XXL Nutrition

3e nieuwe kuur

erwinrt

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik twijfel tussen een nieuwe kuur,

de eerste was dianabol only 8 weken, 4 kilo mee gepakt en gehouden.

de 2e kuur was,

week 1 t\m 10 test Ent 250mg\ml
week 1 t\m 10 Deca 200mg\ml
10 kilo mee gepakt en gehouden.

de nieuwe kuur ook graag met Deca en Test Ent. omdat dat de vorige keer lekker ging. alleen nu in combinatie met de eerste 6 weken 30mg dianabol.

kan ik dan het beste 500mg test en 400mg deca pakken? omdat het de 2e spuitkuur is.. en toch echt goed vooruit wil gaan,
of voldoet 250 / 200ml ook zoals de vorige keer?

stats , 26jaar 7%vet 90kilo 1.90m

Hoe lang is het geleden dat je gekuurd hebt?

• Topic Starter Topic Starter
de dianabol only was begin mei 2005
de test + deca was 20juli 2005 tot augustus.

Persoonlijk zou ik alleen de Test omhoog gooien naar 500mg, maar dat is mijn mening.

oke, en waarom alleen Test omhoog?

deze kuur werd mij ook aangeraden door iemand,
graag jullie meningen

week 1t\m6 30mg\dag dianabol
week 1t\m10 500mg\week test Cypionate
week 1t\m10 400mg\week Deca

verder gehele kuur 1tab proviron per dag
en nakuur met clomid + nolva

Mij is verteld dat Test Cypionate iets sterker werkt als Enanthate waardoor ik deze beter kon pakken.

De reden dat ik alleen de test zou verhogen is omdat het wel een trend lijkt om iedere kuur een flinke schep er bovenop te gooien. Ik bedoel, je hoeft echt niet in je 3e kuurtje al bijna op een gram in de week gaan zitten exclusief je dboll.

Maar er zijn vast andere meningen..

erwinrt zei:
Mij is verteld dat Test Cypionate iets sterker werkt als Enanthate waardoor ik deze beter kon pakken.

eigenlijk krijg je met cypionaat per mg iets minder test. binnen dan met enanthaat vanwege het gewicht van de ester!

enanthaat is dus feitenlijk sterker!

erwinrt zei:

graag jullie meningen

Sja gewoon de aloude bread and butter stack. Niets op aan te merken. Ben zelf bezig met deze kuur met dat verschil dat ik enanthaat gebruik ipv cypionate.

Bij deze doseringen zou ik wel zeker HCG nemen tijdens en/of in de nakuur.

Black Knight zei:
Sja gewoon de aloude bread and butter stack. Niets op aan te merken. Ben zelf bezig met deze kuur met dat verschil dat ik enanthaat gebruik ipv cypionate.

Bij deze doseringen zou ik wel zeker HCG nemen tijdens en/of in de nakuur.

ja klopt, ik twijfelde nog tussen cypionate en Enanthaat maar denk toch dat ik ook voor de laatste ga omdat ik die de eerste keer ook had.
ook is mij verteld dat het gebruik van 1 tot 2 tabs winstrol de opname van testosteron verbeterd. en dat je na 5 weken in de kuur HCG moet gaan gebruiken.

wat is jouw kuur? begin je ook midden in de kuur met HCG of doe je deze in de nakuur?

erwinrt zei:
ja klopt, ik twijfelde nog tussen cypionate en Enanthaat maar denk toch dat ik ook voor de laatste ga omdat ik die de eerste keer ook had.
ook is mij verteld dat het gebruik van 1 tot 2 tabs winstrol de opname van testosteron verbeterd. en dat je na 5 weken in de kuur HCG moet gaan gebruiken.

wat is jouw kuur? begin je ook midden in de kuur met HCG of doe je deze in de nakuur?
Dezelfde als jouw voorstel, maar dan met enanthate. En ik stop de deca 1 week eerder, in week 9 dus de laatste inject deca.
Ik begin zelf in de laatste week van mijn kuur met HCG, 4 injects om de 5 dagen een, 5000/5000/2500/2500.

Beter is op zich om vanaf week 3 500 IU per week of twee maal per week te zetten tot 2 a 3 weken na je kuur. Maar dan moet je de oplossing in de koelkast bewaren maar dat gaat denk ik wat rare reacties opleveren hier thuis :o

Verder week 12 t/m 14 40 mg nolva, 50 mg clomid en 40 mcg clen per dag en nog wat natuurlijke sups zoals ZMA en avena sativa.

oke bedankt,

en tijdens de kuur helemaal geen nolva of clomid? of proviron erbij?

gr Erwin

erwinrt zei:

graag jullie meningen

waarom doe je nakuren met nolva+ clomid
de werking van deze 2 is zo goed als hetzelfde.

Nolva is nog wat sterker ook.

dr nobel zei:
waarom doe je nakuren met nolva+ clomid
de werking van deze 2 is zo goed als hetzelfde.

Nolva is nog wat sterker ook.

dan word het alleen clomid, kan iemand een antwoord geven op mijn andere vragen? of het gebruik van 1tot2 tabs winstrol per dag de gehele kuur de opname van testosteron verbeterd? en of het nodig is om elke dag 1a2 tabs proviron te nemen.

alvast bedankt
gr Erwin

erwinrt zei:
dan word het alleen clomid, kan iemand een antwoord geven op mijn andere vragen? of het gebruik van 1tot2 tabs winstrol per dag de gehele kuur de opname van testosteron verbeterd? en of het nodig is om elke dag 1a2 tabs proviron te nemen.

alvast bedankt
gr Erwin
Proviron alleen volstaat ook. Het heeft in die zin dezelfde werking als winstrol.
Als je veel last krijgt van vocht kun je een anti-aromatiseerder gebruiken. 25-50 mg proviron per dag of wat arimidex/femara/aromasin. Hangt ook af in hoeverre je er gevoelig voor bent.

Ik zou toch voor clomid en nolvadex gaan. De werking is niet helemaal hetzelfde. Als je dan maar 1 middel wilt gebruiken, pak dan nolvadex omdat dit (mg voor mg) veel sterker is dan clomid.

Oke dankjewel,

er is mij veel verteld, zoals winstrol elke dag, en daarbij proviron elke dag blabla maar dit was waarschijnlijk verkooppraat. daarom probeer ik zoveel mogenlijk info te verzamelen waaruit blijkt dat ik tijdens de kuur niets hoef te gebruiken, indien er nog geen erge vochtophopingen voorkomen en dat er gyno optreed.

ik heb bij de vorige kuur nog geen last gehad van teveel vocht, dus zal het nu eerst eens aankijken en indien nodig nolvadex gaan gebruiken.

bedankt voor de info jongens..

Black Knight zei:
Proviron alleen volstaat ook. Het heeft in die zin dezelfde werking als winstrol.
Als je veel last krijgt van vocht kun je een anti-aromatiseerder gebruiken. 25-50 mg proviron per dag of wat arimidex/femara/aromasin. Hangt ook af in hoeverre je er gevoelig voor bent.

Ik zou toch voor clomid en nolvadex gaan. De werking is niet helemaal hetzelfde. Als je dan maar 1 middel wilt gebruiken, pak dan nolvadex omdat dit (mg voor mg) veel sterker is dan clomid.

Terug
Naar boven