AndroidHealthClinic

3de kuur kom er niet uit

WarriorEagle

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
52
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
goedendag allemaal ben al maanden bezig om mn 3de kuur in elkaar te zetten maar kom er niet uit. Had eerst test 200 en tren 400 in gedachte maar na te veel gelezen en gehoord te hebben wil ik laag beginnen met de tren.
Fitness 4x, MMA 2-3x, Voetbal 1x pw.

Het word sowieso een cut kuur omdat ik binnenkort wedstrijden wil vechten.
Doel is om rond de 8-9% komen. Paar kilo's gainen is mooi meegenomen.
Wil sowieso geen korte esters.

Ik heb nu zo iets in gedachte:

1-3 Winy tabs 50 mg e.d
1-12 Test-e 200 mg e.w
1-12 Bold-e 400 mg e.w
1-10 Tren-e 200 mg e.w
7-12 mast-e 400 mg e.w
6-12 Clen max 80 mcg 2 weken on/off
14-18 Nolvadex 20 mg e.d

Naar mij gevoel vind ik dit een beetje te zwaar..
Anders zo iets

1-3 winny 50
1-12 test 200
1-12 mast 200
1-10 tren 200
6-12 clen

Laatst bewerkt:
Allebei te zwaar voor wat jij wilt bereiken, helemaal met je activity lvl al in 1 week. Test en mast haal je je doel ook wel mee. Kan je nog laag tren bij gooien als je wilt maar was voor mij niet nodig. Gwn die 2de kuur maar dan zonder die clen

Bold zoizo verhogen. Eigenlijk laat je dit best gewoon weg aangezien je maar 12 weken gaat kuren .

tren weg laten aangezien je wilt gaan wedstrijdvechten. Blijft niks over van je conditie!

• Topic Starter Topic Starter
Dan doe ik tren weg en bold gewoon 400 en mast 400 vanaf week 7?

of de bold weg laten of de kuur met een week of 4 verlengen
mast kun je verdubbelen

Ja bold hoort eigelijk wat langer maar dan ben ik weer zo lang on wat ik niet wil.. Bold dan maar ook eruit. Dan doe ik mast op 600 en tren 200 erbij. Dat het je conditie vedoet weet ik maar ben sowieso een ground and pound killer ga niet een hele wedstrijd vechten maar gelijk afmaken moet goed komen met de agressie van tren :p

Waarom geen primo?

conditie verhaal van tren vind ik wel overrated, vooral op lage doses (200-300mg)
merk er zelf niks van. maargoed, kan heel persoonsgebonden zijn. blijft een apart goedje

Vergis je niet, 5 % vet afvallen en een paar kilo gainen is een gigantische winst hoor.

Ga voor jezelf de stappen na : je wilt niet lang kuren = geen Bold, Primo is te duur, Tren kun je wss niet hebben ivm je conditie ( ik ben na 10 minuten coïtus al helemaal dood en wil dan datk gewoon kom :P )

Test/Mast is wel oke om op te cutten maar gaat je geen kilo's erbij opleveren wss. Bold schijnt de conditionele problemen van Tren wel flink tegen te kunnen gaan overigens.

Vergis je niet, 5 % vet afvallen en een paar kilo gainen is een gigantische winst hoor.

Ga voor jezelf de stappen na : je wilt niet lang kuren = geen Bold, Primo is te duur, Tren kun je wss niet hebben ivm je conditie ( ik ben na 10 minuten coïtus al helemaal dood en wil dan datk gewoon kom :P )

Test/Mast is wel oke om op te cutten maar gaat je geen kilo's erbij opleveren wss. Bold schijnt de conditionele problemen van Tren wel flink tegen te kunnen gaan overigens.

Anders doe ik gewoon 14 weken met bold 400 erbij tren 200 tot week 10 en mast 400 vanaf 9 tot eind is dat niet wat?

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

conditie verhaal van tren vind ik wel overrated, vooral op lage doses (200-300mg)
merk er zelf niks van. maargoed, kan heel persoonsgebonden zijn. blijft een apart goedje

Thanks voor je info ik denk dat ik de tren toch wel erin laat maar wel op 200

Mast dan gewoon vanaf 't begin, als je 't de laatste 5 weken wilt pakken pak dan mast P.

Ik ben er uit en ga dit doen.

1-3 Winy tabs 50 mg e.d
1-12 Test-e 200 mg e.w
1-10 Tren-e 200 mg e.w
1-10 Mast-e 400 mg e.w
6-12 Clen max 80 mcg 2 weken on/off
14-18 Nolvadex 20 mg e.d

Als het wat tegen valt verhoog ik de test en/of tren rond week 6.

Ik zit nu in week 4 op:

Tren 200
Mast 200
Test 125

En mn conditie is net zo slecht als bij mn test 250/tren 400 kuur.
Wat Mikie ook zegt over de coïtus.
I.c.m. met 10 dagen carbloos heb ik er wel al 2 kilo vet/vocht af,kracht gaat weer rustig aan omhoog:D
Love it.
Ben alleen s'ochtends BOK sjagerijnig.

Dus clen lijkt mij niet nodig als je goed op je eten let man.

Waarom vraag je advies als je toch niet luistert? Nja je zal het zelf wel merken als je na 10 sec 'ground and pound killen' ligt te hijgen.

Ik zit nu in week 4 op:

Tren 200
Mast 200
Test 125

En mn conditie is net zo slecht als bij mn test 250/tren 400 kuur.
Wat Mikie ook zegt over de coïtus.
I.c.m. met 10 dagen carbloos heb ik er wel al 2 kilo vet/vocht af,kracht gaat weer rustig aan omhoog:D
Love it.
Ben alleen s'ochtends BOK sjagerijnig.

Dus clen lijkt mij niet nodig als je goed op je eten let man.

hey hoezo heb jij test op 125?
en ben je in vvm wel aangekomen?

Als de vet eraf vliegt ga ik clen niet nemen

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Waarom vraag je advies als je toch niet luistert? Nja je zal het zelf wel merken als je na 10 sec 'ground and pound killen' ligt te hijgen.

ja oke maar waarmee moet ik anders cutten dan wil wel iets waar je hard en droog van word.

Terug
Naar boven