarna) android toestellen die allemaal vast liepen en nu een nokia, sinds 2 maandjes en whatsapp hangt steeds vast.
Nu moet ik zeggen dat ik veelal wel voor wat goedkopere toestellen heb gekozen, omdat ik android geen fijn systeem vind.

Ik heb juist met de iPhone geen gezeik gehad met intern geheugen en met de andere toestellen wel.
Batterij wel maar ik kan vrijwel overal wel opladen en waar het niet kan gebruik ik hem niet echt.

wat is goedkoop?

je kan ook niet echt klagen dat een veel goedkopere android telefoon niet is wat je had gehoopt.

ik heb nu zelf bijna anderhalf jaar deze note 3, en tot nu toe zijn de problemen minimaal, af en toe een glitch in het systeem, maar dat is verder minimaal en hoef ik hem niet eens opnieuw voor op te starten.
zelfs de snelheid is nog bijna wat het was toen hij nieuw was, en dat is met 55 gig bestanden en 4.5 gig chache.

ben alleen wel het stokje kwijt :o

anyway, als je perse voor iphone wil gaan moet je dat doen.

Voor de 5s gaan, en op 8gb verkijk je je, zit heel rap vol

wat is goedkoop?

je kan ook niet echt klagen dat een veel goedkopere android telefoon niet is wat je had gehoopt.

ik heb nu zelf bijna anderhalf jaar deze note 3, en tot nu toe zijn de problemen minimaal, af en toe een glitch in het systeem, maar dat is verder minimaal en hoef ik hem niet eens opnieuw voor op te starten.
zelfs de snelheid is nog bijna wat het was toen hij nieuw was, en dat is met 55 gig bestanden en 4.5 gig chache.

ben alleen wel het stokje kwijt :o

anyway, als je perse voor iphone wil gaan moet je het doen.

Goedkopere* in ieder geval geen 560 euro haha. Ik vind iets al vrij snel duur, ik denk dat mijn toestellen, buiten iPhone om, ergens tussen de 100 en 200 euro waren.

Nou ja, niet mogen klagen als een telefoon van 100 euro zegt dat ik niet kan smsen omdat mijn toestel geheugen vol is, terwijl er NIKS op staat (afgezien van de apps die ik niet kan verwijderen), dan vind ik wel dat ik mag klagen. 100 euro is alsnog 100 euro natuurlijk.

Ik wil inderdaad 100% voor een iPhone gaan, ik vind het zelf een heel fijn toestel.

Hebben anderen nog meer kennis/ervaringen met een van deze toestellen of beide?
Als het inderdaad niet veel uitmaakt, zoals wwe zegt, dan koop ik de 5C.

Voor de 5s gaan, en op 8gb verkijk je je, zit heel rap vol

Mijn oude iPhone 4 had ook 8GB en zat niet echt vol, zit de inhoud bij een iPhone 5 met 8GB sneller vol dan een iPhone 4? Serieuze vraag, ik weet niet of het systeem zelf al meer inneemt of zo?

Mijn oude iPhone 4 had ook 8GB en zat niet echt vol, zit de inhoud bij een iPhone 5 met 8GB sneller vol dan een iPhone 4? Serieuze vraag, ik weet niet of het systeem zelf al meer inneemt of zo?

vraag me ook af hoeveel IOS inneemt.

mijn systeem is 5.5 gig :roflol:

Goedkopere* in ieder geval geen 560 euro haha. Ik vind iets al vrij snel duur, ik denk dat mijn toestellen, buiten iPhone om, ergens tussen de 100 en 200 euro waren.

Nou ja, niet mogen klagen als een telefoon van 100 euro zegt dat ik niet kan smsen omdat mijn toestel geheugen vol is, terwijl er NIKS op staat (afgezien van de apps die ik niet kan verwijderen), dan vind ik wel dat ik mag klagen. 100 euro is alsnog 100 euro natuurlijk.

Ik wil inderdaad 100% voor een iPhone gaan, ik vind het zelf een heel fijn toestel.

Hebben anderen nog meer kennis/ervaringen met een van deze toestellen of beide?
Als het inderdaad niet veel uitmaakt, zoals wwe zegt, dan koop ik de 5C.

