Fitness Seller

3e Kuurvoorstel werkend bij speciale eenheid defensie

• Topic Starter Topic Starter
Om heel eerlijk te zijn.. Wat moet het kct met een GI Joe van 2 bij 2 meter? (Spreekwoordelijk)
Bodybuilding is niks voor die eenheid.. Ik zou daar aan de hgh epo bold deca test oxy gaan (na controle als je bloeddruk dat wel zo leuk gaat vinden) maar dan zou ik ook niet meer off gaan want je moet je kop er wel bij kunnen blijven houden. Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp zijn keuze niet

Ik snap je. Maar de kans is vrij groot dat hij na de zomer dus stopt met KCT en hij wilt dus een kuur pakken. KCT heeft idd niks aan een GI Joe haha maar hij stopt hoogstwaarschijnlijk toch dus wat dat betreft maakt zijn kuur gedrag niks uit.

Dus laten we voor nu het hele KCT eens vergeten.. Wat vind je dan van 1G test met 800 mast?

Of toch liever bold op 800/1000?

Hij wilt kwaliteitsmassa opbouwen dus geen middelen als dboll, en deca. Het is nog te vroeg voor tren en dat gaat zijn laatste maanden in het leger helemaal verneuken denk ik haha.

Of heb je misschien nog een ander lekker kuurtje?

Gram primo :D

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Wat wel een echte lekkere kuur is voor massa
1000 test
600 deca
Maar ik ken zijn statts niet

Maar wat is de vraag nou? Of 800 mast naast 1000 test kan? Kan zeker..

Gram primo :D

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Wat wel een echte lekkere kuur is voor massa
1000 test
600 deca
Maar ik ken zijn statts niet

Maar wat is de vraag nou? Of 800 mast naast 1000 test kan? Kan zeker..

Mening over mast? en dan vooral mast e? Spreek veel mensen die zeggen dat mast weinig nut heeft tenzij je p pakt en erg hoog doseert. Wat zal het brengen naast de 1000 test?

ten opzichte van bold wat vind je fijner,beter,lekkerder of wat dan ook

op de bold zit ik niet lekker in m'n vel.. Kenissen van me pakken mast op 1g, ikzelf zet meestal mast-p op 100mg ED

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Maar ik herhaal nog eens dat ik zijn statts niet ken

Hij zit dus in het leger waarin hij veel oefeningen draait en dus ook moeite heeft met aankomen ivm het vaker niet kunnen eten maar wel erg actief zijn. 2e kuur viel dus tegen en wilt nu is een keer goed aankomen dmv high test. Bij mij zelf heeft dit namelijk goed geholpen. Wat vinden jullie van deze kuur? en met name de mast er naast ? Mvg

Herkenbaar...
Zelf ook voor de keuze gestaan en besloten dienst te verlaten.

op de bold zit ik niet lekker in m'n vel.. Kenissen van me pakken mast op 1g, ikzelf zet meestal mast-p op 100mg ED

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Maar ik herhaal nog eens dat ik zijn statts niet ken

190 +- 90kg 8%

gram mast gram test en gaan met die banaan heeft die geld? 750 test 1000 primo

test / deca, lekker aankomen toch

Test en tren als hij toch geen zware training heeft. Maar als hij het zo lastig heeft daar en toch gaat stoppen dan kan hij beter daarna kuren.

uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je vrij weinig gaat gainen tijdens je periode bij het KCT. Of je moet zeker weten dat je een 8tal kazerne weken hebt. Door de vele sportmomenten waar je flink aan het gas gaat qua conditie/uithoudingsvermogen zul je weinig aankomen. En daarbij de oefeningen waarbij je veel te weinig voeding binnenkrijgt, dit valt niet bij te eten. Tren imo een no go. eerder iets van EQ dat komt je conditie tenminste nog ten goede

Terug
Naar boven