- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook gewoon je dosis uppen ...Ik heb nu na 18 weken toch echt de indruk dat de rek uit mijn blast is
Heb dosering en kcal al wat verhoogd maar er komt geen gewicht meer bij. Toch maar even cruisen dus (4-6 weken).
Ik ga het doen op 250mg zoals de meeste, ik las dat sommigen durven cruisen zonder iets te nemen. Lijkt me wel iets om receptoren op die manier volledig rust te geven zodat de volgende blast hard inkickt maar de eventuele libidodip lijkt me niets.
Heb op een jaar totaal 12 weken gecruised denk ik deels door blessure

Langste blast 60 weken.
Mijn ideale cruise is 500 test 200 mast
nu cruise ik op 150mg test omdat ik toch geen massa meer heb om vast te houden 
500 test 300 primo moet je echt een keer geprobeerd hebbennu cruise ik op 150mg test omdat ik toch geen massa meer heb om vast te houden
![]()
Niet beetje veel voor een cruise?Langste blast 60 weken.
Mijn ideale cruise is 500 test 200 mast

Als je zestig weken continue blast mag je vast op zulke doseringen cruisen om je massa te behoudenNiet beetje veel voor een cruise?
Mijn laatste blast was 1200test/500bold en wat was dat heerlijk![]()

Denk dat het nog steeds ligt aan hoe groot die is. Heb ze gezien bij ons in de sportschool man man man verschrikkelijk.Als je zestig weken continue blast mag je vast op zulke doseringen cruisen om je massa te behouden![]()
Niet beetje veel voor een cruise?
Mijn laatste blast was 1200test/500bold en wat was dat heerlijk![]()