MuscleMeat

-

Heb nu nog steeds een iphone 5, aan het wachten op iphone 7. Mobiel werkt nog prima, alhoewel het geheugen nu wel op begint te raken.

300+ nummers
1700+ foto's
11 apps, geen spelletjes of iets

Als ik whatsapp zou schoonmaken, dan komt er weer 1gb bij.

Altijd al apple producten in gebruik en ben er nog steeds tevreden mee.

Ik heb nu 1GB over, maar als ik een beetje opruim zal het naar de 2GB lopen. Je hebt trouwens ook nog 5GB iCloud beschikbaar bij Apple.
Meh, 35GB en kan alles gewoon vanop mijn pc/mac in een mapje zetten en het staat op al mijn pc's/laptops/tablets en gsm. Met een beetje muziek zit ik al aan 20GB data. Tegenwoordig heb ik ook geen 10GB/maand data meer, dus grotere opslag is altijd een must. Ik zou nooit iets onder de 16GB aanraden aan iemand.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu 1GB over, maar als ik een beetje opruim zal het naar de 2GB lopen.
Je hebt trouwens ook nog 5GB iCloud beschikbaar bij Apple.

En kan je een beetje laten weten hoe veel apps je hebt bijvoorbeeld?

Heb nu nog steeds een iphone 5, aan het wachten op iphone 7. Mobiel werkt nog prima, alhoewel het geheugen nu wel op begint te raken.

300+ nummers
1700+ foto's
11 apps, geen spelletjes of iets

Als ik whatsapp zou schoonmaken, dan komt er weer 1gb bij.

Altijd al apple producten in gebruik en ben er nog steeds tevreden mee.

Heb jij ook 8GB of 16GB? Voor een 8GB heb je echt wel vreselijk veel dingen, als ik moet geloven wat de rest zegt (dat 8GB zo weinig is).

Meh, 35GB en kan alles gewoon vanop mijn pc/mac in een mapje zetten en het staat op al mijn pc's/laptops/tablets en gsm. Met een beetje muziek zit ik al aan 20GB data. Tegenwoordig heb ik ook geen 10GB/maand data meer, dus grotere opslag is altijd een must. Ik zou nooit iets onder de 16GB aanraden aan iemand.

Als een beetje muziek bij jou al 20 GB volmaakt, dan doe je toch iets verkeerd denk ik (of jouw ''beetje'' is bij mij ''heel erg veel''.

En kan je een beetje laten weten hoe veel apps je hebt bijvoorbeeld?

Heb jij ook 8GB of 16GB? Voor een 8GB heb je echt wel vreselijk veel dingen, als ik moet geloven wat de rest zegt (dat 8GB zo weinig is).

Als een beetje muziek bij jou al 20 GB volmaakt, dan doe je toch iets verkeerd denk ik (of jouw ''beetje'' is bij mij ''heel erg veel''.

Ik heb 16GB, en ja 8GB ben je zo doorheen. Zeker als je van plan bent om de iphone lang te gaan gebruiken.

Ik zou als ik jou was (en als dat nog kan), wanneer je geen 5s neemt, een 5 nemen. Die hebben voor zover ik weet dezelfde specs maar de 5 is gewoon van aluminium en dunner dan de 5c.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Een handelaartje bij mij in de buurt verkocht bij mij laatst 5s'sen voor 350 euro, dus als je een beetje rondkijkt op facebook oid krijg je dat misschien ook wel voor elkaar, tenzij je het natuurlijk via een winkel wil ivm garantie oid.

Ik heb 16GB, en ja 8GB ben je zo doorheen. Zeker als je van plan bent om de iphone lang te gaan gebruiken.

Degene die geen 8GB hebben zeggen dat je er zo doorheen bent en degene met een 8GB heeft er genoeg aan. Misschien raakt de 16GB sneller vol dan de 8GB? :o

Ik zou als ik jou was (en als dat nog kan), wanneer je geen 5s neemt, een 5 nemen. Die hebben voor zover ik weet dezelfde specs maar de 5 is gewoon van aluminium en dunner dan de 5c.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Een handelaartje bij mij in de buurt verkocht bij mij laatst 5s'sen voor 350 euro, dus als je een beetje rondkijkt op facebook oid krijg je dat misschien ook wel voor elkaar, tenzij je het natuurlijk via een winkel wil ivm garantie oid.

Ik wil hem sowieso via de winkel kopen, inderdaad door garantie en ook hulp voor als hij debiel begint te doen of zo. met mijn vorige telefoons had ik dit niet echt en dat miste ik dan wel.
De phonehouse (daar wil ik hem kopen) verkoopt alleen nog de iPhone 4, iPhone 5C en 5s en 6 serie. Vandaar de keuze tussen 5C of 5S.

Degene die geen 8GB hebben zeggen dat je er zo doorheen bent en degene met een 8GB heeft er genoeg aan. Misschien raakt de 16GB sneller vol dan de 8GB? :o

Ik wil hem sowieso via de winkel kopen, inderdaad door garantie en ook hulp voor als hij debiel begint te doen of zo. met mijn vorige telefoons had ik dit niet echt en dat miste ik dan wel.
De phonehouse (daar wil ik hem kopen) verkoopt alleen nog de iPhone 4, iPhone 5C en 5s en 6 serie. Vandaar de keuze tussen 5C of 5S.

