AndroidHealthClinic

/

Je kan net zo lang blasten als je wilt, zolang je bloedwaardes goed blijven. Sommige waardes zullen (zeker op hogere doseringen) altijd wel slechter worden en in de gaten gehouden moeten worden waardoor dat in de praktijk niet lukt, de een blast 8 weken en de ander een jaar of langer.

De cruise dosering is persoonsafhankelijk, zou niet niks nemen, het is niet voor niks een cruise en niet off gaan. Als een pro cruist op 250mg verliest hij kilo's per week, terwijl sommigen op 250mg nog kunnen gainen.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu na 18 weken toch echt de indruk dat de rek uit mijn blast is :p

Heb dosering en kcal al wat verhoogd maar er komt geen gewicht meer bij. Toch maar even cruisen dus (4-6 weken).

Ik ga het doen op 250mg zoals de meeste, ik las dat sommigen durven cruisen zonder iets te nemen. Lijkt me wel iets om receptoren op die manier volledig rust te geven zodat de volgende blast hard inkickt maar de eventuele libidodip lijkt me niets.
Je kan ook gewoon je dosis uppen ...

tot nu toe dit jaar nog maar geloof ik 6 weken gecruised (of 5 moet ik ff terug kijken hou het wel bij)

Jaar + gestopt met alles, vrouwtje kindje etc, daarna weer een paar maanden bezig geweest en nu een lange tijd erg ziek geweest. Ben nu 3 weken weer iedere dag een half uurtje naar de sportschool gegaan, over een weekje of 2 weer beginnen met een kuur:)

Paar lekkere blasts hier... :-)

Als je zestig weken continue blast mag je vast op zulke doseringen cruisen om je massa te behouden :P
Denk dat het nog steeds ligt aan hoe groot die is. Heb ze gezien bij ons in de sportschool man man man verschrikkelijk.

Maar idd vermoed dat die een fysiek heeft waar je u tegen zegt :-)

blast 20 weeken
2000mg test e 1000mg mast e
met npp en tren a of on
5 iu ally.
nu eve 4 5 weeken n cruise.

Niet beetje veel voor een cruise?

Mijn laatste blast was 1200test/500bold en wat was dat heerlijk:o

Mwah, mijn lichaam heeft iets meer aas nodig dan andere denk ik.. Ken iemand die op 500 test 200 tren 1000 bold cruised... ;)

• Like
Waarderingen: GruX
Ik cruise minimaal 8 weken per keer en blast maximaal 14 weken per keer.

Cruise is nu 250mg test e elke week
Blast wordt: 400 tren, 500 test, 750 bold

Terug
Naar boven