AndroidHealthClinic

3de kuur

Beasst

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
100kg
Hey jongens,

ik sebiet geef ik mijn voorstel voor een 3de kuur, graag even jullie reacties hierop, hier even mijn kuurverleden:

mijn eerste kuur was
w1-10 500mg/w test e
w1-4 40mg/d winny orals

mijn tweede kuur was hetzelfde maar 600mg/w primo erbij.
Deze producten zijn gekozen omdat ik aanleg heb om rap bij te komen qua vet en vocht. nu wil ik graag een stapje verder gaan met dit voorstel:

w1-10 test e 500mg/w
w1-8 tren e 400mg/w
w1-10 mast e 200mg/w
w1-6 winstrol tabs 50mg/d
w12-15 arofixen 20mg/d (20mg aro en 20mg nolva)

What you think? :D

skip de mast en trek de test en tren 2 weken door.

Waarom mast skippen, ik vond tren test en mast samen prima. Zijn dosis is ook best laag maar prima. Dat twee weken langer doortrekken van tren en test deel ik wel.

ja mast eruit

week 1-12 test
week 1-8 tren
week 9-12 mast prop ?

zou em zo doen, deel de mening niet met tren 2 weken door trekken

Zou ook mast er uit laten, zal niets doen op die dosering imo. Zeker als je er 400 tren naast zet.

tren eerder stoppen dan de test

skip de mast en trek de test en tren 2 weken door.

vat hem niet bro, explain ?

Ik zou hem ook zo in elkaar zetten, het is een 19nor + dht + test opzich toch niet verkeerd leuke combo ?

Maar eerlijk is eerlijk vind je altijd goeie adviezen geven dus ben wel benieuwd wat jou beweeg redenen zijn.

@ TS

Volgens mij had Je Bi Se zo'n kuur gedaan.

grts

Laatst bewerkt:
doet weinig tot niks op deze hoeveelheid. ook kun je de werking niet merken op 400 vanwege de tren.

doet weinig tot niks op deze hoeveelheid. ook kun je de werking niet merken op 400 vanwege de tren.

had ook wel is gedacht om mast te combineren in dezelfde weken als tren.

wat zou je eigenlijk merken van de mast dan icm tren als je die samen in dezelfde weken zou gebruiken en op gepaste hoeveelheden dan.

ik merk van mast vooral de hardheid en het droger worden wat altijd lekker is aan het einde in de kuur of in een cutkuur maar zie zo niet de voordeel ervan om mast te gebruiken om droge massa te bouwen als je al tren neemt ?

had ook wel is gedacht om mast te combineren in dezelfde weken als tren.

wat zou je eigenlijk merken van de mast dan icm tren als je die samen in dezelfde weken zou gebruiken en op gepaste hoeveelheden dan.

ik merk van mast vooral de hardheid en het droger worden wat altijd lekker is aan het einde in de kuur of in een cutkuur maar zie zo niet de voordeel ervan om mast te gebruiken om droge massa te bouwen als je al tren neemt ?

Niks, want je denkt dat het van de tren komt, wat ook voor 90% zo is :)

Hey jongens,

ik sebiet geef ik mijn voorstel voor een 3de kuur, graag even jullie reacties hierop, hier even mijn kuurverleden:

mijn eerste kuur was
w1-10 500mg/w test e
w1-4 40mg/d winny orals

Deze producten zijn gekozen omdat ik aanleg heb om rap bij te komen qua vet en vocht. nu wil ik graag een stapje verder gaan met dit voorstel:

w1-10 test e 500mg/w
w1-8 tren e 400mg/w
w1-10 mast e 200mg/w

mast op 400 zetten,alles naar 10 weken trekken en dan nog 4 weken met mast p,test p en tren a ,hcg meelaten lopen.
heerlijk kuurtje en ik spreek uit recente ervaring.

Hey jongens,

mijn eerste kuur was
w1-10 500mg/w test e
w1-4 40mg/d winny orals

w1-10 test e 500mg/w
w1-8 tren e 400mg/w
w1-10 mast e 200mg/w

Binnenkort ga ik dezelfde kuur doen als jouw eerste kuur. Ik zou graag willen weten hoe deze jouw was bevallen? grt en succes met je nieuwe kuur

Terug
Naar boven