Ah oke, helaas. Ik zou in dat geval dan toch voor de 5s gaan, TouchID is toch aardig handig en van de snelheid ga je zeker weten wel wat merken na verloop van tijd. Ook zal de 5s waarschijnlijk langer updates blijven krijgen van Apple.

Thanks! Handige website.
Met betrekking tot alle andere dingen (dus buiten de 8GB of 16GB om) heeft de 5S niet echt voordelen die ik per se wil hebben, zoals de TouchID, slomotion video en een nóg betere camera.

Ah oke, helaas. Ik zou in dat geval dan toch voor de 5s gaan, TouchID is toch aardig handig en van de snelheid ga je zeker weten wel wat merken na verloop van tijd. Ook zal de 5s waarschijnlijk langer updates blijven krijgen van Apple.

TouchID hoef ik niet te hebben en ik lees/hoor juist dat je de snelheid niet zo merkt, ook juist aan wat ik gewend ben, zal ik er weinig aan merken, alles is voor mij nu een verbetering en als ik de snelheid van de 5S nooit heb gekend, zal ik het ook niet missen.

Het enige waardoor ik nu nog enigszins twijfel is; is het 250 euro waard om een 16GB 5S te nemen, in plaats van een 8GB 5C?
Ik denk namelijk van niet. De informatie van fitnessfreak (de enige die 8GB iPhone 5C heeft) geeft, zegt denk ik meer dan de informatie van mensen die geen 8GB hebben.

Pff..keuzes..

Thanks! Handige website. Met betrekking tot alle andere dingen (dus buiten de 8GB of 16GB om) heeft de 5S niet echt voordelen die ik per se wil hebben, zoals de TouchID, slomotion video en een nóg betere camera. TouchID hoef ik niet te hebben en ik lees/hoor juist dat je de snelheid niet zo merkt, ook juist aan wat ik gewend ben, zal ik er weinig aan merken, alles is voor mij nu een verbetering en als ik de snelheid van de 5S nooit heb gekend, zal ik het ook niet missen. Het enige waardoor ik nu nog enigszins twijfel is; is het 250 euro waard om een 16GB 5S te nemen, in plaats van een 8GB 5C? Ik denk namelijk van niet. De informatie van fitnessfreak (de enige die 8GB iPhone 5C heeft) geeft, zegt denk ik meer dan de informatie van mensen die geen 8GB hebben. Pff..keuzes..

als je alleen whatsapp, facebook en myfitnesspal gebruikt zou ik gewoon voor 8 gig gaan, ben je van plan om er meer mee te doen ga dan voor minimaal 16 gig

als je alleen whatsapp, facebook en myfitnesspal gebruikt zou ik gewoon voor 8 gig gaan, ben je van plan om er meer mee te doen ga dan voor minimaal 16 gig

Thanks!

Ik ben van plan om sowieso deze apps te hebben:
Whatsapp
Facebook
9GAG (niet per se)
Tumblr
Outlook
Dropbox

Ik denk dat ik niet meer dan 100 foto's erop zal hebben (meer waarschijnlijk niet meer dan 50) en geen video's en misschien rond de 20 nummers (mp3), maar ook dit is niet noodzakelijk.

Denk je dat 8GB (6GB opslag dus eigenlijk) voldoende is? Ik weet niet of jij dat een beetje kunt inschatten? :p

Thanks!

Ik ben van plan om sowieso deze apps te hebben:
Whatsapp
Facebook
9GAG (niet per se)
Tumblr
Outlook
Dropbox

Ik denk dat ik niet meer dan 100 foto's erop zal hebben (meer waarschijnlijk niet meer dan 50) en geen video's en misschien rond de 20 nummers (mp3), maar ook dit is niet noodzakelijk.

Denk je dat 8GB (6GB opslag dus eigenlijk) voldoende is? Ik weet niet of jij dat een beetje kunt inschatten? :p

Yvonne ga gewoon voor de 16gb, facebook etc stored veel geheim geheugen.

Nog een afweging. ik kan met mijn dikke vingers op een 5c amper normaal typen. Ik raak alle letters behalve welke ik wil. :eek:Met de 5s gaat dat prima.

Nog een afweging. ik kan met mijn dikke vingers op een 5c amper normaal typen. Ik raak alle letters behalve welke ik wil. :eek:Met de 5s gaat dat prima.

Oh ik dacht dat het toetsenbord wel even groot zou zijn, aangezien de 5c groter is dan de 5s.
Gelukkig heb ik niet erg dikke vingers :o Ik ben een iPhone 4 gewend en deze was wat kleiner neem ik aan, dan de iPhone 5c/s?

Oh ik dacht dat het toetsenbord wel even groot zou zijn, aangezien de 5c groter is dan de 5s.
Gelukkig heb ik niet erg dikke vingers :o Ik ben een iPhone 4 gewend en deze was wat kleiner neem ik aan, dan de iPhone 5c/s?

Ja de 4 is nog kleiner en veel langzamer.

Lol, ik ben van een 6 plus naar een 4(s?) gegaan, ben echt te lomp voor dat toetsenbord :o

Zou van de 5c afzien, deze zit performance wise in de 5 regio. De 5S is best nog een stuk sneller.

Terug
Naar boven