Niet dat ik weet, maar ik heb iets van 10/15 apps er op, 80 nummers en misschien 300 foto's. ( alles er af gehaald omdat hij vol zat..) No clue wat Andere is maar dat zal wel software zijn wat. Ik heb 16gb dus andere is al snel 6gb
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet dat ik weet, maar ik heb iets van 10/15 apps er op, 80 nummers en misschien 300 foto's. ( alles er af gehaald omdat hij vol zat..) No clue wat Andere is maar dat zal wel software zijn wat. Ik heb 16gb dus andere is al snel 6gb
[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me toch best extreem dat ''andere'' (software dus?) zo veel is.

Ik denk er nog even over na, ik kom sowieso niet aan de aantal apps, nummers en foto's dat jij hebt, maar ik wil natuurlijk niet dat ik door software maar heel minimaal aan ruimte overhoud.

Lijkt me toch best extreem dat ''andere'' (software dus?) zo veel is.

Ik denk er nog even over na, ik kom sowieso niet aan de aantal apps, nummers en foto's dat jij hebt, maar ik wil natuurlijk niet dat ik door software maar heel minimaal aan ruimte overhoud.

Ik heb een iPhone 5 16gb, 26 eu per maand voor 100 bel/sms 1,5gb. 0 eu aansluitingskosten. Even kijken op studentmobiel.nl voor beste deal. Trouwens, volgensmij is de iphone 5s niet eens in 8gb

Ik heb een iPhone 5 16gb, 26 eu per maand voor 100 bel/sms 1,5gb. 0 eu aansluitingskosten. Even kijken op studentmobiel.nl voor beste deal. Trouwens, volgensmij is de iphone 5s niet eens in 8gb

Nee inderdaad, het gaat om de 5C in 8GB (alleen in 8GB te krijgen) en de 5S is inderdaad 16GB (of meer).
Ik heb al een abonnement, ik zoek enkel nog een toestel en ik twijfel dus nog over precies die 2.

Ik wil niet al te bot overkomen, maar heb je mijn titel en post uberhaupt gelezen? :twitch:

Ik was ook altijd een Apple fan. Mijn laatste Iphone was een 5S. Nu heb ik sindsdien een Lumia 1020. Voor mij persoonlijk is dat een beter toestel. Al tientallen keren hard gevallen en geen barstje te bespeuren. Foto's zijn verbluffend in vergelijking met een iphone en alle apps die ik gebruikte op iOS bestaan ook op WP.

Voor vele anderen is een Android een betere optie als je elke nieuwste app moet hebben van een magazine of een weegschaal.

Ik moet geen Iphone meer hebben, terwijl ik voordien andere zaken zelfs geen kans gaf.
Je beginpost lijkt hier zeer sterk op.

Nice, thanks! Dat ik dat niet heb kunnen vinden zeg :roflol:
Edit: Ik zie bij beide sites staan dat de 5C er is vanaf 16GB, maar de link die ik heb om hem te kopen, staat dat alleen 8GB (nog maar) beschikbaar is. Enig idee hoe dit zit?

Ik was ook altijd een Apple fan. Mijn laatste Iphone was een 5S. Nu heb ik sindsdien een Lumia 1020. Voor mij persoonlijk is dat een beter toestel. Al tientallen keren hard gevallen en geen barstje te bespeuren. Foto's zijn verbluffend in vergelijking met een iphone en alle apps die ik gebruikte op iOS bestaan ook op WP.

Voor vele anderen is een Android een betere optie als je elke nieuwste app moet hebben van een magazine of een weegschaal.

Ik moet geen Iphone meer hebben, terwijl ik voordien andere zaken zelfs geen kans gaf.
Je beginpost lijkt hier zeer sterk op.

Ik heb 5 andere telefoons gehad voor ik heb besloten dat ik, na lang nadenken, weer een iPhone wil. Ik heb het zat kans gegeven maar ik ga niet weer veel geld uitgeven aan iets waarvan ik niet weet dat ik dat wel wil.
Ik weet tenminste zeker dat ik een iPhone wil en nu kan ik, na de websites van FREAKJAM, de informatie van wwe en van hoxyz, een goede keuze maken. Het is niet zo dat mijn telefoon een uurtje geleden kapot is gegaan en ik me direct stort in 1 telefoon..er is wel een hoop zoek- en denkwerk aan vooraf gegaan.

Terug
Naar boven