Fitness Seller

3e Kuurvoorstel werkend bij speciale eenheid defensie

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Hallo,

Mijn vriend vroeg me dit te posten. Hij heeft nu 2 kuurtjes gehad, de eerste 500mg test only de tweede was 1-6 test 500 bold 400 en 7-14 test 750 bold 600. Hij had hier volgens hem niet veel resultaat mee bereikt en wilt nu een derde kuur doen en vroeg via mij advies van jullie.

Kuur gaat er ongeveer zo uitzien:

1-5 test e 500
6-12 test e 1000
1-12 mast e 800

Hij zit dus in het leger waarin hij veel oefeningen draait en dus ook moeite heeft met aankomen ivm het vaker niet kunnen eten maar wel erg actief zijn. 2e kuur viel dus tegen en wilt nu is een keer goed aankomen dmv high test. Bij mij zelf heeft dit namelijk goed geholpen.

Wat vinden jullie van deze kuur? en met name de mast er naast ?

Mvg

Uiteindelijk kom je toch echt aan van het eten en niet van de test. Laat hem dus maar een manier bedenken om toch meer te kunnen eten.
Als je op bepaalde momenten een maaltijd moet missen, kun je dat in principe gewoon inhalen door op een later moment dubbel te eten.

Ik vind persoonlijk een gram test wel erg veel voor een derde kuur

Ik denk dat "je vriend" ook met deze kuur niet de gewenste resultaten zal halen, eating is the key to succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk kom je toch echt aan van het eten en niet van de test. Laat hem dus maar een manier bedenken om toch meer te kunnen eten.
Als je op bepaalde momenten een maaltijd moet missen, kun je dat in principe gewoon inhalen door op een later moment dubbel te eten.

Ik vind persoonlijk een gram test wel erg veel voor een derde kuur

Je leest een beetje wat je wilt lezen. Ik heb niet gezegd dat hij niet aankomt omdat hij weinig eet ik heb gezegd dat hij moeilijk aankomt. Net als dat ectos bijvoorbeeld lastiger aankomen wat hij ook is. 192 88 kg op 8%

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Baco, MikieB, Galen, BigCat ?

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Ik denk dat "je vriend" ook met deze kuur niet de gewenste resultaten zal halen, eating is the key to succes ;)

Hahah lees mijn andere posts is na mijn kuur staat al vast :P

Als hij nu niet aan komt omdat hij niet kan eten waarom dan kuren?

Hieronder zijn voedingschema van zen tweede kuur zodat jullie kunnen zien dat hij toch echt wel at.

100g havermout, banaan, 30g whey, 300 ml melk
3 eieren, pakje noodles
200g kip, 100 gram rijst
100g biefstuk, 400 gram aardappels
Avondeten 100 gram rijst, 100g zalm

Post workout: 60g whey, 200gram kip, 100 gram rijst
500 gram kwark, 50 gram cashews

Zou gelijk een gram test zetten dan.

Gram is teveel in het leger maat.. Jammer dat hij op de kazerne zit anders was het simpel

500 test EW
700-800 bold EW
7iu hgh ED
400 mast zou ook nog kunnen

Bold is hem niet bevallen? Die dosering daarvan moet ook hoger liggen.. Wil hij deze niet doen dan zal ik het simpel houden

500 test
400 mast

Oxy zal in theorie ook handig moeten zijn maar dat heb ik zelf nooit getest dus dan praat ik er ook liever niet over

wat is het verschil tussen niet aankomen omdat je niet genoeg eet en niet aankomen omdat het moeilijk is.

je weet dat "ectos" niet bestaan toch?

Hij is tijdens die kuur wel aangekomen.. hij komt alleen niet aan als die off is en in het leger werkt. Wat jullie allemaal zouden moeten beamen dat gains maken als je off bent er vaak gewoon niet inzit, al helemaal niet als je trainingen per dag al 2000 kcal verbranden. Zet daar maar eens 6000kcal clean tegenover als je maar +- 4 uurtjes hebt per dag om echt te eten.

Dit is echt een taak voor hgh.. Lijkt me onmogelijk om daar alles in de koeling te bewaren en 2x per dag te prikken?

Gram is teveel in het leger maat.. Jammer dat hij op de kazerne zit anders was het simpel

500 test EW
700-800 bold EW
7iu hgh ED
400 mast zou ook nog kunnen

Bold is hem niet bevallen? Die dosering daarvan moet ook hoger liggen.. Wil hij deze niet doen dan zal ik het simpel houden

500 test
400 mast

Oxy zal in theorie ook handig moeten zijn maar dat heb ik zelf nooit getest dus dan praat ik er ook liever niet over

Hallo,

bedankt voor je reactie. Waarom is een gram teveel in het leger? ivm bloat of dergelijke?

Ik kan in 4 uur véél eten.

Ik kan in 4 uur véél eten.

Tot de tijd dat jij een filmpje post waarin je een week lang iedere dag binnen 4 uur 6000 kcal eet aan rijst kip whey tonijn pangasius heb je geen recht van spreken en houd dan aub je mond dicht.

Het gaat toch om kracht en uithouding?,, lees je eens in over oxy en low test. Mast kan nooit kwaad vind ik

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Oxy
250 test
200 mast
200 deca
Zou ook niet verkeerd zijn maar ik denk dat dat blessures gaat opleveren zonder hgh als je eenmaal stopt met de kuur

Dat klopt ja.. Maar hij is bereid het voor lief te nemen dat het dan moeilijk gaat worden. Hij heeft in die periode ook geen heel belangrijke oefeningen om te draaien en is misschien zelfs van plan te stoppen bij de commandos om toch maar te gaan studeren. Met dit gezegd hebbende blijf je dan bij je standpunt?

Hij zit bij het KCT? Sow..
ik begrijp je vraag niet? Hij wil stoppen dus dan is de kuur overbodig of hoe?
voor ''duursport'', zo noem ik het nu even.. heb je gewoon toegang tot een koelkast nodig

epo-hgh

Sorry dat ik wat onduidelijk ben geweest.

Tijdens zijn tijd bij het KCT heeft hij dus 2 kuurtjes gedaan. Test only 500mg en test bold. Beide kuren waren lekker maar hij merkte toch dat de zware trainingen bij het KCT hem er redelijk van weerhielden om te groeien in die tijd.

In april wilt hij starten met de derde en omdat hij bij mij echt heftige gains zag op high test only wilt hij dit als base doen. In april start hij dus een kuur waarin hij ondanks hij in het KCT zit toch zoveel mogelijk wilt gainen. Hij heeft dan de tijd om te kuren omdat er dan geen zware oefeningen geplant staan.

Om het maar stom te zeggen hij wilt in die tijd alles uit zijn kuur halen en zvm groeien met name omdat hij er aan denkt om september 2015 te stoppen met het leger.

Het kuren zelf en zijn werk op KCT hebben dus even geen correlatie behalve dat het voor hem ''moeilijker'' is om te gainen gezien zijn werk.

Om heel eerlijk te zijn.. Wat moet het kct met een GI Joe van 2 bij 2 meter? (Spreekwoordelijk)
Bodybuilding is niks voor die eenheid.. Ik zou daar aan de hgh epo bold deca test oxy gaan (na controle als je bloeddruk dat wel zo leuk gaat vinden) maar dan zou ik ook niet meer off gaan want je moet je kop er wel bij kunnen blijven houden. Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp zijn keuze niet

Terug
Naar boven