MuscleMeat

3de kuur, MT + test?

suwardi

Ripped Bodybuilder
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Hey jongens ,
zit aan een derde kuur te denken.

mijn kuurverleden:

kuurtje numero uno:
1-10 mast-e 200 mg E5D
1-10 test-e 250mg E5D
12-15 weken nolva

mijn tweede:
1-10 tren-e 200 mg EW -na 7 weken verhoogd naar 300
1-12 test-e 500 mg EW
14-17 arofix

ben nu van plan een tamelijk simpel kuurtje te doen:
1-4 Methyltren 2 mg ED (inject of oral, moet nog beslissen/kijken wat ik kan krijgen)
1-10 test-e 500 mg EW
12-15 nolva

want vinden jullie ervan? zit te denken om miss test-e op 250 mg te zetten en een andere stof er nog bij halen bijv mast of tren-e low dose.

waarom deze middelen? wil liefst tamelijk laag VP blijven maar dat zal natuurlijk grotendeels aan me voeding liggen.

opmerkingen zijn welkom.

Ik zou gewoon test prop 6 weken doen.
En MT de eerste 4 weken. Snel gedaan snel herstel.

Als de MT is afgelopen ga je niet meer zo heel veel pakken hoor.
En kortere kuren is beter herstel.

Hoe was je herstel btw van je vorige tren kuur ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon test prop 6 weken doen.
En MT de eerste 4 weken. Snel gedaan snel herstel.

Als de MT is afgelopen ga je niet meer zo heel veel pakken hoor.
En kortere kuren is beter herstel.

Hoe was je herstel btw van je vorige tren kuur ?

hey thanks voor je feedback. klinkt wel goed met die prop, ga ik er denk 6 weken van maken ! miss dat ik eventueel nog MT de laatste week ophoog naar 3mg maar dat moet ik nog bekijken hoe het dan gaat qua sides.

Herstel van vorige tren kuur was op zich wel te doen, had geen last van mentale sides dus ook geen dipje ofzo, alleen minder gemotiveerd maar dat komt door andere dingen..(coïtus) Qua fysiek natuurlijk wat massa verloren en ballen wat gekrompen maar vind/vond het nog wel meevallen (ben nu zo'n 3 maanden off) denk dat de testboosters + ZMA + vitamine D3 wel bij herstel hebben geholpen.

Oke word dus :
1-4 MT 2-3 mg ED (afhankelijk van hoe de sides zijn)
1-6 test prop 150 mg EOD.
4dagen na laatste inject nolva-4 weken 20 mg

Laatst bewerkt:
Herstel van vorige tren kuur was op zich wel te doen, had geen last van mentale sides dus ook geen dipje ofzo, alleen minder gemotiveerd maar dat komt door andere dingen..(coïtus)

Heb je toen een bloedonderzoek laten uitvoeren?

hey thanks voor je feedback. klinkt wel goed met die prop, ga ik er denk 6 weken van maken ! miss dat ik eventueel nog MT de laatste week ophoog naar 3mg maar dat moet ik nog bekijken hoe het dan gaat qua sides.

Herstel van vorige tren kuur was op zich wel te doen, had geen last van mentale sides dus ook geen dipje ofzo, alleen minder gemotiveerd maar dat komt door andere dingen..(coïtus) Qua fysiek natuurlijk wat massa verloren en ballen wat gekrompen maar vind/vond het nog wel meevallen (ben nu zo'n 3 maanden off) denk dat de testboosters + ZMA + vitamine D3 wel bij herstel hebben geholpen.

Hoe is je Bloed nu te waarderen ?

om eerlijk te zijn nog niet laten controleren.
maar ben nog ook niet van plan om de komende maanden te kuren, ben van plan minstens half jaar totaal off te gaan.

waarom zou kort kuren beter zijn dan?

om eerlijk te zijn nog niet laten controleren.
maar ben nog ook niet van plan om de komende maanden te kuren, ben van plan minstens half jaar totaal off te gaan.

Enkel een bloedonderzoek kan jou vertellen of je hersteld bent of niet.
Met natte vingerwerk bereik je natuurlijk helemaal niets en kan nooit aantonen of alles weer normaal functioneert.

haha sorry was even vergeten, ben zo gewend om in lange esthers te denken :s

Test P + Tren A ?

Hey jongens ,
zit aan een derde kuur te denken.

mijn kuurverleden:

kuurtje numero uno:
1-10 mast-e 200 mg E5D
1-10 test-e 250mg E5D
12-15 weken nolva

mijn tweede:
1-10 tren-e 200 mg EW -na 7 weken verhoogd naar 300
1-12 test-e 500 mg EW
14-17 arofix

ben nu van plan een tamelijk simpel kuurtje te doen:
1-4 Methyltren 2 mg ED (inject of oral, moet nog beslissen/kijken wat ik kan krijgen)
1-10 test-e 500 mg EW
12-15 nolva

want vinden jullie ervan? zit te denken om miss test-e op 250 mg te zetten en een andere stof er nog bij halen bijv mast of tren-e low dose.

waarom deze middelen? wil liefst tamelijk laag VP blijven maar dat zal natuurlijk grotendeels aan me voeding liggen.

opmerkingen zijn welkom.
wk1-12 500 test
wk1-10 400 mast e
wk1-14 oral tren 2mg ed
wk14-17 20mg nolva

zo zou ik hem doen,je zal je vet% hiermee kunnen verlagen en nog wat extra spiermassa kunnen pakken tegelijk.

Terug
Naar boven